در خانه خود لوستر تزیینی زیبا بسازید

8
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در زمان ورود به هر فضایی همچون خانه، اولین بخشی که توجه افراد را به خود جلب کرده و نگاهی کلی از فضا به آن‌ها می‌بخشد، زیبایی و شکل ظاهری سقف آن فضا است.
در خانه خود لوستر تزیینی زیبا بسازید

انتخاب یک لوستر مناسب برای منزل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این مطلب از دلتا به بیان روش های ساخت لوستر در منزل می‌پردازیم.

روش های ساخت لوستر در منزل

با شما هستیم تا به‌طور مفصل به موضوع ساخت لوستر بپردازیم تا شما را با ایده‌هایی آشنا کنیم که می‌توانند یک لوستر خلاقانه و زیبا را برایتان به دنبال داشته باشند.

ساخت لوستر شیشه‌ای با ظرف مربا

یکی از بهترین و در عین حال، آسان‌ترین راه‌ها برای ساخت لوستر این است که به سراغ شیشه‌های مربا، ترشی و غیره بروید و آن‌ها را به‌گونه‌ای طراحی کنید که یک لوستر زیبا و متفاوت را شکل دهند. شما می‌توانید با کمک این روش از ساخت لوستر و نحوه طراحی و چیدمان این ظروف شیشه‌ای، از لوستر خود در سبک‌های متفاوت دکوراسیون همچون معاصر، سنتی و غیره استفاده کنید.

روش های ساخت لوستر در منزل

ساخت لوستر موزیکال از روش های ساخت لوستر در منزل

اگر صفحات گرامافون قدیمی یا سی‌دی دارید، بهتر است آن‌ها را دور نیندازید و با کمی خلاقیت، دست به ساخت لوستر موزیکالتان بزنید. همان‌طور که در این تصویر می‌بینید، طراحی لوستر فانتزی و خلاقانه با کمک این روش، فضای خانه‌تان را شیک‌تر و متفاوت‌تر خواهد کرد.

پیشنهادی که برایتان داریم این است که با دسته‌بندی صفحه‌ها و سی‌دی‌ها بر اساس ژانرها و سبک‌های متفاوت، طراحی خارق‌العاده‌تری ایجاد کرده و به نوعی، خالق روایت‌های داستانی شوید. برای چسباندن این صفحات در کنار یکدیگر هم می‌توانید از چسب حرارتی یا مدل‌های مشابه آن استفاده کنید.

روش های ساخت لوستر در منزل

ساخت لوستر با بطری نوشابه

ساخت لوستر با کمک بطری نوشابه نیز یکی‌دیگر از ایده‌های خلاقانه‌ای است که با کمک آن می‌توانید فضای جسورانه و متفاوتی را در خانه‌ خود ایجاد کنید. نکته جذابی که می‌توان در رابطه با ساخت لوستر به این سبک گفت، آن است که داشتن چنین لوسترهایی می‌تواند در بازیافت این شیشه‌ها نیز موثر باشد و یک حرکت دوستدار محیط زیست به‌حساب آید. می‌توانید تعداد و نوع بطری‌ها را بر اساس میزان نور مورد نظر خود انتخاب کنید. طبیعی است که داشتن فضایی بزرگ‌تر، به لوستری نورانی‌تر و به دنبال آن تعداد بیشتری از بطری نوشابه نیاز خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:  گل مرجان مناسب‌ترین گیاه آپارتمانی برای شما

ساخت لوستر با بطری نوشابه

ساخت لوستر با کارد و چنگال از روش های ساخت لوستر در منزل

قطعا شما هم مثل بسیاری دیگر از افراد از شنیدن این نوع از لوستر، متعجب خواهید شد. ساخت این لوستر متفاوت و جذاب، تنها به تعدادی قاشق، چنگال، کارد و حتی فنجان و نعلبکی نیاز خواهد داشت. توصیه‌ای که برایتان داریم این است که برای ایجاد یکدستی در مدل لوستر خود به سراغ المان‌هایی بروید که از نظر متریال با هم هماهنگی دارند.

ساخت لوستر با کارد و چنگال

ساخت آباژور نخی

داشتن یک لوستر ساده و در عین حال زیبا با کمک نخ می‌تواند فضای متفاوت و جذابی برایتان ایجاد کند. شما می‌توانید با ساخت منگوله و ایده‌های دیگری در حاشیه آباژور، مدل جذاب و متفاوتی ایجاد کرده و فضای خانه‌تان را زیباتر کنید. این مدل از آباژورها برای فضاهای متفاوتی همچون اتاق کودک، مناسب خواهد بود. چنین مدل‌هایی از لوستر می‌تواند برای اتاق کودک شما بسیار مناسب باشد.

ساخت آباژور نخی

 

8 دیدگاه

  1. ناشناس

    25 تیر 1401 در 10:06 ب.ظ

  2. ناشناس

    26 تیر 1401 در 8:47 ق.ظ

  3. ناشناس

    27 تیر 1401 در 7:09 ق.ظ

  4. ناشناس

    27 تیر 1401 در 12:00 ب.ظ

  5. ناشناس

    29 تیر 1401 در 2:08 ب.ظ

  6. ناشناس

    29 تیر 1401 در 2:08 ب.ظ

  7. ناشناس

    15 مرداد 1401 در 11:01 ق.ظ

  8. ناشناس

    23 مرداد 1401 در 9:41 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

ایده هایی ساده برای چیدمان حمام لاکچری

حمام فضایی است که می‌تواند به واحه‌ای از آرامش و تجدید قوا تبدیل شود. در این دورهع از زمان…