بهترین پارک‌های مجسمه‌سازی جهان

۱
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پارک‌های مجسمه سازی با هنر مدرن و حتی یک مجموعه هنری در زیر آب، بهترین جاذبه‌های فرهنگی در جهان هستند.
بهترین پارک های مجسمه سازی جهان

یکی از جاذبه‌های دیدنی در جهان پارک‌های مجسمه‌سازی هستند که جزو گردشگری مدرن در جهان به‌شمار می‌روند. در این فضاهای سبز مجسمه‌های هنرمندان بین‌المللی را در فضای باز به نمایش می‌گذارند تا تجربه‌ای بی‌نظیر را برای دوستداران هنر ایجاد کنند. با مجله دلتا همراه باشید تا بهترین پارک های مجسمه سازی جهان را به شما معرفی کنیم.

پارک مجسمه فردریک مایجر

این باغ گیاه‌شناسی و پارک مجسمه با بیش از ۱۵۸ هکتار در شهر گرند راپیدز، میشیگان، بیش از ۲۰۰ اثر دارد. این مجموعه دائمی، یکی از گسترده‌ترین مجموعه‌های مجسمه سازی در فضای باز در جهان را دارد.

1 9 بهترین پارک‌های مجسمه‌سازی جهان

موزه فضای باز هاکون

هاکون اولین موزه فضای باز در ژاپن است که در سال ۱۹۶۹ افتتاح شد. موزه فضای باز هاکون، یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های مجسمه‌های هنری جهان را در خود جای داده‌است.

هایکون

مرکز هنری Storm King

این موزه فضای باز که نام خود را ازکوه storm king در نزدیکی خود گرفته‌است، دارای محیطی زیبا در دره هادسون است. این موزه یکی از بزرگ‌ترین مجموعه آثار هنری فضای باز، در ایالات متحده است.

3

موزه کرولرمولر (اوترلو، هلند)

کرولر مولر، یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های مجسمه سازی در اروپا را به خود اختصاص داده‌است. بیش از ۱۶۰ مجسمه در اطراف باغ‌ها وجود دارد.

4

باغ مجسمه‌ سیدنی و والدا بستوف

باغ مجسمه سیدنی و والدا بستوف با بیش از ۹۰ اثر هنری در پارک سیتی در کنار موزه هنر نیواورلئان واقع شده‌است. آنچه این باغ را خاص می‌کند، چشم‌انداز درختان بلوط و کاج است که در اطراف دو تالاب قرار گرفته‌اند.

5

موزه اینهوتیم

اینهوتیم یکی از بهترین پارک‌های مجسمه‌سازی در آمریکای لاتین است. بیش از ۷۰۰ اثر هنری از ۲۰۰ هنرمند معاصر در داخل موزه و در محوطه بیرون وجود دارد.

بهترین پارک های مجسمه سازی جهان

مجسمه سازی در کنار دریاچه

این مکان مسحورکننده که زاییده ذهن مجسمه‌ساز سیمون گوجون و همسرش مونیک است، بیش از ۳۰ اثر هنری در مقیاس بزرگ دارد.

7

پارک مجسمه Laumeie

این پارک مجسمه ۱۰۵ هکتاری و موزه روباز در سانست هیلز، میسوری بیش از ۶۰ اثر هنری به نمایش گذاشته‌است. مجسمه جذاب Eye by Tony Tasset یک کره چشم بزرگ فایبرگلاس است که به بازدید‌کننده خیره می‌شود.

8

جزیره ناوشیما

جزیره ناوشیما که به ‌خاطر مجسمه‌های نمادین کدو تنبل یایو کوساما معروف است، بسیاری از آثار هنری قابل توجه دیگر را نیز به نمایش گذاشته‌است. اگر به دیدنی‌های خوش‌رنگ گردشگری علاقه دارید گشت‌وگذار در بنفش‌ترین نقطه ایران را بخوانید.

9

پارک مجسمه زیر آبی مولینر

یکی از بهترین پارک های مجسمه سازی جهان در واقع یک چیدمان هنری زیر آب است. در حال حاضر چند پارک مجسمه سازی زیر آب در جهان وجود دارد. این پارک جزء بهترین‌ها است.

بهترین پارک های مجسمه سازی جهان

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری خنک‌ترین مقصدهای نزدیک تهران را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۱۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…