خیابان عفیف آباد شیراز، خیابان باغ و کافه

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نام باغ عفیف‌آباد شیراز به حدی معروف است که بسیاری از افرادی که به آن نرفته یا حتی به شیراز هم سفر نکرده‌اند، با آن آشنا هستند.

همه ما با شیراز و زیبایی‌های آن آشنا هستیم. اگر قرار باشد به شیراز سفر کنید دوست دارید بیشتر به کدام‌یک از جاذبه‌های آن سر بزنید؟ آیا تا‌به‌حال از باغ‌های سرسبز و طبیعت چشم‌نواز شیراز دیدن کرده‌اید؟ اگر دوست دارید درباره خیابان عفیف آباد شیراز اطلاعات بیشتری داشته باشید با دلتامگ همراه باشید.

عمارت عفیف آباد

درباره خیابان عفیف آباد شیراز

خیابان عفیف آباد شیراز یکی از نقاطی است که برای سفر به شهر تاریخی شیراز باید درباره آن اطلاعات کافی داشته باشید. زیبایی‌ها و جاذبه‌های شیراز به حدی زیاد هستند که برای بازدید از همه آن‌ها وقت کم می‌آورید.

بسیاری از مسافران برای خرید و دیدن مراکز خرید مختلف به این ‌خیابان می‌روند. به دلیل مراجعه بسیاری از مسافران، رستوران‌ها و غذاخوری‌های متنوعی هم در این‌ خیابان ایجاد شده‌اند تا مسافران به‌آسانی بتوانند بین گشت‌وگذارهای خود استراحتی کرده و غذایی میل کنند.

خیابان عفیف آباد شیراز

خیابان عفیف آباد کجاست

محله‌های زیبای بسیاری در شیراز وجود دارد که یکی از آن‌ها محله عفیف آباد است. اگر هتل الیزه شیراز یا دیگر هتل‌‎های شهر را برای اقامت بررسی می‌کنید حتما درباره محله‌های معروف نزدیک به آن‌ها نیز تحقیق کنید.

مترو و اتوبوس با موقعیت‌های خوبی به این‌محله دسترسی دارند و شما به‌راحتی می‌توانید از وسایل حمل‌ونقل عمومی برای رفت‌وآمد به آن استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  تیرگی زانو و قوزک پا را با راهکارهای خانگی از بین ببرید

محله عفیف آباد از شرق به بلوار بهشتی، از غرب به خیابان ولیعصر، از جنوب به خیابان ستارخان و از شمال به خیابان آوینی محدود شده است.

پاساژهای شیراز

مراکز تجاری محله عفیف آباد

همان‌طور که گفته شد عفیف آباد یکی از محله‌های مهم تجاری شهر است که مسافران زیادی به آن مراجعه می‌کنند. اگر در رزرو هتل‌های شیراز یا دیگر اقامتگاه‌های شهر موفق بوده‌اید برای خرید بد نیست سری به مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری محله عفیف آباد بزنید. تعدادی از مراکز خرید معروف محله عبارت‌اند از:

  • مجتمع تجاری ستاره فارس
  • مجتمع تجاری سعدی
  • مجتمع سپهر
  • مجتمع تجاری و اداری حافظ

سخن آخر

یکی از محله‌های زیبا و پرطرفدار شیراز که افراد زیادی برای خرید یا اقامت به آن مراجعه می‌کنند محله عفیف آباد است. در این مطلب سعی کردیم تا حد زیادی به معرفی ویژگی‌ها و موقعیت این‌ محله بپردازیم. امیدواریم در سفر به شیراز سری به این خیابان بزنید و لذت ببرید.

خیابان عفیف آباد شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

ماکارونی با پنیر پیتزا بدون فر

ماکارونی با پنیر پیتزا یکی از روش‌های بسیار ساده و خوشمزه برای یک غذای خوشمزه و جدید است ک…