با چند حرکت ساده چروک پیشانی خود را از بین ببرید

۱۰
9
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با اینکه معمولا با بالا رفتن سن، شاهد بروز چین و چروک هستیم اما حتی ممکن است در سنین جوانی هم روی پیشانی خود آن‌ها رات ببینید. عوامل مختلفی باعث این عارضه‌های ناراحت‌کننده می‌شوند و روش‌های مختلفی هم برای رفع آن‌ها وجود دارد.
از بین بردن چروک پیشانی با ماساژ

از بین بردن چروک پیشانی با ماساژ قطعا یکی از روش‌های مناسب و بدون‌دردسر به‌حساب می‌آید. پس اگر در رفع چروک پیشانی دچار مشکل شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم تا حتما این مطلب از مجله دلتا را مطالعه کنید و با ما تا به انتها همراه باشید.

روش‌های از بین بردن چروک پیشانی با ماساژ

اغلب به این موضوع آگاه هستیم که این روش برای رفع چروک‌ها روشی موثر به حساب می‌آید اما روش انجام ماساژ صورت نکته‌ای است که اغلب افراد یا از آن آگاه نیستند یا اینکه چندان به آن توجه ندارند. از طرف دیگر، اینکه چطور پیشانی را ماساژ می‌دهید هم اهمیت دارد؛ چراکه اگر این کار را به درستی انجام ندهید، ممکن است برای پوستتان مضر باشد.

خواص ماساژ روغن نارگیل برای چروک صورت

همه از خواص روغن نارگیل برای چروک صورت شنیده‌ایم. این روغن با حفظ رطوبت پوست، طراوت آن را حفظ کرده و از بروز چین و چروک‌های پوستی جلوگیری به عمل می‌آورد. برای این که از خواص روغن نارگیل برای صورتتان به‌طور کامل بهره‌مند شوید، لازم است مقداری روغن نارگیل اصل و خالص تهیه کنید و با آن برای چند دقیقه پیشانیتان را ماساژ بدهید و بگذارید تا در طول شب روی پوست بماند تا به‌طور کامل جذب شود.

اگر می‌خواهید روغن نارگیل برای چروک پیشانی تاثیر لازم را داشته باشد، هر شب قبل از اینکه به تخت بروید این فرآیند را تکرار کنید. اما اگر پوست چربی دارید، از این روش استفاده نکنید؛ چراکه جوش‌های پوستی را افزایش خواهد داد.

 از بین بردن چروک پیشانی

ماساژ با روغن کرچک برای از بین بردن چروک پیشانی

ریسینولئیک اسید که در روغن کرچک به وفور یافت می‌شود، یک نرم‌کننده قوی برای پوست به حساب می‌آید. روغن کرچک با خاصیت آنتی‌اکسیدان، رادیکال‌های آزاد را مهار کرده و از پیر شدن پوست جلوگیری می‌کند. تنها چیزی که لازم دارید، یک قاشق چایخوری روغن کرچک است. نوک انگشتانتان را به این روغن آغشته کنید و با حرکات ضربه‌ای و نرم، روی پیشانی بزنید و بگذارید در طول شب روی پوستتان باقی بماند. می‌توانید روزانه این روش را انجام بدهید.

تاثیر روغن بادام در کاهش چروک پیشانی

روغن بادام نیز یکی از موادی است که می‌توانید برای ماساژ پیشانی از آن استفاده کنید. این نوع روغن، پوست را هیدراته و مرطوب نگه می‌دارد و از این طریق به رفع چین و چروک صورت کمک می‌کند. برای بهره‌گیری از روغن بادام در رفع چروک پیشانی، به یک قاشق چایخوری از این روغن نیاز دارید. چند قطره از آن را روی پیشانی بچکانید و با نوک انگشتان ماساژ بدهید؛ سپس بگذارید تا جذب شود؛ این کار را هر شب تکرار کنید.

روش صحیح انجام ماساژ پیشانی

اگر ماساژ پیشانی را درست و صحیح انجام بدهید، ۵ دقیقه در روز کافی است تا پوست صورتتان سرحال و جوان باقی بماند. هزینه‌های رفع چین و چروک صورت می‌تواند با وجود انواع کرم و سرم ضد چروک بسیار گران باشد اما اگر بدانید چطور صورت و پیشانی را ماساژ بدهید، در هزینه‌ها صرفه‌جویی زیادی می‌شود.

نکته این جاست که قبل از شروع، روی پوست با نوک انگشتان به‌طور ممتد ضربه بزنید. بعد روغنی که می‌خواهید با آن صورت و پیشانی را ماساژ بدهید، روی پوست پخش کنید و بعد از بین دو ابرو به سمت بالا و بیرون ماساژ بدهید. یا بند انگشتان را درست بالای دو ابرو بگذارید و تا محل رویش موهای سر بکشید. این حرکت را ۵ بار تکرار کنید. این کار نه‌تنها چروک پیشانی را باز می‌کند بلکه تنش‌ها را هم از روی این قسمت بدن بر می‌دارد.

 از بین بردن چروک

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب با یک ماده پوست خود را جوان، زیبا و شاداب کنید را بخوانید.

۱۰ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۳۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ تیر ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۹ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۵ تیر ۱۴۰۱ در ۲:۴۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۴ تیر ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۴ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۴۲ ق٫ظ

  6. ن 😉

    ۲۴ تیر ۱۴۰۱ در ۵:۵۷ ق٫ظ

    باسلام ویدیو ماساژ صورت را دانلود کردم و چروک صورت را ازبین می برد خیلی عالی بود ممنونم

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۲۵ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۰۲ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  7. ناشناس

    ۲۴ تیر ۱۴۰۱ در ۳:۴۰ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۴ تیر ۱۴۰۱ در ۰:۴۲ ق٫ظ

  9. ناشناس

    ۲۳ تیر ۱۴۰۱ در ۸:۵۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…