با کمترین هزینه خوش‌تیپ شوید!

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لازم نیست برای داشتن استایل شیک و جذاب، مقادیر زیادی پول را برای خرید لباس و کفش دیزاینری هزینه کنید. تنها چیزی که برای خوشتیپ شدن نیاز دارید، اندکی اراده، کمی زمان برای استفاده بهتر از لباس‌هایی که دارید و چند توصیه خوب در زمینه استایل است.

خوشتیپ بودن با بودجه کم خواسته تمام افرادی است که به تیپ و استایل خود اهمیت می‌دهند. همه ما دوست داریم شیک، جذاب و خوشتیپ باشیم و برای همین فکر می‌کنیم باید حتما لباس گران یا اکسسوری برند استفاده کنیم، درصورتی‌که اینگونه نیست. همراه دلتامگ باشید.

خوشتیپ بودن با بودجه کم

اکسسوری لباس یکی از راه‌های خوشتیپ بودن با بودجه کم است

گاهی مواقع، تنها کاری که برای تبدیل یک استایل ساده به استایل شیک و متفاوت باید انجام دهید، انتخاب چند اکسسوری رنگارنگ و براق است. اگر کمد لباس‌تان پر از لباس‌های رنگ خنثی است، تعدادی کیف و کفش رنگی به آن اضافه کنید. افزودن کمی رنگ با استفاده از اکسسوری‌ها، روشی آسان برای خوشتیپ شدن شما است.

آنچه برای شما مناسب است بپوشید، نه آنچه مد به شما می‌گوید

اندام ما با یکدیگر متفاوت است و برخی از لباس‌ها، ویژگی‌های خاص اندام‌مان را به بهترین نحو نشان می‌دهند. هنگامی که دریافتید مناسب‌ترین لباس برای فرم بدن شما کدام است، از آن به عنوان راهنمای خرید لباس‌های جدیدتان استفاده کنید.

اما خود را به پیروی از مدل‌های ران وِی محدود نکنید. اگر لباسی برای شما مناسب باشد، بیشتر در آن احساس خوشتیپ بودن و در عین حال، راحتی و اعتماد به نفس خواهید داشت. اما اگر لباسی مد روز بخرید که برازنده شما نیست، این حس به شما منتقل نخواهد شد.

برای خوشتیپ بودن با بودجه کم بدن‌تان را بپوشانید

هنگامی که زمان به رخ کشیدن بدنتان می‌شود، بهتر است با چاشنی کردن کمی ابهام، آن را جذاب‌تر کنید. اگر به عکس سلبریتی‌ها توجه کنید، می‌بینید که آن‌ها تنها یک قسمت از بدن خود را برهنه می‌کنند.

اگر شانه‌های‌تان را دوست دارید، آن‌ها را نشان دهید اما آن را با دامن کوتاه ترکیب نکنید. حتی به نظر ما، نشان دادن یک شانه بسیار جذاب‌تر از بیرون گذاشتن هر دو شانه است.

برای خوشتیپ بودن با بودجه کم  بدن‌تان را بپوشانید

برای خوشتیپ بودن با بودجه کم هنگام خرید هوشیار باشید

مطمئنا چندین بار، هنگام خرید در پشت ویترین مغازه‌ها به لباسی نگاه کرده و گفته‌اید: «فوق‌العاده است اما مناسب من نیست». اگر می‌خواهید استایل شیک و جذابی داشته باشید، تا زمانی که لباسی را امتحان نکرده‌اید، آن را از لیست خرید خود خارج نکنید! حداقل تا اتاق پرو بروید و ارزیابی کنید که آیا برای شما مناسب است یا نه. اگر چیزهای جدید را امتحان نکنید، برای همیشه به یک شکل لباس خواهید پوشید.

مطلب پیشنهادی:  روش استفاده گیاه رزماری برای تقویت مو چگونه است؟

از رنگ‌ها هراسی نداشته باشید

 هنگامی که همه چیز در کمد لباس‌تان مشکی، قهوه‌ای یا بژ باشد، تصمیم برای انتخاب لباس، بسیار ساده‌تر خواهد بود. هنگامی که کمی رنگ به آن اضافه کنید، استایل‌تان متحول خواهد شد.

بهترین راه برای شروع، این است که ابتدا لباس رنگ مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید و بعد آن را لباس‌های دیگر که در چرخه رنگ، نزدیک به رنگ مورد علاقه شما هستند ترکیب کنید. اگر در مورد استفاده از رنگ خجالتی هستید ابتدا با وسایلی مانند کمربند و روسری شروع کنید؛ خودتان خواهید دید که چطور به آن علاقه‌مند می‌شوید.

فقط در صورتی لباس حراجی بخرید که آن را دوست داشته باشید

لباس‌های حراجی همیشه در فروشگاه‌ها وجود دارند اما این لباس‌ها را به خاطر اینکه دوست‌شان دارید بخرید، نه به خاطر اینکه ارزان هستند. اگر پولتان را نگه دارید، مطمئن باشید لباسی که دوست دارید را چند روز بعد در حراجی پیدا خواهید کرد.

اگر هر لباسی که در حراج به چشم‌تان می‌خورد را بخرید احتمالا تمام پول‌تان را صرف لباس‌هایی خواهید کرد که هرگز آن‌ها را نمی‌پوشید.

برای خوشتیپ بودن با بودجه کم استایل ویژه خود را بسازید

در نهایت، چیزی که باعث می‌شود استایل شیک و خاصی داشته باشید، اعتماد به نفس شما است. لباس‌هایی بپوشید که با آن‌ها راحت‌تر بوده و احساس برتری می‌کنید. اگر خودتان احساس خوبی نداشته باشید، هیچ توصیه‌ای در حوزه فشن، نمی‌تواند این حس را به شما القا کند. بنابراین اگر علایق و سلایق خودتان را هنگام خرید در نظر بگیرید، استایل‌تان هم عالی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

خشم والدین چه تأثیری بر کودکان دارد؟

عصبانیت و خشم والدین می تواند تأثیرات شدیدی بر فرزندان داشته باشد. گاهی اوقات، والدین خشم …