این مدل لباس عروس مناسب شما است

۶
28
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اولین فاکتور برای انتخاب لباس عروس، شکل اندام هر فرد است. برای انتخاب لباس عروس مناسب فرم بدن، خانم‌ها باید دقت لازم را داشته باشند و با صبر و حوصله متناسب با اندام خود لباس عروسشان را انتخاب کنند.
مدل لباس عروس مناسب شما

توصیه می‌شود اگر مدل لباس عروسی را در نظر دارید قبل از انتخاب و خرید آن، لباس را پرو کنید تا ببینید لباس انتخابی شما برازنده اندام شما است یا خیر. اگر نمی‌دانید کدام مدل لباس عروس متناسب با اندام شماست همراه ما باشید. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع مدل لباس عروس مناسب شما می‌پردازیم.

مدل لباس عروس مناسب شما

لباس عروس مناسب اندام گلابی شکل

لباس عروس‌هایی که دامن آن‌ها A شکل است یا دامن پف‌دار دارند، برای عروس خانم‌هایی که قسمت‌های پایین بدن آنها چاق است و اصطلاحا اندامی گلابی شکل دارند، مناسب است.

لباس عروس مناسب خانم‌های ریز نقش و قد کوتاه

بهترین انتخاب برای خانم‌های ریزنقش که قد چندان بلندی ندارند، لباس عروس‌های بلند و ماکسی است. این خانم ‌ها باید از انتخاب لباس عروس‌های پف‌دار بپرهیزند، زیرا آن‌ها را کوتاه‌تر نشان می‌دهد و در لباس عروس‌های حجیم و پف‌دار گم خواهند شد.

اگر قد کوتاهی دارید هرگز فکر نکنید که نمی‌توانید در شب عروسیتان جذاب باشید بلکه لباستان را به درستی انتخاب کنید. ما به شما لباس عروس با دامن ماکسی به شکل فون را پیشنهاد می‌کنیم. مدل پر نسسی برای زنان قد کوتاه که درشت و چاق هستند، بسیار خوب است.

برخی از مدل‌های لباس عروس، یک قسمت تزئینی وجود دارد، نظیر یک پاپیون یا چیزی شبیه به یک روبان یا کمربند و غیره که جهت جلوه دادن به لباس عروس استفاده می‌شود. در هنگام انتخاب لباس عروس، دقت کنید که این قسمت تزئینی، در کجای لباس است.

اگر شما ریزنقش هستید این قسمت تزئینی نباید در قسمت‌های پایین تنه شما باشد چرا که شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهد. برای خانم‌های ریزنقش هرچه این قسمت بالاتر از کمر لباس عروس باشد کمک می‌کند که شما قدبلندتر به نظر برسید.

مدل لباس عروس

لباس عروس مناسب خانم‌های قد بلند

عروس خانم‌های قد بلند باید مدل لباسی را انتخاب نمایند که قدشان را کوتاه‌تر نشان دهد بر این اساس لباس عروس پرنسسی برای این افراد مناسب است چون دامن این لباس‌ها پف‌دار است و قد را کوتاه‌تر جلوه می‌دهد. اما پیراهن‌های بسیار باریک و تنگ برای این افراد مناسب نیست زیرا قد را از آنچه که هست بلندتر نشان خواهد داد.

لباس عروس مناسب خانم‌های چاق

عروس خانم‌های چاق بهتر است لباسی را انتخاب کنند که ظریف‌تر به نظر برسند. لباسی با نیم تنه گن شکل و تنگ و دامنی را که از کمر پف‌دار است برای این عروس‌ها مناسب است. همچنین بهتر است قسمت تزئینی لباس عروس در حوالی کمر آن باشد و لباس عروس‌های یقه هفت برای این افراد مناسب است.

دقت کنید لباس‌هایی که بالاتنه‌های خیلی تنگ دارند ممکن است اندام شما را بزرگ نشان بدهند و این چندان جالب نیست. لباسی با یقه دکلته قلبی شکل و برش‌های نامتقارن در کمر برای تقارن و فرم اندام این عروس خانم‌ها بسیار مناسب است.

لباس عروس

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب این مانتوها شما را چاق‌تر نشان می‌دهد را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ شهریور ۱۴۰۱ در ۲:۰۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ شهریور ۱۴۰۱ در ۲:۰۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۲۵ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۱۴ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۳۰ تیر ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۴ تیر ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۸ ق٫ظ

    خوب بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…