این مدل پرده، پذیرایی شما را بی‌نظیر می‌کند

۸
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر دوست دارید از والان پرده برای پرده‌های پذیرایی استفاده کنید، این متن به شما کمک خواهد کرد.
انواع والان برای پرده پذیرایی

والان یکی از بخش‌های زینتی پرده است که زیبایی آن را بیشتر می‌کند. نصب والان برای پرده اجباری نیست. مدل‌های والان پرده متنوع و گوناگون است. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی انواع والان برای پرده پذیرایی می‌پردازیم.

انواع والان برای پرده پذیرایی

شما باید با توجه به دکوراسیون منزل و نوع پنجره خود یکی از انواع مدل‌های والان پرده را انتخاب کنید. والان‌های پرده پارچه‌هایی باریک‌تر از پرده اصلی هستند که بخشی از پرده و پنجره را می پوشانند.

مدل گوشواره پرده

گوشواره پرده به دنباله تزئینی والان پرده گفته می‌شود که در ادامه شکل هلالی والان، آویزان می‌ماند. گوشواره پرده ممکن است هم در دو طرف کار دیده شود و هم در وسط والان پرده که اصطلاحا به آن مدل وسط گوشواره می‌گویند. یکی از بهترین پارچه‌ها برای مدل گوشواره پرده، پارچه تافته و پارچه ساتن است که شکل خود را حفظ می‌کند. البته بسته به مدل گوشواره پرده، می‌توان از پارچه‌های سبک‌تر مثل حریر هم استفاده کرد. گوشواره پرده ممکن است هم در دو طرف کار دیده شود و هم در وسط والان پرده.

انواع والان برای پرده پذیرایی

مدل دستمال گردن از انواع والان برای پرده پذیرایی

والان پرده دستمال گردنی، معمولا دارای یک یا چند لبه مثلثی با نوک رو به پایین، مثل دستمال گردن آقایان است و پایین این والان می‌تواند با عناصر تزئینی کامل شود. اگر مبلمان اتاق نشیمن شما تک رنگ و ساده است، از یک والان پرده پذیرایی دستمال گردنی گل‌دار استفاده کنید تا پنجره‌های اتاق به نقطه کانونی اصلی اتاق تبدیل شوند. اگر مبلمان شما طراحی برجسته و شلوغ دارند، یک والان پرده ساده با رنگی هماهنگ با مبلمان انتخاب کنید تا اتاقتان بیش از حد شلوغ نشود.

مدل شال گردن برای والان پرده پذیرایی

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از این مدل والان پرده پذیرایی برای اتاق‌های پذیرایی کاملا رسمی استفاده کنید. می‌توانید والان پرده شال گردنی خود را روی یک چوب پرده خاص و تزئین شده بیندازید یا گوشواره‌ پرده آن را با نگهدارنده‌های زیبا جمع کنید. سعی کنید برای والان پرده پذیرایی، از پارچه‌ای ضخیم برای ظاهری شاهانه استفاده کنید. یک ایده متفاوت دیگر هم استفاده از دو والان پرده شال گردنی با رنگ‌های متفاوت اما تکمیل‌کننده با پارچه‌های حریر و ظریف است که در هم تنیده شده و جلوه‌ای لطیف به اتاق پذیرایی شما می‌دهند. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب در منزل خود پرده‌های شیک و مدرن بسازید! سر بزنید.

انواع والان برای پرده پذیرایی

مدل کتیبه برای والان پرده پذیرایی

اگر به دنبال ظاهری مرتب برای اتاق پذیرایی سنتی خود هستید، سراغ یک والان پرده پذیرایی کتیبه‌ای با الگوی گلدار جذاب بروید. همچنین برای به چشم آمدن ساختار و خطوط تمیز یک اتاق پذیرایی مدرن، بهتر است از والان پرده کتیبه‌ای ساده و بدون طرح استفاده کنید. دقت کنید که ارتفاع کتیبه بیشتر از یک ششم ارتفاع کل پنجره نباشد.

مدل کتیبه برای والان پرده

مدل بالونی/ پفکی از انواع والان برای پرده پذیرایی

والان پرده بالونی با جمع شدن و پف کردن، جلوه‌ای بی‌نظیر و نمایشی ایجاد می‌کند. مدل بالونی، بهترین انتخاب برای والان پرده پذیرایی سنتی و مدل قدیمی است که به‌طور معمول از پارچه‌های سبک‌تر دوخته شده و جلوه‌ای توپر به پنجره اتاق پذیرایی شما می‌دهد. می‌توانید والان پرده را با رنگی که چند درجه از رنگ دیوارها تیره‌تر است، تهیه کنید تا ظاهری ظریف ایجاد کند.

مدل بالونی/ پفکی

پیشنهاد مطالعه: مطلب این گیاه انرژی خانه شما را چند برابر می‌کند را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. کیمیا نامداری

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ در ۰:۵۵ ق٫ظ

    خانم اصفهانی عزیزوهنرمند وخوش ذوق، اززحماتی که می‌کشید صمیمانه قدردانی میکنم

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ در ۲:۰۷ ب٫ظ

      یک دنیا ممنونم از لطف و همراهی شما عزیزم. محبت دارید😍💖

      پاسخ

  2. محبوبه

    ۹ آذر ۱۴۰۱ در ۱:۴۲ ب٫ظ

    بسیار عالی. ممنونم گلم

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۲ آذر ۱۴۰۱ در ۲:۰۲ ب٫ظ

      ممنونیم بابت حضور ارزشمند شما در مجله 🌹

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در ۱:۳۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱:۵۸ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۰۸ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۰۸ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…