بهترین کافه‌های خیابان ولیعصر

۹
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خیابان ولیعصر از میدان راه‌آهن آغاز می‌شود و تا خود تجریش ادامه دارد. به همین خاطر نمی‌توان انتخاب کافه را محدود به بخش خاصی از ولیعصر کرد.
بهترین کافه های خیابان ولیعصر

خیابان ولیعصر، طولانی‌ترین خیابان تمام خاورمیانه است. اگر صبح از میدان راه‌آهن تهران مسیر حرکت خود را آغاز کنید، هنگام غروب شاید به میدان تجریش برسید. در طول این خیابان صدها فروشگاه مختلف مشغول به کار هستند. در این میان، کافه‌هایی بسیار عالی نیز به چشم می‌خورند. به همین منظور امروز در مجله دلتا قصد داریم تا شما را با بهترین کافه های خیابان ولیعصر آشنا کنیم.

بهترین کافه های خیابان ولیعصر

کافه بامداد

کافه قنادی بامداد یکی از زیباترین کافه های ولیعصر محسوب می‌شود. این کافه فضایی سنتی و بسیار دلنشین دارد. زمانی که وارد کافه قنادی بامداد می‌شوید، تمام غم و غصه‌های خود را فراموش خواهید کرد. در این کافه طراحی دکوراسیون را بر اساس معماری سنتی انجام داده‌اند و تک‌تک المان‌های سنتی ایرانی به‌خوبی رعایت شده است. در کنار هر پنجره، یک میز و صندلی دونفره به چشم می‌خورد.

آدرس: خیابان ولیعصر، پایین‌تر از تئاتر شهر، نبش هاشمی‌فر

بامداد

کافه تئاتر

نام کافه تئاتر به‌خوبی انتخاب شده است. این نام دو منظور را می‌رساند. اول اینکه کافه در نزدیکی تئاتر شهر قرار دارد. دوم اینکه کافه تئاتر یک کافه کاملا هنری است. کافه تئاتر فضایی کوچک دارد که محبت و صمیمیت در آن موج می‌زند. بسیاری از دانشجویان رشته هنر و تئاتر در این کافه دور هم جمع می‌شوند. فضای داخلی کافه نیز در همین راستا هنری و ساده طراحی شده است. میز و صندلی‌های چوبی این کافه، منظره‌ای زیبا به کافه تئاتر بخشیده‌اند.

آدرس: ضلع جنوبی تئاتر شهر، کوچه آراکلیان، نبش خیابان پرتوی، پلاک۲۰

کافه تئاتر

کافه مورف

کافه مورف یکی از بهترین کافه های خیابان ولیعصر محسوب می‌شود. فضای کافه مورف چندان بزرگ نیست. با وجود این همیشه مشتریان ثابت کافه در آن حضور دارند. اگر هنگام غروب، مخصوصا روزهای آخر هفته به این کافه بیایید، تعدادی از مشتریان را خواهید دید که مشغول بازی پانتومیم هستند. جالب است بدانید حتی مشتریان غریبه نیز با یکدیگر تیم می‌شوند و بازی می‌کنند.

آدرس: چهارراه ولیعصر، خیابان برادران مظفر جنوبی، کافه مورف

بهترین کافه های ولیعصر

کافه بروژ

از نام این کافه باید انتظار یک کافه اروپایی را داشته باشید. فضای داخلی کافه بروژ بسیار تماشایی و دیدنی است. در این کافه تمام جزئیات یک کافه کلاسیک اروپایی به چشم می‌خورد. حتی اگر به لیوان‌ها و سایر ظروف هم نگاه کنید، حس و حال دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی کافه‌های اروپایی به شما منتقل خواهد شد. البته باید بگوییم که کافه بروژ یکی از کافه‌های قدیمی تهران محسوب می‌شود.

آدرس: چهارراه ولیعصر، خ ولیعصر، خ بزرگمهر، نرسیده به خ فلسطین ، پلاک ۱۶

بروژ

کافه تمدن

کافه تمدن یک کافه کلاسیک، شیک و رسمی است. معمولا مشتریان هنرمند، متشخص یا جوانان دانشجو را می‌توانید در این کافه مشاهده کنید. کافه تمدن فضایی دنج و دوست‌داشتنی دارد. در این کافه محدودیتی برای استفاده از میز قرار داده نشده است. به همین خاطر می‌توانید حتی با سفارش یک فنجان قهوه، یکی دو ساعت از کافه تمدن استفاده کنید. اگر به جاهای دیدنی تهران علاقه دارید، تفریح یک‌ روزه جذاب در قلب تهران را بخوانید.

آدرس: تهران، پایین‌تر از چهارراه ولی‌عصر، روبه‌روی تئاتر شهر، کوچه سرمد، کاشی ۸

تمدن

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از تهران گردی معروف‌ترین کاخ‌های تهران را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ در ۶:۴۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۳۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۱:۵۶ ق٫ظ

  4. جهانگیر شهبازی

    ۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۱:۵۶ ق٫ظ

    خیلی. خوب بله

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۸:۵۹ ق٫ظ

      ممنون از حضور شما🌹

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۰۹ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۱ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۷:۵۶ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۰:۰۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…