روزهای پایانی جشنواره تابستانی کیش

۲
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جاهایی مثل کیش که در فصل تابستان به دلیل کم بودن مسافر و گرمای هوا توریسم ضعیف‌تری دارند، با برپایی جشنواره‌های متنوع و پر تخفیف مسافران را برای سفری ارزان‌تر به سمت خودشان جذب می‌کنند.
جشنواره های تابستانی کیش

جشنواره‌های تابستانی معمولا برای ترغیب گردشگران در فصول گرم برگزار می‌شوند. جشنواره تابستان ۱۴۰۱ کیش امسال هم با وجود تلاقی با ماه محرم برگزار می‌شود و تخفیف‌ها و سورپرایز‌های ویژه‌ای را برای مسافران در نظر گرفته است. با مجله دلتا همراه باشید تا سر از جشنواره های تابستانی کیش درآوریم و ببینیم که در این فستیوال‌های جذاب چه می‌گذرد.

تاریخ برگزاری جشنواره ۱۴۰۱ چه موقع است؟

این جشنواره‌ها معمولا در اواسط تابستان برگزار می‌شوند. اما امسال به دلیل نزدیک بودن ماه محرم به جشنواره‌ها کمی برنامه‌ها جلو افتاده است. به همین دلیل جشنواره تابستانی کیش با کمی تغییر از ۲۲ تیرماه تا اول محرم برگزار خواهد شد.

جزیره کیش

در جشنواره های تابستانی کیش چه می‌گذرد؟

به‌طور کلی جشنواره‌ها امکانی برای مسافرت ارزان‌تر را برای توریست‌ها فراهم می‌کند تا هم به کیش سفر کنند و هم هزینه زیادی بابت خریدهایشان نپردازند. یکی از موارد جشنواره های تابستانی کیش تخفیف‌های باورنکردنی آن است.

جشنواره تابستانی کیش

کنسرت‌های تابستانی کیش

یکی از بهترین تفریحاتی که می‌توانید در جشنواره کیش پیدا کنید، شرکت در کنسرت‌ها و جشنواره‌های موسیقی‌ است. بلیت این کنسرت‌ها با قیمت‌های بسیار کمتر به فروش می‌رسد و سریع پر می‌شود.

کنسرت کیش

تفریحات آبی کیش

در جشنواره تابستانی کیش شما این فرصت را دارید تا با کمترین هزینه ممکن از تمام ورزش‌های آبی لذت ببرید و تعطیلات هیجان‌انگیزی را برای خودتان بسازید. به‌طور کلی شما می‌توانید از ورزش‌های زیر در سواحل کیش نهایت استفاده را بکنید:

غواصی: اگر به غواصی و تماشای دنیای زیر آب علاقه دارید، حتی اگر قبلا غواصی نکرده باشید، می‌توانید با ۴۰ دقیقه آموزش یک تور ۲۰ دقیقه‌ای غواصی زیر آب داشته باشید.

 اسنورکلینگ: این ورزش نوعی غواصی روی سطح آب است که بیشتر مناسب دریاچه‌ها و آب‌های کم‌عمق است. برای این ورزش نیاز به ماسک، لوله تنفس و باله‌های غواصی دارید.

غواصی

اسکوتر: اسکوتر هم نوعی بازدید از دنیای زیر آب است که شما را تا عمق ۱۰ متری پایین می‌برد تا بتوانید زیبایی‌های زیر آب را به خوبی ببینید.

 پارک آبی اشون: این پارک آبی یکی از منحصربه‌فردترین پارک‌های آبی روباز ایران است. به دلیل قرار گرفتن در منطقه پرواز ممنوع و وجود ساختمان‌های بلند، خانم‌ها هم می‌توانند به راحتی در آن ورزش کنند. لوازم این پارک تمام استانداردهای لازم را دارند.

جدای از این ورزش‌ها، تفریحات دیگری مثل جت‌اسکی، اسکی روی آب، پارسل، شاتل، بنابا، فلای برد، کایت بردینگ و قایق سواری هم جزو جاذبه‌های آبی جزیره کیش هستند.

پارک اشون

کارناوال‌‌ها و جُنگ‌های شبانه

اگر اهل جشن و خوش‌گذرانی هستید، باید بدانید که کارناوال‌های شبانه یکی از شادترین برنامه‌های جشنواره کیش به‌شمار می‌روند. این کارناوال‌ها هنگام شب در خیابان‌ها برگزار می‌شوند و بهترین انتخاب برایتان خواهند بود. برای دیدن زیبایی‌های ایران در تابستان دری به سوی بهشت تنکابن را بخوانید.

جوایز جشنواره‌های تابستانی

مدیرعامل جشنواره و مناسبت‌های کیش اعلام کرده که هر کسی شب‌ها در جنگ‌های شادی کیش شرکت کند، در قرعه‌کشی لوازم برقی و خانگی شرکت داده می‌شود. به‌علاوه خیلی از هتل‌ها و کلوپ‌های تفریحی هم در این شب‌ها به قید قرعه به شرکت‌کنندگان تخفیف‌های ویژه‌ای اهدا می‌کنند.

جشنواره های تابستانی کیش

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری گشت‌وگذار در بنفش‌ترین نقطه ایران را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ در ۱:۰۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…