سرای گردشگری مهر و ماه کجاست؟

۱۱
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مجتمع گردشگری مهر و ماه استان قم تنها یک توقفگاه بین راهی برای برطرف کرده نیازهای مسافران نیست بلکه می‌توان آن را جاذبه‌ای دانست که باعث می‌شود خیلی‌ها از بزرگراه خلیج فارس، راه‌شان را کج کنند و به داخل این ساختمان سرکی بکشند.
سرای گردشگری مهر و ماه

یکی از امکاناتی که سفرهای جاده‌ای را آسان‌تر کرده‌اند، مجتمع‌های بین راهی هستند. سرای گردشگری مهر و ماه نیز یکی از همین مجتمع‌هاست که با ظاهر و ساختار جذاب و امکانات خوبش، توجه مسافران زیادی را به خود جلب کرده است. مجتمع بین راهی مهر و ماه سازه خوش‌رنگ و لعابی دارد و توانسته به خوبی به نیازهای مسافران در مسیر قم – تهران پاسخ دهد. با مجله دلتا همراه باشید.

آشنایی با سرای گردشگری مهر و ماه

مجموعه گردشگری مهر و ماه یک لحظه است در کنار یکی از اصلی‌ترین و پرآمدوشدترین بزرگراه‌های کشور. به لحاظ فرم، این ساختمان گویی بخشی از محور بزرگراه است که به حاشیه آمده تا ضرب‌آهنگ سریع سفر، برای لحظه‌ای آرام شود. به عبارت دیگر، این ساختمان لحظه‌ای است از روال سفر.

مجموعه مهر و ماه

نمای ظاهری

در ابتدا آنچه از مهر و ماه به چشم‌ می‌آید، ساختمانی با نمای شیشه‌ای است که در شب با نورپردازی ویژه، بسیار زیبا به نظر‌ می‌رسد. پس از ورود به این مجتمع، حوض آبی را در وسط ساختمان‌ می‌بینید که کف آن مزین به طرح‌های کاشی‌کاری ایرانی است و فواره‌های کوچکی در آن فعال هستند. صدای آب و موزیک ملایم همان چیزی است که در ابتدا از خستگی راه‌ می‌کاهد و شما را آرام‌ می‌کند.

سرای گردشگری مهر و ماه کجاست

ماشینِ کلکسیونی

احتمالا وسوسه‌ می‌شوید که کمی در اطراف این حوض بگردید و اگر این کار را کنید، قطعا چشمتان به ماشینی قدیمی‌ می‌افتد که خیلی‌ها را دست به دوربین‌ می‌کند. این ماشینِ کلکسیونی، به مجموعه مهر و ماه تعلق دارد و هر چشمی را به خود خیره‌ می‌کند. فروشگاه‌ها در دوسوی این ماشین شکل گرفته‌اند و کالاهای خود را به مشتریان عرضه‌ می‌کنند.

سرای گردشگری مهر و ماه

گذرگاه شیشه‌ای

در بخشی دیگر یک گذرگاه شیشه‌ای را بر روی حوض‌ می‌بینید که شما را به ورودی آسانسور‌ می‌رساند و از این طریق‌ می‌توانید به طبقه بالا بروید. البته پله برقی‌ها هم راه دیگر ورود شما به طبقه بالا هستند. اگر به دیدنی‌های تهران علاقه دارید، گنجینه‌ای ارزشمند در قلب پایتخت را بخوانید.

گذرگاه شیشه ای

فودکورت

در طبقه بالا با فودکورت مجموعه مواجه‌ می‌شوید و سرویس‌های بهداشتی هم در همین طبقه هستند. به‌طور کلی بخش‌های مختلف این مجتمع به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که گذر زمان در آن‌ها معنایی ندارد. شما‌ می‌توانید چند ساعتی را در این مجتمع بگردید و از خدماتش استفاده کنید.

فود کورت

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری بهترین تفریحات شبانه در تهران را بخوانید.

۱۱ دیدگاه

  1. شهریار خیبری

    ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ در ۶:۱۲ ب٫ظ

    بسیار جذاب و عالی،راستش من از دیروز مریض بودم و حوصله هیچ کاری رو نداشتم،که خیلی اتفاقی چشمم به مجله دلتا خورد،بعد از خوانرن مطالب پیشنهادی خانم اصفهانی سر ذوق آمدم و مدتی از درد و رنج بیماریم رو فراموش کردم،سپاس از همه زحمات و مهربانی هاتون امیدوارم همواره پاینده و برقرار باشید

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ در ۹:۴۴ ق٫ظ

      دوست عزیز یک دنیا ممنون از اینکه این‌همه لطف و محبت دارید به من. خوشحالم که مطالب مجله ما نظر شما رو جلب کرده. امیدوارم که هر چه زودتر سلامتی کاملتون رو به دست بیارید. ممنونم از همراهی ارزشمند شما🌹😍

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۹ شهریور ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۰ ق٫ظ

  4. اکبر

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۵۷ ب٫ظ

    خیلی عالیه کمی به اطلاعات من زیاد شد تشکر میکنم

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۲۸ ق٫ظ

      چقدر خوب و خوشحالیم که دوست داشتید.🌹

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۴۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۵۰ ق٫ظ

    بسیارعالی

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۵۶ ب٫ظ

      ممنون از لطف و همراهی شما🌹

      پاسخ

  7. ناشناس

    ۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۵:۲۴ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۵:۲۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…