رپورتاژ آگهی

با منو سوخاری تی اف سی آشنا شوید!

۲
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
امروزه با تغییر و تحولات رخ داده، عادات غذایی مردم نیز تغییر کرده است. افراد دیگر زمان کافی برای پخت غذاهای سنتی ندارند و ترجیح می‌دهند در رستوران‌های فست فود، غذایی باکیفیت اما سریع میل کنند.
رستوران تهران مرغ سوخاری

یکی از غذاهایی که در طول تاریخ طرفداران بسیاری پیدا کرده است، مرغ سوخاری است. مرغ سوخاری یکی از خوشمزه‌ترین و لذیذترین غذاهای فست فود است و جزء پرتقاضاترین غذاها نیز به شمار می‌آید. با گذشت زمان و افزایش تقاضا و درخواست شعبات دیگری در نواحی مختلف تهران تاسیس شد. یک تغییر اساسی نیز در شعبه‌های تازه تاسیس رستوران رخ داد و آن تغییر در منو سوخاری رستوران بود. در ادامه غذاهای موجود در منوی شعبات مختلف رستوران تهران مرغ سوخاری را بررسی می‌کنیم. با مجله دلتا همراه باشید.

احتمالا شما هم در هنگام مراجعه به فست فود، مرغ سوخاری جزء اولین انتخاب‌های غذایی‌تان بوده است؛ اما در اکثر فست فودها غذاهای دیگری نیز وجود دارد که خوردن آن‌ها همراه مرغ سوخاری باعث لذت‌بخش‌تر شدن غذا می‌شود. در این مقاله توضیحات جامع و کاملی درباره منو سوخاری و دیگر غذاهای موجود در منوی یکی از رستوران‌های تاریخی پایتخت ارائه می‌دهیم. شما با مطالعه این مطلب می‌توانید انتخاب غذایی آگاهانه و دقیق داشته باشید.

تاریخچه تهران مرغ سوخاری

اگر بخواهیم درباره تاریخچه جهانی این غذای پرطرفدار صحبت کنیم، باید به سال ۱۸۳۰ میلادی نگاهی بیندازیم؛ زمانی که اسکاتلندی‌ها و آفریقایی‌ها یک روش پخت جدید برای مرغ ارائه دادند که علاوه بر خوش‌طعم و لذیذ کردن آن باعث صرفه‌جویی در زمان پخت نیز می‌شد. این روش پخت بعدها به آمریکا رسید و اولین رستوران مرغ سوخاری با نام kfc در این کشور افتتاح شد. این رستوران اکنون به عنوان دومین رستوران برتر و معروف جهان شناخته می‌شود.

سوخاری تهران

به دلیل استقبال جهانی از این غذا، برای اولین بار در سال ۱۳۵۲ رستورانی به نام tfc یا تهران مرغ سوخاری فعالیت خود را در زمینه تهیه این غذا آغاز کرد. این رستوران در محله قدیمی تخت جمشید، جنب سینمای عصر جدید تاسیس شد و به دلیل کیفیت بالا و طعم بی‌نظیرش به سرعت در کل شهر معروف شد. کمتر کسی است که اسم این رستوران و موسس درستکارش یعنی آقای حاج محسن هراتی تهرانی را نشنیده باشد.

تی اف سی

منوی پارک ساعی، آتلانتیک و عصرجدید

اگر نگاهی به منوی دیجیتال شعبه های پارک ساعی، میدان ولیعصر معروف به آتلانتیک و طالقانی معروف به عصرجدید بیندازید، متوجه تنوع غذایی بالای این رستوران می‌شوید. این عامل خود باعث افزایش تعداد مشتریان رستوران شده است. در ادامه توضیحات مختصری راجع به منو سوخاری تی اف سی ارائه می‌دهیم.

منوی این رستوران‌ها به ۴ قسمت اصلی تقسیم می‌شود:

  • سوخاری: قدیمی‌ترین و لذیذترین غذای رستوران که با توجه به سلیقه مشتریان، تنوع زیادی در بخش سوخاری خود ایجاد کرده است. از غذاهای این قسمت می‌توان به مرغ‌ اسپایسی، فیله مرغ استریپس، فیله مرغ سوخاری، میگو سوخاری، بال سوخاری و مرغ سوخاری چند تکه اشاره کرد. از نقاط تمایز منو رستوران سوخاری با دیگر رستوران‌ها این است که تمامی غذاهای سوخاری همراه با سیب‌زمینی سرخ کرده سرو می‌شوند تا باعث لذیذ شدن هرچه بیشتر غذاها شوند.
  • پیتزا: این رستوران بخشی را برای پیتزا دوستان نیز اختصاص داده است. بهتر است بدانید سایر غذاهای موجود در رستوران همانند سوخاری‌های تهیه شده در این رستوران، خوش‌مزه و خوش‌طعم هستند. شما می‌توانید با خیالی راحت از دنیای بهترین سوخاری تهران، پیتزای مورد علاقه خود را نیز سفارش دهید و نوش جان کنید.
  • پیش‌غذا: در این رستوران قسمتی به عنوان پیش‌غذا نیز وجود دارد که می‌توانید در طول آماده شدن غذای اصلی‌تان سفارش داده و میل کنید. این بخش دارای تنوع بالایی است و می‌توان به انواع سالاد، قارچ سوخاری، پیاز سوخاری و سیب‌زمینی سوخاری نیز اشاره کرد.
  • نوشیدنی: برای خوردن و هضم راحت‌تر غذا می‌توانید از قسمت نوشیدنی‌ها، نوشیدنی موردعلاقه خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

مرغ سوخاری تهران

منو هفت تیر

اگر نگاهی به منوی دیجیتال شعبه هفت تیر بیندازید، متوجه تنوع بالای غذاهای این رستوران می‌شوید. منوی این رستوران به ۴ قسمت اصلی تقسیم می‌شود که در ادامه توضیحاتی درباره هر یک از بخش‌ها ارائه می‌دهیم.

  • سوخاری: منو سوخاری رستوران تهران مرغ سوخاری همیشه جزء بخش‌های پربار و خوش‌مزه رستوران بوده است. در این قسمت علاوه بر انواع مرغ سوخاری، بال سوخاری، فیله مرغ و حتی میگو سوخاری نیز وجود دارد. شما با یک بار امتحان کردن این غذاها، مشتری پروپاقرص این رستوران خواهید شد.
  • پیتزا ایتالیایی: در این رستوران بخشی برای پیتزا دوستان نیز در نظر گرفته شده است، این بخش از منو سوخاری تی اف سی با دارا بودن بیش از ۱۰ نوع پیتزا جزء بخش‌های پرطرفدار رستوران است.
  • برگر: برگر جزء غذاهای لذیذ و همه‌پسندی است که شعبه هفت تیر امکان سفارش آن را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید همراه مرغ سوخاری، برگر با طعمی متفاوت و بی‌نظیر نیز سفارش دهید و این غذای لذیذ را نیز امتحان کنید.
  • پیش‌غذا: قسمت پیش‌غذا جزء محبوب‌ترین و خوشمزه‌ترین قسمت‌های هر رستورانی است. بخش پیش‌غذای رستوران تهران مرغ سوخاری از این قاعده مستثنی نیست و از سالادهای متنوع گرفته تا انواع قارچ، پیاز و سیب‌زمینی سرخ‌کرده در آن وجود دارد.
  • نوشیدنی: شما همراه غذای اصلی خود می‌توانید نوشیدنی دلخواه خود را نیز سفارش دهید و میل کنید.

رستوران تهران مرغ سوخاری

سخن پایانی

در این مقاله رستوران مرغ سوخاری تهران را شناختید و با تنوع غذایی بالای این رستوران نیز آشنا شدید. اکنون می‌توانید به منوی دیجیتال رستوران مراجعه کرده و سفارش آنلاین از تهران مرغ سوخاری را ثبت کنید. همچنین می‌توانید به صورت حضوری به یکی از شعبات آتلانتیک واقع در میدان ولیعصر، شعبه پارک ساعی، شعبه عصر جدید واقع در خیابان طالقانی و شعبه هفت تیر مراجعه کرده و غذای خود را در این رستوران‌ها نوش جان کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۴۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۴۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

طرز تهیه لیمو عمانی خانگی + ویدئو

درست کردن بعضی از چاشنی‌ها مانند رب گوجه فرنگی یا لیمو عمانی در خانه می‌تواند برای ما بسیا…