بدون این کار آشپزخانه‌ زیبا نخواهید داشت

۷
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
فرقی نمی‌کند آشپزخانه‌تان کوچک یا بزرگ باشد زیرا نصب یکی از انواع بین کابینتی تحولی چشمگیر و زیبا در نمای آشپزخانه ایجاد می‌کند.
انواع بین کابینتی در دکور آشپزخانه

هر یک از انواع بین کابینتی‌ها مزایا و معایب منحصربه‌فرد خود را دارند که با بررسی آن‌ها می‌توان بهترین گزینه را برای نصب در آشپزخانه انتخاب کرد. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم شما را با انواع بین کابینتی در دکور آشپزخانه آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

انواع بین کابینتی در دکور آشپزخانه

نکته مهم در انتخاب یک دیوارپوش خوب، هماهنگی آن با سبک آشپزخانه شماست. باید انتخاب کنید چه دیوارپوشی با سبک کابینت‌های شما سازگاری دارد و باعث رنگ بخشیدن به قلب خانه و محلی که تمام اعضای خانواده دور هم جمع می‌شوند، می‌گردد.

بین کابینتی سنگی

نصب بین کابینتی سنگی نمایی لوکس، مدرن و جذاب به آشپزخانه می‌دهد. قیمت بین کابینتی سنگی با توجه به ابعاد و جنس سنگ به‌کار رفته در آن متفاوت است. بین کابینتی سنگی مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و به‌راحتی قابل شستشو است. دیوارپوش سنگی نمایی یک تکه و بدون درز را به دیوار آشپزخانه می‌بخشد.

انواع بین کابینتی در دکور آشپزخانه

بین کابینتی سرامیکی از انواع بین کابینتی در دکور آشپزخانه

دیوارپوش سرامیکی یکی از رایج‌ترین انواع بین کابینتی در آشپزخانه است که با گذشت چندین سال همچنان از محبوبیت بالایی برخوردار است. تمیز کردن بین کابینتی سرامیکی یا همان کاشی بین کابینتی، ساده و راحت است و نیاز به شوینده خاصی ندارد.

انواع بین کابینتی در دکور آشپزخانه

بین کابینتی فلزی

تایل‌های آلومینیومی، مسی و استیل از انواع بین کابینتی فلزی هستند که هریک زیبایی و جذابیت منحصربه‌فرد خود را دارند. تایل بین کابینتی استیل نسبت به سایر انواع بین کابینتی فلزی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این دیوارپوش مقاومت بالایی در مقابل رطوبت و آلودگی دارد. بین کابینتی استیل وزن بسیار کمی دارد و به‌دلیل ثبات رنگ بالایی که دارد با گذر زمان زنگ نمی‌زند. برای اینکه چیدمان خانه خود را زیبا کنید به مطلب ساده‌ترین روش برای نوکردن مبلمان در منزل سر بزنید.

بین کابینتی فلزی

بین کابینتی آجری

این بین کابینتی گرما و اصالت را به دکوراسیون آشپزخانه‌تان می‌بخشد. از دیگر مزایای این نوع بین کابینتی قیمت منطقی، دوام بالا، عایق صوتی و حرارتی و تنوع در طرح و رنگ آن است. تنها ایرادی که به این نوع دیوارپوش وارد آمده، جذب آب و رشد کپک روی آن است. هرچند که این ایراد هم با استفاده از مواد نانو روی آن از بین می‌رود.

بین کابینتی آجری

بین کابینتی چوبی از انواع بین کابینتی در دکور آشپزخانه

چوب به‌عنوان عنصری دکوراتیو همواره محبوبیت زیادی دارد و بین کابینتی چوبی نیز از این قاعده مستثنی نیست. تایل بین کابینتی چوبی معمولا از جنس بلوط، گردو، افرا و راش ساخته می‌ شود، از این‌رو قیمت آن نسبت به سایر تایل‌های بین کابینتی بالاتر است. برای نصب بین کابینتی چوبی باید از نصاب ماهر کمک بگیرید.

بین کابینتی شیشه‌ای

بین کابینتی شیشه‌ای همان‌طور که از نامش پیداست از جنس شیشه بوده و تنوع بالایی در طرح و رنگ دارد. از دیگر مزایای بین کابینتی شیشه‌ای قابل شستشو، ضد آب، عایق حرارتی، مقرون به‌صرفه، مقاوم بودن در برابر مواد شوینده قوی و غیره هستند.

بین کابینتی شیشه‌ای

بین کابینتی پی‌وی‌سی

دیوارپوش بین کابینتی پی‌وی‌سی دارای طرح‌های متنوع مانند طرح چوب، سنگ و… است. نصب بین کابینتی پی وی سی نیاز به بنایی و ریخت‌وپاش ندارد و به‌راحتی نصب می‌شود. اگر به‌دنبال بین کابینتی جدید و مقرون به‌صرفه هستید، دیوارپوش پی وی سی را انتخاب کنید.

بین کابینتی پی‌وی‌سی

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ چیزی که انرژی منفی خانه را از بین می‌برد را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ شهریور ۱۴۰۱ در ۰:۲۰ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۹ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۵۲ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۳۰ تیر ۱۴۰۱ در ۱۱:۵۶ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۷ تیر ۱۴۰۱ در ۳:۴۸ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۷ تیر ۱۴۰۱ در ۸:۵۸ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۶ تیر ۱۴۰۱ در ۱۲:۵۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…