این رنگ لباس را بپوشید تا همه از دیدن شما شوکه شوند

۱
6
زمان مطالعه: 3 دقیقه
گاهی از پوشیدن رنگ‌های خنثا و ملایم خسته می‌شویم. دل‌مان رنگی پرحرارت و شاد می‌خواهد. اما چون ست کردنش به‌نظرمان سخت می‌رسد، از خیرش می‌گذریم. ست کردن رنگ نارنجی هم از دور کمی سخت به‌نظر می‌رسد.
روش ست کردن رنگ نارنجی

نارنجی ممکن است روشن یا سوخته باشد. این رنگ در پاییز حسابی پرطرفدار است. اما در فصل‌های دیگر هم به استایل‌مان روح می‌بخشد. گاهی سراغش می‌رویم تا از یک‌نواختی نجات پیدا کنیم. این رنگ بیشتر بین خانم‌ها طرفدار دارد. اما بعضی از آقایان خوش‌پوش هم خوب می‌دانند رنگ نارنجی را چطور ست کنند. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع  روش ست کردن رنگ نارنجی می‌پردازیم.

روش ست کردن رنگ نارنجی

 ترکیب نارنجی با سفید

گاهی لازم است نارنجی را به رقابت با رنگ‌های دیگر وادار نکنیم. نارنجی کنار سفید آرام می‌گیرد. به‌ویژه اگر در فصل گرما سراغ نارنجی می‌رویم، ترکیب آن با سفید جواب می‌دهد.

مانتوی نارنجی، شلوار، کفش و شال سفید. بلوز نارنجی، شلوار و کفش سفید، تی‌شرت یقه گرد یا هفت سفید، شلوار کتان نارنجی و کفش سفید. تی‌شرت خال‌دار یا راه‌راه سفید و نارنجی و شلوارک سفید. تاپ سفید، کفش ورزشی سفید و دامن میدی نارنجی، پیشنهادهای ما به شماست.

ست کردن رنگ نارنجی با آبی

اگر کسی به شما گفت نارنجی فقط و فقط به‌درد پاییز می‌خورد، این ترکیب را رو کنید. ست کردن نارنجی با آبی روشن، به‌ویژه اگر از پارچه‌های گل‌دار باشد، حال‌وهوای تابستانی دارد. دامن نارنجی و تاپ بدون یقه آبی آسمانی گل‌دار کم جذاب نیست. مانتوی آبی آسمانی و شلوار نارنجی روشن را امتحان کنید. ترکیبی بسیار پرانرژی و خاص.

نارنجی را با آبی نفتی هم می‌توانید هماهنگ کنید. پیراهن مجلسی آبی نفتی را همراه با کفش و کیف نارنجی سوخته بپوشید. شلوار سندبادی نارنجی روشن را با بلوز آبی نفتی ست کنید. اگر به تیپ خود در تابستان اهمیت می‌دهید، به مطلب لباس‌هایی که در تابستان باید داشته باشید مراجعه کنید.

نارنجی در کنار طوسی

طوسی یکی از آن رنگ‌هایی‌ است که باید در کمدتان داشته باشید. علتش این است که با رنگ‌های مختلفی به‌راحتی ست می‌شود، مثل نارنجی. بلوز نارنجی و شلوار طوسی را با کیف سفید یا طوسی روشن ست کنید. پیراهن طوسی با کت بلیزر نارنجی ترکیب دلپذیری می‌سازد. شلوار نارنجی سوخته با استایل گشاد را در کنار بلوز یا بلیزر طوسی و کفشی به رنگ خنثا امتحان کنید.

خوبی طوسی این است که هم با نارنجی روشن و پرتقالی هماهنگ است و هم با نارنجی کدو حلوایی یا نارنجی سوخته. اگر دنبال گزینه جذابی برای ست کردن با رنگ آجری هستید، طوسی را عزیز و دردانه حساب کنید.

lebas zananeh narenji 6 این رنگ لباس را بپوشید تا همه از دیدن شما شوکه شوند

سبز و نارنجی؛ خوشحال و رنگی

یکی از رنگ‌هایی که مکمل رنگ نارنجی می‌شود، رنگ سبز است و ترکیب جذابی با آن می‌سازد. سبز سدری و نارنجی ملایم، ترکیب چشم‌نوازی می‌سازد. نارنجی پرتقالی و سبز یشمی، حسابی سرخوش و شاد به‌نظر می‌رسد. برای داشتن استایل روزمره می‌توانید سراغ شلوار سدری و بلوز نارنجی سوخته بروید.

ست رنگ آجری روشن و سبز شیک و جذاب می‌شود. کیف و کفش قهوه‌ای استایل شما را کامل می‌کند. گزینه‌ دیگر شلوار نارنجی و بلوز سبز نعنایی‌ است. دامن پرتقالی با سنگ‌دوزی سبز دور کمر، خیلی خوب با تاپ ساتن یشمی ست می‌شود.

زرد و نارنجی؛ پر از انرژی

می‌خواهید یک روز آفتابی پر از انرژی را شروع کنید؟ چه چیزی پرشورتر از نارنجی و زرد سراغ دارید؟ یادتان باشد این ترکیب را با یک رنگ ملایم و خنثا ست کنید. قهوه‌ای شکلاتی، سفید یا خاکی گزینه‌های خوبی برای این ست به‌حساب می‌آیند.

ترکیب مشکی و نارنجی

شاید تصور کنید رنگی به تندی نارنجی در کنار مشکی خوب از آب درنمی‌آید. شومیز مشکی را روی شلوار نارنجی جذب بپوشید و با کفش پاشنه‌دار مشکی کاملش کنید. بلوز و شلوار مشکی را با کت جین نارنجی سوخته به‌تن کنید و یک جفت بوت مشکی و کیف جمع‌وجور مشکی به آن اضافه کنید.

ست کردن

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب لباس‌های از مد افتاده‌ای که باید نگه دارید را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۷:۵۹ ب٫ظ

    برای مواقعی که هیچ لباسی دیگری برای پوشیدن ندارین خوبه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…