رپورتاژ آگهی

مزایای خرید دستگاه تصفیه آب قلیایی برای سلامت

۴
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
مواد مختلفی که در طبیعت هستند یا اسیدی هستند یا خاصیت بازی دارند.
استفاده از دستگاه تصفیه آب

میزان اسیدی یا باز بودن مواد مختلف را پی اچ ph  مشخص می‌کنند. در بدن انسان نیز سطح ph  خون نقش بسیار مهمی در سلامت بدن ما ایفا می‌کند. اسیدی بودن بدن ما می‌تواند عامل بیماری‌های خطرناکی از جمله سرطان، ام اس، پارکینسون و … شود. افزایش تنش و استرس، خشکی و شکنندگی پوست و مو، خستگی مزمن، سر درد و سر گیجه، کاهش توانایی بدن در جذب مواد معدنی و مواد مغذی و ایجاد سنگ کلیه و بروز نارسایی‌های کلیوی و مثانه‌ای از جمله عوارض بیش از حد اسیدی بودن بدن است. در این مطلب از مجله دلتا با لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب آشنا می‌شوید.

از سوی دیگر، سطح مناسب ph و قلیایی شدن بدن، عامل بسیار مهمی در سلامت ما است. لذا مصرف مواد غذایی قلیایی به سلامت ما و افزایش سطح سیستم ایمنی کمک فراوانی می‌کند. یکی از راه‌های قلیایی نمودن بدن، استفاده از آب یونیزه قلیایی است. با استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب قلیایی می‌توان آب مصرفی شهری را یونیزه کرد و از فواید آن استفاده لازم را برد.

آب یونیزه قلیایی چیست؟

آب یونیزه آبی است که میزان اسید آن بسیار کم است. پی اچ  پایین‌تر از عدد ۷ نشان دهنده آب اسیدی است. آب در حالت معمول به دلیل وجود موادی مثل کلسیم و پتاسیم حالت قلیایی دارد اما تعریف درست آب قلیایی، آبی است که ph  آن بین ۸ تا ۱۰ باشد و بهترین حالت آن ۸.۵ درصد است. در سیستم تصفیه و لوله کشی شهر به دلیل افزودن کلر برای ضد عفونی کردن آب، آن را اسیدی می‌کند و مصرف این آب برای بدن ضرر دارد.

فواید نوشیدن آب قلیایی

از مهم‌ترین فواید مصرف آب قلیایی، شفاف و شاداب شدن پوست است. این نوع آب پوست را هیدراته و از خشکی و پیری زودرس آن جلوگیری می‌کند. آب قلیایی مصرفی متابولیسم بدن را بالا برده و این کار موجب حفظ وزن و یا حتی کاهش وزن بدن نیز می‌شود. به دلیل این که سلول‌های سرطانی در محیط‌های اسیدی رشد می‌کنند، استفاده از آب قلیایی از رشد و تکثیر این سلول‌ها جلوگیری می‌کند پس می‌توان گفت که آب یونیزه خاصیت ضد سرطانی دارد. این آب سموم بدن را بهتر دفع می‌کند و باعث ضد عفونی کردن سیستم ایمنی بدن می‌شود. آب قلیایی برای تعادل سازی قند خون و جلوگیری از دیابت نیز موثر است.

آب یونیزه شده با افزایش قابلیت جذب املاح طبیعی موجود در آب مانند یون کلسیم ویون منیزیم موجب بهبود سلامت استخوان‌ها و دندان‌ها می‌گردد. هم چنین امروزه به دلیل مشغله زیاد، افراد بیشتر سمت غذاهای سرخ کردنی و فست فود‌ها می‌روند که استفاده از این غذا‌ها باعث تحریک معده و سوزش آن می‌شود و افرادی که به بیماری رفلاکس معده مبتلا هستند توصیه می‌شود که از آب قلیایی استفاده کنند چرا که حجم شیره گوارشی را افزایش می‌دهد و باعث هضم بهتر غذا می‌شود.با توجه به خواص آب قلیایی، بهتر است که این آب را کنترل شده و در زمان‌های مناسب مصرف کنید.

فواید نوشیدن آب قلیایی

بهترین روش‌های یونیزه کردن آب آشامیدنی

برای یونیزاسیون آب مصرفی روش‌های زیادی وجود دارد. یکی از این روش‌ها استفاده از یک سری شیر مخصوص است که یا برقی هستند و یا با یک فیلتر آب خروجی از شیر را یونیزه می‌کنند. روش دیگر استفاده از یک فیلتر سرامیکی است. این فیلترها که از موادی مثل خاک رس و سنگ و مواد معدنی تشکیل شده‌اند، هم به صورت جداگانه و هم در مسیر آب می‌توانند قرار بگیرند و با ایجاد یک حالت مناطیسی در آب، ph  آن را بالا می‌برند و آن را قلیایی می‌کنند.

فیلترهای مغناطیسی نیز روش دیگری برای یونیزه کردن آب است. این فیلترها با تشکیل یک میدان مغناطیسی در مولکول‌های اسیدی آب تاثیر می‌گذارند و آن را قلیایی می‌کنند. روش دیگر استفاده از محلول کنسانتره است که به صورت قرص نیز در بازار موجود است و با اضافه کردن مقدار معینی از آن به آب آن را یونیزه می‌کند. دستگاه یونیزه کننده آب هم روش دیگری است. این دستگاه با یک گالن مخصوصی که دارد آب را در خود حرکت می‌دهد و با صفحات الکتریسیته آب را یونیزه می‌کند. اما بهترین راه، خرید یک دستگاه تصفیه آب قلیایی اورجینال است چرا که فواید و مزایای بیشتری نسبت به روش‌های ذکر شده دارد.

بهترین روش‌های یونیزه کردن آب آشامیدنی

خرید برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

مارک‌های تصفیه آب متفرقه زیادی در بازار ایران یافت می‌شوند که اکثرا دارای قطعات بی‌کیفیت و چینی می‌باشند که عمر مفید دستگاه را کم می‌کنند. این دستگاه‌ها اغلب به عنوان دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل فروخته می‌شوند.

خوشبختانه نمایندگی و مراکز فروش معتبر دستگاه آب تصفیه کن در ایران وجود دارند که با خیالی راحت‌تر می‌توانید اقدام به خرید دستگاه آب تصفیه کن نمایید. یکی از این نمایندگی‌ها، مرکز خرید بهترین دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا است.

با خرید دستگاه تصفیه آب قلیایی کننده همیشه و به طور مداوم آب یونیزه در خانه خود خواهید داشت و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. مصرف آب قلیایی به صورت روزانه، با خنثی نمودن اسیدهای مضر بدن و افزایش سیستم ایمنی امکان دستیابی به زندگی سالم‌تر و طولانی‌تر را مهیا می‌سازد.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ در ۳:۲۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در ۱:۲۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ در ۰:۰۳ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۹ مرداد ۱۴۰۱ در ۴:۱۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…