ساده‌ترین روش ساخت میز جلومبلی در منزل

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
درهر خانه‌ای معمولا یک گوشه خالی پیدا می‌شود که بتوان آن را با یک وسیله دکوری جذاب و منحصربه‌فرد دست‌ساز خود پر کرد. مانند یک میز که با وسیله‌های دور ریختنی ساخته‌اید.
روش های ساخت میز جلومبلی در منزل

فرقی نمی‌کند میز جلوی مبلی شما بلند باشد یا کوتاه، محکم و سخت باشد یا رویه‌ای ویژه و خاص روی آن کشیده شده باشد. در هر صورت این میز باید نشانه‌ای از شما در خود داشته باشد و بتوانید آن را با افتخار به نمایش بگذارید. در این مطلب از مجله دلتا به بیان روش های ساخت میز جلومبلی در منزل می‌پردازیم.

روش های ساخت میز جلومبلی در منزل

در این مطلب همراه باشید تا به شما نشان دهیم، که هر وسیله‌ای را لازم نیست که دور بریزید و می‌توانید از آن‌ها استفاده‌های بهینه‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته باشید.

استفاده از پالت‌های چوبی از روش های ساخت میز جلومبلی در منزل

پالت‌های چوبی و جعبه‌های قدیمی جایگزین خوبی برای میزهای سنتی هستند و قابلیت جابه‌جایی و انعطاف بالایی هم دارند. آنچه در عکس می‌بینید جعبه‌های چوبی ساده‌ای است که تنها برعکس شده‌اند ولی اگر شما زیاد دست به تغییر دکوراسیون می‌زنید می‌توانید این جعبه‌ها را به هم پیچ کنید تا جابه‌جایی‌شان راحت‌تر شود. یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که چند جعبه را روی هم بگذارید یا یکی از آن‌ها را ببرید تا اندازه‌اش کوچک‌تر شود. همچنین می‌توانید از یک تخته چوبی را روی یک جعبه میوه کوچک قرار دهید تا کمی بالا بیاید و از آن به‌عنوان میز استفاده کنید. یک لایه رنگ مناسب می‌تواند شکل این جعبه‌ها را کاملا دگرگون کرده و زیبایی دوچندانی به آن‌ها ببخشد.

روش های ساخت میز جلومبلی در منزل

استفاده از قالیچه ایرانی

این یک قالیچه پرنده واقعی نیست، ولی حق دارید به اشتباه بیافتید. این میز «قالیچه‌پرنده‌ای» روی پایه‌ای از جنس تخته چندلایه قرار گرفته است. در صورتی که صاحب میز ترجیح بدهد روی قالیچه بنشیند می‌توان براحتی قالیچه را از روی این تخته برداشت و روی زمین گذاشت.

استفاده از قالیچه ایرانی

استفاده از صفحه شیشه‌ای

می‌توان صفحه‌ ای شیشه‌ ای را تبدیل به یک میز ساده‌ای برای جلوی مبل کرد. تنها کافی است چند چرخ به‌عنوان پایه به آن اضافه کنید تا میز شما قابلیت حرکت خیلی خوبی پیدا کند.

استفاده از یک درب قدیمی

تقریبا هر سطح صافی را می‌توان به‌عنوان میز جلوی مبلی به‌کار برد. در این زمینه به‌طور خاص درها می‌توانند خیلی مفید باشند. می‌توان یک در را رنگ زد و آن را به اندازه دلخواه برید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب هرگز پرده‌های منزل را اینگونه نصب نکنید! سر بزنید.

استفاده از یک درب قدیمی

میز جلو مبلی با کنده چوب از روش های ساخت میز جلومبلی در منزل

برای ایجاد ظاهری واقعا ارگانیک در اتاق خود، به شکلی که فضای بیرون به درون خانه آورده شود، می‌توانید از کنده‌های کارشده و روکش‌داده شده درخت برای میز جلو مبلی استفاده کنید.

میز جلو مبلی با کنده چوب

استفاده از لاستیک ماشین

برای ساختن میز جلومبلی به وسیله تایر، در مرحله اول تایر مورد نطر خود را خوب تمیز کنید، سپس یک ورق ام‌دی‌اف را روی لاستیک قرار داده و با استفاده از دریل، سه نقطه از آن را با فاصله سوراخ کرده، به‌طوری که لاستیک زیر آن نیز سوراخ شود. و برای طرف دیگر لاستیک نیز، همین کار را انجام دهید. سپس با استفاده از پیچ، ورق‌های ام‌دی‌اف را بر روی لاستیک محکم کنید. در مرحله بعد وسط تخته ام‌دی‌‌‌‌‌‌‌اف را چسپ کرده و روی آن طنابی که قبلا آماده کرده‌اید، به‌صورت حلزونی چسب بزنید، این کار را تا زمانی که کل سطح لاستیک و ورق بالایی با طناب پوشیده شود، ادامه داده و سپس آن را قیچی کنید.

استفاده از لاستیک ماشین

پیشنهاد مطالعه: مطلب با وسایل ارزان خانه خود را شیک کنید را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۲۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ تیر ۱۴۰۱ در ۱:۵۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ تیر ۱۴۰۱ در ۱:۵۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ تیر ۱۴۰۱ در ۱:۱۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…