رپورتاژ آگهی

احساس راحتی با بینی خود با جراحی رینوپلاستی

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ظاهر بینی می‌تواند چشم را جلب کند، از این گذشته  اغلب از ، بینی شخصیت صحبت می‌شود. اما اگر از بینی خود خوشتان نمی‌آید، نمی‌توانید در درازمدت آن را در زندگی روزمره پنهان کنید.
عمل های زیبایی بینی

به هر حال این بینی در وسط صورت شماست. بینی بد شکل مانند بینی ناهموار، می‌تواند باعث ناراحتی زیادی برای صاحبش شود. در چنین مواردی، اصلاح زیبایی و عملکرد ترمیمی بینی که توسط متخصصین انجام می‌شود می‌تواند به افزایش و حفظ کیفیت زندگی کمک کند. در این مطلب از مجله دلتا با انواع عمل های زیبایی بینی آشنا می‌شوید.

سپتوپلاستی و رینوپلاستی

اصولا دو نوع جراحی بینی وجود دارد. اصلاح جراحی داخلی بینی سپتوپلاستی نامیده می‌شود و به عنوان مثال در مورد محدودیت‌های عملکردی در سپتوم بینی انجام می‌شود. اصلاح جراحی بینی خارجی را رینوپلاستی (به عنوان مثال عمل زیبایی بر روی قوز بینی) می‌نامند. ترکیبی از هر دو روش در جراحی بینی به عنوان سپتو-رینوپلاستی معرفی می‌شود.

رینوپلاستی زیبایی به عنوان یک کمک معنوی برای مبتلایان

بینی‌های قوز‌دار، بینی‌های کج، بینی‌های بلند یا فرورفتگی در نوک بینی – اگر شکل یا اندازه بینی متناسب نباشد، این امر می‌تواند عواقب روانی، سلامتی، اجتماعی و در نتیجه اغلب بیوگرافی برای بیمار داشته باشد.

زندگی افراد آسیب دیده

بینی‌های نامتناسب گشاد یا کج به خصوص توسط صاحب آن مورد استقبال قرار نمی‌گیرد. ۳۰ درصد مردم از بینی خود ناراضی هستند. برخی افراد آنقدر رنج می‌برند که از زندگی اجتماعی کناره گیری می‌کنند که احتمالا افسرده هستند. در این زمینه، رینوپلاستی زیبایی را می‌توان «کمک روانی با چاقوی جراحی» نیز در نظر گرفت. اما در مورد هر روشی، موارد زیر همیشه صدق می‌کند: سلامتی مقدم بر زیبایی است – تنفس بینی در طول جراحی زیبایی نباید محدود شود.

عمل بینی برای محدودیت‌های عملکردی

همه فقط می‌خواهند آزادانه نفس بکشند. اختلال در تنفس بینی که به عنوان مثال در نتیجه کج شدن تیغه بینی یا یک تصادف جزئی ایجاد می‌شود، می‌تواند با جراحی همراه با یک اصلاح صرفا زیبایی بینی اصلاح شود.

عمل بینی برای حفظ و بهبود کیفیت زندگی

رینوپلاستی زیبایی و عملکردی توسط متخصص یعنی حفظ و افزایش کیفیت زندگی. نتیجه جراحی بینی زیبا و طبیعی تا آخر عمر باقی می‌ماند. به عنوان یک قاعده، شخص بعد از جراحی بینی از نظر خصوصی و حرفه‌ای خوشحال‌تر است، زیرا حدود بیست درصد از افراد عمل شده مرد هستند و این روند در حال افزایش است.

هر جراحی روی بینی کار دقیقی است که نیاز به هنر دارد: عمل بینی از نظر فنی بسیار سخت است و نیاز به مراقبت، حساسیت و بالاتر از همه تجربه جراح دارد.

جراحی بینی بسته و باز

جراحی بینی می‌تواند به صورت باز یا بسته انجام شود. دسترسی باز از طریق سوراخ‌های بینی است، در حالی که دسترسی بسته به ساختارهای داخلی بینی که باید درمان شوند – که به ندرت انجام می‌شود – از طریق برش‌هایی از خارج انجام می‌شود.

بازسازی بینی و ساخت بینی

در جراحی پلاستیک بازسازی بینی، بافت اضافی بدن (غضروف/استخوان) برداشته می‌شود تا بینی به طور هماهنگ با سایر نسبت‌های بدن سازگار شود. هنگام بازسازی بینی بافت تخریب شده یا از دست رفته با بافت خود بدن (پیوند بافت اتولوگ) یا مواد خارجی، تجدید یا جایگزین می‌شود.

در جراحی رینوپلاستی کارهای زیر روی بینی انجام می‌شود:

  • کاهش یا صاف کردن پل بینی
  • اصلاح نوک بینی
  • بازسازی بینی
  • اصلاح تیغه بینی
  • سوراخ‌های بینی را کاهش دهید
  • درمان با اسید هیالورونیک
  • جراحی ترکیبی
  • کوچک کردن بینی و صاف کردن بینی در ناحیه پل بینی

اگر پل بینی قوز تشکیل دهد که باید کاهش یابد، بخشی از پل پایین بینی (شامل غضروف) و قسمتی از پل بالایی بینی (شامل استخوان) برداشته می‌شود. همچنین نکات زیادی در مورد رینوپلاستی هست که باید این موارد را بدانید که در جراحی زیبایی بینی دچار مشکل نشوید.

اصلاح نوک بینی

این معمولا باریک شدن نوک بینی است. ارتفاع نوک بینی نسبت به پل بینی در اینجا مهم است نوک بینی آویزان یا سرسخت در اینجا اصلاح می‌شود.

بازسازی بینی

اگر بافتی (پس از تصادف یا برداشتن تومور) از بین رفته باشد، اغلب مواد داربست اضافی در اینجا ضروری است. بافت غضروف اغلب از سایر قسمت‌های بدن برداشته و پیوند زده می‌شود. تا حد امکان از استفاده از مواد خارجی خودداری شود.

اصلاح تیغه بینی

اصلاح انحنای تیغه بینی از طریق سوراخ‌های بینی انجام می‌شود و می‌تواند همزمان با یک عمل زیبایی انجام شود.

سوراخ‌های بینی را کاهش دهید

بسیاری همچنین آرزوی سوراخ‌های بینی کوچک‌تری دارند: این آرزو را می‌توان با برش‌های خارجی (بریدگی) در لبه سوراخ‌های بینی برآورده کرد.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۴۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ تیر ۱۴۰۱ در ۱۲:۱۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۵ تیر ۱۴۰۱ در ۷:۰۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۵ تیر ۱۴۰۱ در ۷:۰۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…