ساده‌ترین روش برای نوکردن مبلمان در منزل

0
17
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تمیز کردن مبلمان کار آسانی نیست و بیشتر افراد با روش‌های مختلف اقدام به تمیز کردن مبلمان پارچه‌ای و چرمی می‌کنند.

یکی از بهترین روش‌های جلوگیری از کثیف شدن مبلمان می‌توان از کاور مبل یا روکش مبلمان استفاده کرد. با دلتامگ همراه باشید.

کاور مبل یا روکش مبلمان

شما وقتی به بازار مبلمان بروید در کنار فروشگاه های مبلمان حتما فروشگاه های فروش کاور مبل نیز خواهید دید که در طرح ها و مدل های مختلف آماده فروش و یا آماده سفارش گرفتن از مشتری با توجه به نوع مدل مبل هستند. در ادامه با انواع کاور مبل آشنا خواهیم شد

روکش مبل ژلاتینی ( ژله ای )

جنس کاور ژلاتینی از جنس پی وی سی است. این پلیمر نرم، شفاف، ارتجاعی، ضد خش و غیر سمی است. همچنین در برابر آتش نیز مقاومت خوبی دارد از جنس این پلاستیک در لباس کودکان نیز استفاده می‌شود و هیچ گونه خطری برای کودکان و حیوانات خانگی در صورت خوردن این پلاستیک ندارد.

از میان کاور‌های مبل شستن و تمیز کردن کاور ژله ای بسیار راحت تر از سایر مدل‌ها است. این نوع کاور مبل علاوه بر سادگی ظاهر زیباتری به مبلمان شما خواهد داد. در صورتی که از مبلمان سلطنتی استفاده می‌کنید حتما از کاور ژله‌ای هم استفاده کنید تا متوجه زیباتر شده مبلمان خود شوید.

مطلب پیشنهادی:  شیرآلات استیل بگیریم یا طلایی؟ کدوم خوبه؟

روکش پارچه‌ای مبلمان

روکش پارچه‌ای مبلمان

از کاور مبل یا پیراهن مبل پارچه‌ای بیشتر برای مبل راحتی استفاده می‌شود که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی می‌توان انتخاب کرد. پارچه های کاور مبل از جنس پلی استر یا ترکیبی از پلی استر و نخ است. این نوع پارچه در برابر حرارت مقاوم بوده و تغییر شکل نخواهد داد و به راحتی قابلیت شست‌وشو در لباسشویی را دارد.

تنوع در پارچه‌های روکش مبلمان بسیار زیاد است. این روکش علاوه بر محافظت از مبل شما در برابر کثیفی، زیبایی بخش دکوراسیون خانگی شما خواهد بو. خیلی از افراد در منزل از روکش ساده و معمولی مانند ملحفه‌ای استفاده می‌کنند. در حالی که سادگی این نوع روکش باعث سردی و بی‌روح شدن خانه می‌شود. برای زیباتر شدن سرویس مبلمان منزل خود می‌توانید از پیراهن مبلی با پارچه‌های زیبا و طرح‌دار که با دکوراسیون و رنگ اتاق شما هماهنگی داشته باشد استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

با کابینت‌های مدرن آشپزخانه ای زیبا داشته باشید

کابینت‌های مدرن نوعی کابینت آشپزخانه هستند که با خطوط تمیز، سطوح صاف و عدم وجود جزئیات مشخ…