این کارها زنان را به شدت عصبی می‌کند

۸
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کارهایی که زنان را دیوانه می‌کند کدام‌اند؟ چرا زنان تا این حد حساس هستند؟
موضوعات ناراحت کننده برای زنان

زنان دارای احساسات و ویژگی های روانی خاص خود هستند که کاملا متفاوت از ویژگی‌های مردان است. به‌عنوان مثال با نگاه عاشق می‌شوند و با نگاه هم ابراز علاقه می‌کنند یا در عمل عشق خود را نشان می‌دهند. اما زنان ابراز محبت کلامی دارند و عشق خود را با جملات ابراز می‌کنند. در این مطلب از مجله دلتا به بیان موضوعات ناراحت کننده برای زنان می‌پردازیم.

موضوعات ناراحت کننده برای زنان

زنان با توجه به ویژگی های خاص خود، در شرایط ویژه ای کنترل خود را از دست می دهند و دیوانه وار ناراحت خواهند شد. در ادامه به کارهایی که زنان را واقعا دیوانه می‌کند به تفصیل می‌پردازیم.

زنان و زمان

هیچ چیز بدتر از بدقولی ماشه خشم زنان را نمی‌چکاند. زنان به‌طرز عجیبی ولی کاملا طبیعی زمان‌سنج هستند. حساب کارهایی را که باید خودشان یا مردشان انجام دهند را به خوبی دارند. آن‌ها اصلا کم کاری یا اهمال در این زمینه را تاب نمی‌آورند. برای به‌دست آوردن دل همسرتان باید غلبه بر اهـمال کاری را از همین الان تمرین کنید.

موضوعات ناراحت کننده برای زنان

دریافت نکردن بازخوردهای عالی از موضوعات ناراحت کننده برای زنان

همه ما در روزهای اول زندگی مشترک یا رابطه عاطفی سعی می‌کنیم بسیار جنتلمن به‌نظر برسیم. به تمام جزئیات دقت می‌کنیم. سورپرایزهای عالی می‌چینیم. اما وقتی به خواسته خود می‌رسیم آن شور اولیه فروکش می‌کند. زمانی که در رابطه راحت می‌شوید، احتمالا یادتان می‌رود که مثل همان اوایل رابطه از او تعریف کنید. مثلا به او بگویید عزیزم امروز چقدر زیبا به‌نظر می‌رسی، زن‌ها به تقویت مثبت نیاز دارند.

در کار خانه کمک نمی‌کنید

امروزه وضعیت اقتصادی به حدی مهلک شده است که زنان هم پا به پای مردان در بیرون از خانه کار می‌کنند. دراین وضعیت چه کسی قرار است به کارهای منزل برسد؟ اگر بخواهید پرستار برای بچه ها یا مستخدم برای کارهای خانه بگیرید چه می‌شود؟  اولا از عشق به فرزندان و عشق به رسیدگی به امور منزل دور می‌شوید. ثانیا، هزینه ها به حدی بالا می رود که بهتر است خانم در خانه بنشیند. تقسیم وظایف در خانه یکی از روش‌های مدیریت امور خانه است که می‌تواند نتایج مثبتی به همراه داشته باشد. برای اینهک روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب با چشم چرانی مردان چگونه برخورد کنیم؟ سر بزنید.

موضوعات ناراحت کننده برای زنان

هم صحبت خوبی نبودن از موضوعات ناراحت کننده برای زنان

به یاد داشته باشید که همواره در منابع روانشناسی یاد شده است که زنان از مردان به شدت احساساتی‌تر هستند. زنان چهره‌های خندان خود را زمانی نشان می‌دهند که کسی در حال گوش دادن به صحبت‌های آن‌ها است. زنان دوست دارند نه تنها با آن‌ها صحبت کنید بلکه در صحبت کردن احساس بزرگی به آن‌ها بدهید نه مثل این که مانند یک کودک با آن‌ها صحبت کنید و درواقع آن‌ها را از سر خود باز کنید.

در برنامه‌ریزی زمان افتضاح هستید

اگر شما در برنامه‌ریزی موفق نیستید، حتما در رابطه شکست می‌خورید. زندگی مشترک یک برنامه بزرگ است که خودش به برنامه‌های کوچک و بزرگ بسیاری تقسیم می‌شود، مردانی که به برنامه‌ریزی در زندگی و همچنین برنامه‌های طراحی شده از سوی همسرانشان اهمیت نمی‌دهند، زنان را در معرض عصبانیت قرار می‌دهند. بهتر است از هر فرصتی برای عشق‌ورزی و گرم نگه داشتن رابطه عاشقانه خود استفاده کنید.

عدم تخلیه روانی

یکی از تفاوت‌های روانی میان زنان و مردان در این است که مردان دوست دارند مشکلات را برطرف کنند. زنان هم همینطور. اما با توجه به مبانی  روانشناسی زنـان شیوه رفتاری آن‌ها در این مورد با مردان کاملا متفاوت است. آن‌ها ابتدا دوست دارند مثل یک دستگاه تهویه عمل کنند، یعنی هوای داخل سینه خود را بیرون بدهند. این به این معنا است که زنان تمایل دارند اول حرف بزنند. شاید هم به میزان زیاد. وقتی این حرف‌ها خالی شد، احساس بهتری دارند. بنابراین اگر نمی‌خواهید با انفجار خشم زنان روبه‌رو شوید، گاها برای تخلیه روانی به آن‌ها کمک کنید. این کار به هموار شدن مسیر زندگی مشترک شما بیشتر کمک می‌کند.

عدم تخلیه روانی

پیشنهاد مطالعه: مطلب عاشق شدن در یک نگاه می‌تواند خطرناک باشد! را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در ۱:۴۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۱:۰۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۶:۲۹ ق٫ظ

    بسیار اموزنده

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۸:۴۰ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۶:۲۹ ق٫ظ

    بسیار اموزنده

    پاسخ

  5. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۳۵ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ در ۱:۳۰ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۹ مرداد ۱۴۰۱ در ۷:۵۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

تقویت حافظه با ۶ راهکار ساده

تقویت حافظه دغدغه این روزهای اکثر مردم شده است که برخلاف تصور عامه مردم نه‌تنها ارثی نیست؛…