۷ ترفند برای اینکه در سفر گرسنه نمانید

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ترفندهایی برای سفارش غذا وجود دارد که اگر رعایت‌شان کنیم، تجربه لذت‌بخش‌تری از سفر و سفارش آنلاین خواهیم داشت.
ترفندهای مفید برای سفارش اینترنتی غذا

شاید در سفر برای شما هم پیش آمده باشد که دنبال رستوران خوبی بگردید و آن را پیدا نکنید. در این موارد شاید بد نباشد که از روش سفارش آنلاین غذا استفاده کنید. درخواست غذا کار ساده‌ای است ولی خیلی از ما اشتباهات رایجی هم در هنگام انجام این کار مرتکب می‌شویم که شاید از آن‌ها آگاه نباشیم. در این مطلب درباره ترفندهای مفید برای سفارش اینترنتی غذا و اشتباهاتی که ممکن است در این هنگام مرتکب شوید صحبت می‌کنیم. با مجله دلتا همراه باشید.

اعتباری خرید کنید

اگر برنامه فشرده‌ای دارید یا انتقال به صفحه بانک برای هر خرید اینترنتی و واردکردن رمز دوم برایتان وقت‌گیر یا مشکل است، از قابلیت خرید اعتباری استفاده کنید. با این روش، شما در طول ماه، تا سقف مبلغ مشخصی، فقط با فشردن یک دکمه خرید خود را انجام می‌دهید و در پایان ماه، حسابتان را تسویه می‌کنید.

ترفندهای مفید برای سفارش اینترنتی غذا

غذا را زودتر سفارش دهید

بسیاری از ما وقتی گرسنه هستیم، تصمیم می‌گیریم غذا سفارش دهیم. با این کار تا زمانی که پیک غذا را به ما برساند کلافه می‌شویم و ممکن است ترکیب گرسنگی و کلافگی عصبانی‌مان می‌کند. این در حالی است که اگر زودتر برای سفارش غذا برنامه‌‌ریزی کنید، دیگر منتظر نخواهید ماند.

سفر و غذا

به اندازه نیازتان غذا سفارش دهید

اگر می‌خواهید از هدر رفتن و اسراف غذا جلوگیری کنید، به اندازه نیازتان غذا سفارش دهید. البته اگر میزان غذایی که سفارش داده‌اید بیش از نیازتان است، باقی‌مانده غذایتان را در صورت امکان برای وعده بعدی در یخچال هتل بگذارید.

ترفندهای مفید برای سفارش اینترنتی غذا

در شبکه‌های اجتماعی برنامه سفارش غذا عضو شوید

عضوشدن در شبکه‌های اجتماعی برنامه‌های سفارش آنلاین غذا، روش خوبی برای کسب اطلاعات مفید درباره آن است. معمولا برنامه‌های سفارش غذا مرتبا خدماتی مانند افزودن رستوران جدید به لیست یا تخفیف‌های ویژه را در شبکه‌های اجتماعی‌شان به‌روز می‌کنند.

قبل از سفارش غذا، نظرات کاربران دیگر را بررسی کنید

بررسی نظرات قبل از سفارش غذا اطلاعات خوبی درباره کیفیت غذاها یا هر چیز دیگری که نیاز است بدانید، به شما می‌دهد. علاوه بر این، متوجه خواهید شد که کدام غذاها پرطرفدارتر هستند و کدام کمتر توصیه می‌شوند.

ترفند سفارش غذا

با برنج باقی‌مانده خلاقیت به خرج دهید

اگر در خانه بودید و برنج سفید از غذایتان باقی ماند، هرگز آن را دور نریزید. می‌توانید با مواد غذایی دیگری مانند گوشت چرخ‌کرده، لوبیاسبز یا هر چیز دیگر، سس دلچسبی درست کنید و با برنج سفید سرو کنید و لذت ببرید.

ساندویچ پیتزا درست کنید!

اگر پیتزا سفارش داده‌اید و چند برش آن باقی ماند، برای جلوگیری از چشیدن طعمی تکراری، آن را به یک ساندویچ داغ تبدیل کنید! دو برش پیتزا را بردارید، آن‌ها را با افزودنی‌هایی مانند مرغ یا پنیر تکمیل کنید، مانند ساندویچ بپیچید و نوش جان نمایید.

سفر

سخن پایانی

ترفندهای مفید برای سفارش اینترنتی غذا را خواندیم. سفارش غذا یکی از محبوب‌ترین خدماتی است که در اختیار ما قرار گرفته است. سفارش غذا در سفر هم کمک زیادی به شما می‌کند تا در لحظات خاص کار خودتان را راه بیندازید. مطلب زیباترین برج های جهان کدامند؟ را بخوانید.

سفارش آنلاین غذا

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری بهترین شهرهای ایران برای گردش را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ شهریور ۱۴۰۱ در ۵:۵۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ شهریور ۱۴۰۱ در ۵:۵۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۸:۴۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۳ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ در ۳:۲۷ ب٫ظ

    با این موارد و گرانی حتما

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۰۴ ق٫ظ

      🌹😔

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۱:۲۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…