رپورتاژآگهی

۶ مدل از بهترین کیف های دستی مردانه

۲
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
بهترین کیف دستی مردانه چه ویژگی‌ها و چه مدل‌هایی دارد؟ چگونه باید بهترین خرید را انجام دهیم؟
6 مدل از بهترین کیف های دستی مردانه

در این مطلب در خصوص انواع مدل‌های کیف دستی مردانه، انواع جنس، رنگ، برند و سایر مشخصات آن کامل توضیح داده‌ایم.  همچنین ۶ مدل از بهترین کیف‌ های دستی مردانه را برایتان آورده‌ایم تا بتوانید با آگاهی بیشتری دست به انتخاب بزنید. تا پایان این مطلب از مجله دلتا با ما همراه باشید.

کیف‌ های دستی مردانه

کیف دستی مردانه

۶ مدل از بهترین کیف‌ های دستی مردانه

کیف دستی مردانه از آن دسته محصولاتی است که هر ساله با مد روز تغییر می‌کند و شاید شما دوست داشته باشید مطابق مد روز باشید. در تصویر زیر ۶ مدل از بهترین‌ها را کنار هم گذاشته تا شما براساس سلیقه و کاربردی که انتظار دارید یکی را انتخاب کنید.

همان طور که در تصاویر بالا می‌بینید یک کیف دستی مردانه می تواند سامسونت، لپ‌تاپی، چرم، بزرنتی، پاسپورتی و غیره باشد.

  • کیف سامسونت

کیف سامسونت یک مدل رایج از کیف‌های دستی مردانه است که بدنه‌ای محکم داشته و مناسب استایل‌های کلاسیک است. کیف سامسونت بدنه محکمی دارد (معمولا از جنس چوب و فایبرگلاس) و مناسب مدیران و افرادی است که تیپ رسمی دارند.

  • کیف پاسپورتی

نوعی از کیف دستی مردانه، کیف پاسپورتی است که بسیار جمع و جور و تقریبا مناسب هر استایلی است. کیف پاسپورتی حمل بسیار آسانی دارد و برای نگهداری پول و مدارک کوچک استفاده می‌شود.

  • کیف لپ تاپ

تقریبا اکثر کیف‌های دستی مردانه غیر از کیف پاسپورتی قابلیت نگهداری لپ‌تاپ را دارند. درون کیف‌های مناسب حمل لپ تاپ معمولا از ضربه گیرهای حبابی استفاده می‌شود و بدنه و دسته محکم‌تری به نسبت مدل های ساده‌تر خود دارند.

  • کیف دستی چرم

کیف‌های دستی چرم معمولا در دو مدل مهندسی و ساده ارائه می‌شود. مدل‌های ساده بسیار محبوب‌تر و پرطرفدارتر هستند.

  • کیف دانشجویی

کیف‌های دانشجویی معمولا از نوع برزنتی هستند که قابلیت حمل لپ‌تاپ نیز دارند. این نوع کیف ها معمولا دوام خیلی بالایی دارند.

اگر نوع کیف خود را از مدل‌های بالا انتخاب کردید در ادامه جزئیات بیشتری را توضیح داده‌ایم تا بتوانید بهترین کیف دستی مردانه را خریداری کنید.

موارد مهم در انتخاب کیف دستی مردانه

  • جنس کیف

یک کیف دستی مردانه می‌تواند از جنس انواع پارچه مانند کتان، بزرنت، چرم طبیعی یا مصنوعی و غیره باشد. یک کیف دستی چرم به لحاظ سبک کلاسیک‌تر از یک کیف برزنت و اسپرت است. اما اگر می‌دانید که ممکن است به کیف شما ضربه وارد شود، برزنت برای شما بهترین گزینه است. بزرنت طول عمر بسیار بالاتری دارد ولی در استایل کلاسیک زیاد محبوبیت ندارد.

  • ابعاد مناسب

آیا شما یک کارمند اداری هستید یا یک فروشنده در یک فروشگاه؟ چه وسایلی را باید هر روز با خود به سرکار ببرید؟ اسناد و مدارک یا دسته چک و کارت بانکی؟

پاسخ به این سوالات می‌تواند مشخص کند که کیف دستی مردانه شما باید چه ابعاد و اندازه‌ای داشته باشد.

  • فضای مناسب لپ تاپ و تبلت

اینترنت و استفاده از فضای وب در اکثر کسب و کارهای امروز بسیار ضروری شده است و به همراه داشتن یک لپ تاپ پدیده‌ای عادی و معمول شده است. بنابراین در‌صورتی‌که کیف شما باید فضای مناسب لپ‌تاپ داشته باشد، شما نیاز به کیف دستی لپ‌تاپ دارید و باید در خرید کیف دستی خود این مورد را نیز در نظر بگیرید.

درصورتی‌که نیاز است که از لپ‌تاپ شما محافظت بیشتری شود، یک کیف دستی با محافظ حباب دار ۵ طرفه انتخاب کنید تا لپ‌تاپ شما محافظت بیشتری شود.

  • کابل هندزفری و پاوربانک

وجود کابل هندزفری و پاوربانک در زمان حال که گوشی‌های موبایل به شدت گران و پراستفاده شده اند بسیار کاربردی است. اگر در زمانی که خارج خانه هستید با گوشی خود زیاد صحبت می‌کنید و نگران دزدیده شدن موبایل خود هستید یا کیفی انتخاب کنید که دارای کابل هندزفری باشد. در‌صورتی‌که دوست ندارید پاوربانک خود را در دست بگیرید، باید کیف دستی مردانه‌ای بخرید که دارای کابل پاوربانک باشد.

  • بند، دسته و جزئیات

جزئیات و یراق‌ها جنبه‌ای دیگر است که اغلب هنگام خرید کیف نادیده گرفته می‌شود و نشانه‌ای از کیفیت است. مواردی که باید به آن‌ها توجه داشته باشید عبارتند از: سگک‌ها و بست‌های فلزی محکم، دوخت تقویت شده در نقاط تنش، مانند محل برخورد دسته با بدنه کیف، زیپ‌های با کیفیت، گوشه‌های محافظ، آسترهای ضد آب یا پاک کن برای کمک به مقابله با نشت، تسمه‌های شانه‌ای قابل تنظیم، کف تقویت شده برای دوام بیشتر، ماساژرهای قابل تنفس برای جلوگیری از تعریق کمر و بندهای قابل جابه‌جایی که به شما امکان می‌دهد کیف خود را به چند طریق حمل کنید.

  • رنگ کیف

بدون در نظر گرفتن هر ملاحظه و جزئیاتی می‌توانید بینهایت کیف، در همه رنگ‌ها بخرید. بنابراین، توصیه می‌شود از رنگ‌های عجیب و غریب یا مد روز خودداری کنید.

حداقل در اکسسوری های مردانه خود یک کیف می‌خواهید که هم برای کسب و کار و هم برای تفریح ​​مفید باشد و با همه چیزهایی که از قبل در کمد خود دارید هماهنگ باشد. این به‌طور سنتی به معنای انتخاب بین سایه‌های تیره قهوه‌ای یا سیاه است.

اگراین انتخاب برای سلیقه شما ساده به نظر می‌رسد، یا اگر به دنبال خرید رنگ‌های بیشتری هستید، رنگ‌های خنثی مانند بژ، خاکستری، سبز خاکی یا شرابی را امتحان کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ مرداد ۱۴۰۱ در ۵:۵۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…