اگر این ویژگی‌ها را دارید، شما یک فرد شیک هستید

۶
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بعضی‌ها به دلیل فرم بدنی که دارند و زیبایی بیشتر از معمول همیشه به چشم ما خوش تیپ می‌آیند.
ویژگی های افراد شیک

مهم نیست جوان هستید یا پیر برای شیک‌پوش بودن نه پوشیدن لباس‌های گران‌قیمت مهم است و نه برندپوشی، هیچکدام از مواردی که گفته شد تاثیر چندانی در شیک‌پوشی ندارد برای شیک‌پوش بودن یک‌سری راز و ترفند وجود دارد. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع ویژگی های افراد شیک می‌پردازیم.

ویژگی های افراد شیک

ریسک‌پذیر هستند

افراد خوش‌تیپ اجازه ریسک کردن به خودشان می‌دهند. آن‌ها اول به خودشان اهمیت می‌دهند و بعد به دیگران. شاید ده بار نحوه لباس پوشیدنشان نمره منفی بگیرد و حتی هیچ وقت تایید نشود اما آن‌ها راه خودشان را می‌روند و روزی سبک و استایل‌شان را برای دیگران عادی و پذیرفته می‌کنند و از طرفی آن را پخته‌تر می‌کنند.

به جزییات اهمیت می‌دهند

افراد خوش‌تیپ نه فقط به لباس اصلی که می‌پوشند بلکه به اکسسوری‌ها و کیف و کفش و همه جزییات هم اهمیت می‌دهند. آن‌ها شاید ۵ دست لباس بیشتر نداشته باشند اما می‌دانند که برای این ۵ دست بهتر است با چه چیزهایی آن‌ها را هماهنگ کنند.

افراد شیک پوش

کپی کاری نمی‌کنند

خوش تیپ‌ها هر چیزی که می‌بینند را دقیقا روی خودشان اجرا نمی‌کنند. آن‌ها می‌دانند که باید تغییری در لباس‌ها بدهند تا به آن‌ها بیاید. یکی از اشتباه‌های اکثر ما این است که فکر می‌کنیم اگر لباسی به تن دیگری بیاید، حتما به ما هم می‌آید اما به هیچ وجه این طور نیست و حتما باید فرم و استایل بدن خودمان را بشناسیم.

حساسیت ندارند

شاید فکر کنید که خوش‌تیپ‌ها همان برندپوش‌ها هستند؛ درست است که برندهای معروف، لباس‌هایشان از کیفت و دوخت و طراحی‌های به روزی برخوردار هستند اما تعداد بسیار محدودی هستند که می‌توانند لباس برند داشته باشند. خوش‌تیپ‌های واقعی خیاط‌های فروشگاه‌های خوب و ناشناس را پیدا می‌کنند، آن‌ها از هیچ فروشگاهی نمی‌ترسند و تقریبا به هر کجایی که می‌روند شم قوی دارند برای اینکه لباس خاصی را پیدا کنند و بر اساس سلیقه خودشان استایل‌شان را بسازند.

افراد شیک پوش

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب عطرهایی که در تابستان باید بزنید را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۲۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۱ تیر ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ تیر ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۲ ق٫ظ

    خوب

    پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۹ تیر ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۱ ق٫ظ

    خوب

    پاسخ

  5. ناشناس

    ۲۸ تیر ۱۴۰۱ در ۲:۱۰ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۸ تیر ۱۴۰۱ در ۱:۲۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…