رپورتاژ آگهی

معرفی بهترین برندهای ماسک لایه بردار صورت برای پاکسازی پوست

۲
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
ماسک لایه بردار صورت به شکل مایع و چسبناکی هستند که باید روی صورت پخش شوند.
ماسک صورت برای پاکسازی پوست

پس از خشک شدن و سفت شدن، خاصیت سفت کنندگی روی پوست ایجاد کرده که می‌توانید به راحتی آن‌ها را از سطح پوست جدا کنید. اما یادتان باشد این نکته که از چه ماسکی برای شادابی و لایه برداری پوست خود استفاده می‌کنید، اهمیت بسیاری دارد. در این مقاله قصد داریم بهترین برندهای ماسک صورت برای پاکسازی پوست را به شما عزیزان معرفی کنیم. با مجله دلتا همراه باشید.

ماسک لایه بردار صورت چیست؟

ماسک لایه بردار صورت با نفوذ عمیق به منافذ پوست و از بین بردن تدریجی سلول‌های مرده در بیرونی ترین لایه پوست، همراه با هرگونه ناخالصی روی سطح پوست تاثیر می‌گذارند. از بین بردن کثیفی‌ها، باکتری‌ها، آلودگی‌ها و ناخالصی‌های کلی برای داشتن پوستی متعادل، شاداب و سالم ضروری است. اینجاست که ماسک‌های لایه بردار می‌درخشند و نقش خود را ایفا می‌کنند.

ماسک لایه بردار صورت رطوبت یا مواد مغذی را در پوست به دام می‌اندازند و لایه‌ ای ایجاد می‌‌کنند که بسته به مواد مورد استفاده و آبرسان پوست، مرطوب کردن، خشک کردن یا لایه‌ برداری پوست کمک می‌کند. بنابراین، معرفی بهترین برندهای ماسک صورت کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید و ماسک‌های صورت به مواد مغذی و مورد نیاز این امکان را می‌دهند که در مدت زمان کوتاهی بهتر به پوست شما نفوذ کنند.

مزایا استفاده از ماسک لایه بردار صورت عبارتند از:

  • آبرسان و مرطوب کننده پوست،
  • از بین بردن روغن‌های اضافی،
  • بهبود ظاهر منافذ شما،
  • بیرون کشیدن ناخالصی‌ها،
  • کمک به کاهش علائم پیری.

بهترین برندهای ماسک لایه بردار صورت برای پاکسازی پوست کدامند ؟

وقتی صحبت از روتین‌های مراقبت از پوست می‌شود، به احتمال زیاد هیچ قدمی راحت‌تر از استفاده از ماسک صورت نباشد. نسبت به سلایق مختلف برخی ممکن است ماسک خاک رس پاک کننده عمیق را ترجیح دهند یا یک فرمول ژل آبرسان شبانه که ما به منظور معرفی بهترین برندهای ماسک صورت برای شما آورده ایم:

ماسک هایپر اسکین مدل Fade and Glow

ماسک هایپر اسکین مدل Fade and Glow که به عنوان یکی از بهترین برندهای موجود برای درمان لکه‌های تیره روی پوست‌های رنگی معرفی می‌شود، حاوی ترکیبی برنده از دو مورد از موثرترین AHA ها (یا آلفا هیدروکسی اسیدها) و اسید گلیکولیک پنج درصد به همراه پنج درصد ماندلیک است.

این ماسک را برای افرادی که در حال حاضر پوست چرب و مستعد آکنه دارند، ایده آل است.

ماسک ورقه ای یا پودری بیوآکوا Bioaqua

یکی از بهترین برندهای ماسک لایه بردار صورت برای پاکسازی پوست برند بیوآکوا BIOAQUA نشات گرفته از خانواده سلطنتی فرانسه در پایان قرن هفدهم است. هدف آن ایجاد یک برند تخصصی در حوزه زیبایی و کاملا حرفه ای است که محصولات و ماسک‌های صورت آن با قیمت‌های بسیار مناسب و کیفیت بالا در مغازه‌های لوازم آرایشی و داروخانه‌ها موجود است.

ماسک صورت برای پاکسازی پوست

ماسک‌های نقابی برند استلین Estelin

ماسک لایه بردار صورت برای پاکسازی پوست برند استلین Estelin دارای ظرفیت آنتی اکسیدانی قوی، همراه با ویتامین C هستند. محصولات این برند درخشندگی را به پوست‌های کدر باز می‌گرداند و برای رفع ناهمواری پوست به خوبی عمل کرده و از خشک شدن آن جلوگیری می‌کنند. شما بلافاصله پس از استفاده از ماسک‌های صورت استلین احساس نرمی، لطافت و درخشندگی دارید.

دیگر محصولات این برند شامل سرم، سرم رتینول، اسید هیالورونیک، کلاژن، سرم اسید سالیسیلیک و ضد آفتاب هستند. این برند زیر مجموعه یکی از بهترین برندهای بهداشتی یعنی دکتر راشل است.

دکتر راشل Dr. Rashel

برند دکتر راشل در سال ۲۰۰۰ در ولثی دبی تاسیس شد، اولین محصول این برند در ابتدا عطری بوده است که با مراقبت از پوست و زیبایی طبیعی، عطر لوکس، ظرافت و شادی را استخراج می‌کند. ماسک‌های لایه بردار صورت دکتر راشل لکه‌های تیره روی پوست را کاهش می‌دهند، رنگدانه‌های پوست را یکدست کرده و از چند رنگی خارج می‌کنند، به کاهش چین و چروک کمتر و داشتن پوست سالم تر کمک می‌کند. یکی از بهترین ماسک‌های لایه بردار استفاده شده متعلق به این برند است!

همچنین محصولات دکتر راشل دارای یک پایه بسیار غلیظ از اسید هیالورونیک گیاهی خالص برای حجیم شدن سلول‌های پوست و محافظت و بازسازی هستند.

ماسک صورت لایه بردار سینره Cinere

قطعا برای داشتن پوستی سالم و شاداب عوامل مختلفی به جز استفاده از ماسک تاثیر گذار هستند. مصرف سیگار، کمبود آب در بدن، بی خوابی و صدها علت دیگر می‌توانند در تیرگی و زردی پوست شما نقش داشته باشند. به منظور پاک کردن آلودگی‌ها و رفع تیرگی صورت؛ ماسک‌های برند ایرانی سینره Cinere که یکی از بهترین برندهای ماسک صورت بوده را پیشنهاد می‌کنیم که با تحریک سلول‌ها، پوست را شاداب و جوان‌تر می‌کنند.

ماسک لایه بردار صورت سودا Sevda

یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین برندها برای خرید محصولات آرایشی بهداشتی سودا Sevda است. که هم برای خانم‌ها و هم برای استفاده آقایان مناسب است. ماسک زغال و عسل این برند از محبوبیت خاصی برخوردار است زیرا تهیه شده از عصاره زغال است. ماسک‌های لایه بردار سودا معمولا برای هر نوع پوست چرب، مختلط و معمولی مناسب هستند.

ماسک پاکسازی SUPER AQUA با عصاره حلزون

لازم است بدانید که این ماسک لایه بردار عالی بهترین گزینه برای پوست مختلط است که به تنظیم چربی پوست شما کمک می‌کند.

از مزایا آن می‌توان به سبک بودن، به خوبی جذب شدن و داشتن رایحه‌ای ملایم اشاره کرد.

از معایب آن می‌توان به برای پوست فوق العاده خشک، بافت ضخیم عالی نیست اشاره کرد.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ شهریور ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۰۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…