عجیب‌ترین شرکت‌های دنیا

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در سراسر جهان شرکت‌های خدماتی بسیاری فعالیت می‌کنند، که این خدمات در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرد و برخی از آن‌ها ممکن است به قدری خنده‌دار به نظر برسند، که آن‌ها را به عنوان خدمات عجیب دنیا بشناسند!
عجیب ترین خدمات دنیا

شرکت‌های خدماتی در سراسر دنیا برای کمک‌رسانی به بشر در بسیاری امور تاسیس گردیده و از محبوبیت بالایی نیز برخوردار هستند. در این میان موسسات در جهت رقابت برای تصاحب شهرت و یا کسب درآمدهای بالاتر دست به ارائه خدماتی می‌زنند که در نگاه اول بسیار عجیب، غیرواقعی و مضحک می‌رسند. لطفا با مجله دلتا همراه باشید تا شما را با ۶ تا از عجیب ترین خدمات دنیا آشنا کنیم. قطعا شنیدن این موارد خالی از لطف نخواهد بود.

آخرین پیام ارسالی

روزانه در سراسر دنیا افراد بی‌شماری بدون اینکه بدانند آخرین دیدار خود را با خانواده دارند، از خانه خارج‌شده و بر اثر عوامل گوناگونی می‌میرند. این بخش از خدمات شرکت‌ها مربوط به ذخیره آخرین پیام‌ها، وصیت‌نامه یا توضیحات محرمانه اشخاص بوده، که پس از مرگ برای بازماندگانش ارسال می‌گردد.
فرد در زمان حیاتش به موسسه مراجعه کرده و با پر کردن یک فایل محرمانه تمام درخواست‌هایش را به ثبت می‌رساند، تا در صورت لزوم از سوی شرکت به خانواده‌اش تحویل شود.

استخدام یک سیلی زننده

از دیگر موارد عجیب و باورنکردنی خدمات ارائه‌شده، استخدام فردی به‌عنوان سیلی زننده است. این اشخاص از سوی فرد متقاضی برای جلوگیری از حواس‌پرتی در زمان استفاده از اینترنت بوده تا از اتلاف وقت در سایت‌های غیر کاری جلوگیری به عمل آورد.
تصور کنید موقعی که به جای کار در یک سایت آشپزی مشغول جستجو هستید، یکباره با درد سیلی در جای خود میخکوب شوید!

عذرخواهی کننده

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد، که در یک بحث یا دعوا شرکت داشته‌اید و پس از مدتی از نوع برخوردتان پشیمان‌شده و یا متوجه اشتباه خودتان گردیده‌اید. در چنین مواقعی آیا می‌توانید به‌راحتی با دوست، همسر یا همکار خود تماس گرفته و عذرخواهی نمایید؟
شرکت‌های خدماتی افرادی را به‌منظور رساندن مراتب عذرخواهی از سوی متقاضیان برای افراد موردنظرشان استخدام می‌کنند، تا آن‌ها به بهترین نحو شرمندگی خود را ابراز نموده و پیام بخشش طرف مقابل را به متقاضی برسانند.

به‌جای شما در صف انتظار

شاید بارها در موقعیتی قرارگرفته‌اید که علاوه بر کارهای ضروری باید مدتی نیز در یک صف برای پرداختن به امری واجب منتظر بمانید. شرکت‌های خدماتی در چنین مواقعی به کمکتان آمده و با فرستادن افرادی در صف، شما را در انجام وظایف محوله یاری می‌دهند.

ارسال پیام به افرادی که با آن‌ها رودربایستی دارید

ممکن است برخی از اطرافیان شما کارهایی انجام دهند که به نظرتان ناخوشایند بیاید و شما نتوانید به خاطر رودربایستی به او تذکر بدهید. شرکت خدماتی می‌تواند به‌جای شما موارد خاص را به اشخاصی که تعیین کرده‌اید پیامک بزند.
به‌طور مثال دوستتان به دلیل به‌موقع دوش نگرفتن بو می‌دهد و یا ظاهری نامرتب دارد، با ارسال پیامک بهداشتی مودبانه از سوی شما نکات ویژه را به او بیان می‌نمایند.

زنگ آزادسازی

به جرات می‌توان گفت این نوع از خدمات ارائه‌شده اگر چه عجیب است، اما بسیار پرکاربرد خواهد بود. زمانی که در شرایط خاصی قرار دارید و نمی‌توانید با دوست، آشنا یا همسایه خود مدتی را به صحبت بگذرانید و از سویی دیگر روی ناتمام گذاشتن بحث را در خود نمی‌بینید.
شرکت خدماتی با یک زنگ آزادی‌بخش شما را از موقعیت رهایی می‌بخشد. آن‌ها طی یک تماس سوری شما را در حالتی می‌گذارند تا بتوانید با بهانه کردن یک کار مهم از دست هم‌صحبت اجباری خود خلاص شوید.

زنگ آزادسازی

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ ترفند برای خنک کردن خانه بدون کولر را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ در ۶:۴۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۵:۲۸ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۵:۲۸ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱ مرداد ۱۴۰۱ در ۷:۱۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…