بهترین تفریحات شبانه در تهران

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با رشد و توسعه زندگی شهری، چندسالی است که در کلان‌شهر تهران هم مانند بسیار از کلان شهرهای بزرگ جهان زندگی شبانه رونق گرفته و مردم علاقه زیادی به گردش و تفریح در ساعات پایانی روز پیدا کرده‌اند.
گردش شبانه در تهران

گردش شبانه در تهران یکی از تفریحات مورد علاقه مردم پایتخت بخصوص در فصل تابستان است. شهر تهران جاذبه‌های فراوانی دارد که رفتن به برخی از آنها در ساعات پایانی شب جذاب‌تر است و می‌توانید بعد از یک روز سخت کاری لحظات خوشی برای استراحت و تفریح همراه با خانواده و یا دوستان خود داشته باشید. برای اینکه بتوانید از بین امکانات متنوع شهر تهران بهترین گزینه را برای تفریح و گردش در شب انتخاب نمایید، با مجله دلتا همراه شوید.

cover 2 بهترین تفریحات شبانه در تهران

بام لند

بام‌ لند از مجموعه‌های تازه تاسیس در غرب شهر تهران و در نزدیکی دریاچه چیتگر است که برای گردش شبانه در تهران فضای بسیار ایده‌آلی دارد.

در مجموعه بام لند همزمان با گردش و تفریح می‌توانید از فروشگاه‌هایی که در این مجموعه قرار دارند هم خرید کنید. رستوران‌های مجموعه بام لند بسیار متنوع است. شب‌های بام لند برای صرف یک شام رمانتیک یا یک دورهمی دوستانه با منظره زیبای دریاچه چیتگر بسیارخاطره‌انگیز و رویایی است.

شب گردی در تهران

دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر در مجاورت مجموعه بام لند یا همان دریاچه شهدای خلیج فارس، در غرب شهر تهران قرار دارد. بی شک دریاچه چیتگر را می‌توان یکی از بهترین تفریحگاه‌های شهر تهران دانست، این دریاچه با نورپردازی جذابی که در اطراف آن انجام شده، منظره چشم‌نوازی در شب‌ها دارد.

Chitgar Lake1 vaghtesobh بهترین تفریحات شبانه در تهران

پل طبیعت

بیایید با هم از غرب شهر تهران به یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های شهر تهران در منطقه عباس‌آباد برویم. حتما اسم پل طبیعت را شنیده‌اید. اگر از اتوبان مدرس در ساعات شب تردد کرده‌باشید، حتما نورپردازی بی‌نظیر پل طبیعت و جمعیتی که روی آن در حال قدم زدن هستند، نظر شما را به خود جلب کرده‎‌است.

پل طبیعت

بام تهران

برای رفتن به بام تهران کافی است خیابان ولنجک را تا انتهای آن بالا بروید. بام تهران یکی از بهترین مکان‌ها برای تماشای چشم‌انداز شهر تهران بخصوص در شب است. در محوطه بام تهران انواع امکانات تفریحی و سرگرمی برای گذراندن چند ساعت مفرح فراهم است.

 شکم گردی در تهران

خیابان سی تیر

اگر انتخاب شما برای گردش شبانه در تهران مناطق مرکزی شهر است، پیشنهاد می‌کنیم به خیابان تاریخی سی تیر سری بزنید. یکی از دلایل شهرت این خیابان اغذیه‌فروشی‌هایی است که در آن فعال هستند. اگر مشکلی با غذا خوردن در خیابان ندارید، می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ای مثل فلافل، سمبوسه، ساندویچ‌های سنتی مثل کتلت و کوکو سبزی را با کیفیتی قابل قبول میل نمایید.

سی تیر

پارک‌های شهر تهران

پارک‌ها بهترین گزینه برای گردش شبانه در تهران هستند. در مناطق مختلف شهر تهران پارک‌های کوچک و بزرگ بسیاری قرار دارد که شما می‌توانید از بین آن‌ها یکی را انتخاب نمایید.

پارک ملت، پارک جمشیدیه، باغ ایرانی، بوستان ولایت، بوستان جوانمردان، پارک نهج‌البلاغه و پارک نوروز همگی امکانات و فضاهای بسیار متنوعی برای گردش شبانه در تهران دارند. فرحزاد هم مکانی دنج برای شبگردی در تهران است.

گردش شبانه در تهران

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری خنک‌ترین مقصدهای نزدیک تهران را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۴۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۸:۱۰ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۳۱ ق٫ظ

    تمام موارد عالیه

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۱:۰۹ ب٫ظ

      درود بر شما و خیلی ممنون از همراهی‌تون🌹😍

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…