با 5 وسیله ارزان خانه خود را شیک کنید

5
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ایده‌های خلاقانه‌ای که هزینه کمی داشته باشد، چیزی است که بیشتر مردم به دنبال آن هستند. برای آشنایی با این ایده ها در چیدمان خانه همراه ما باشید.
تزیین خانه با وسایل ارزان

تقریبا همه ما دوست داریم هر چند وقت یکبار دکوراسیون خانه خود را تغییر دهیم. اما با این وضع گرانی وسایل خانه، نمی‌توان به راحتی این کار را انجام داد. اما هر مشکلی راه حلی دارد. حتماً لازم نیست برای تغییر دکوراسیون و ظاهر خانه، پول زیادی خرج کنید. در این مطلب از دلتامگ به نحوه تزیین خانه با وسایل ارزان می‌پردازیم.

نحوه تزیین خانه با وسایل ارزان

برای ایجاد تنوع همیشه هم لازم نیست پول زیادی هزیه کنید. گاهی با چند تغییر ساده و تقریبا ارزان، می‌توان روح تازه‌ای به خانه بخشید. در ادامه چند راهکار ساده و کم‌هزینه برای تزئین خانه ارائه می‌دهیم.

ساخت لوستر با نخ کنفی، چسب چوب و بادکنک

ساخت این مدل لوستر مدرن با استفاده از وسایل در دسترسی مثل نخ کنفی و چسب چوب، بسیار ساده و کم هزینه است. این کار یکی از جالب‌ترین ایده‌های تزیین خانه با وسایل ارزان است و دیگر لازم نیست برای خرید لوسترهای گران قبمت برنجی، استیل و … هزینه کنید.

ساخت لوستر با بادکنک و نخ کنفی

روش تهیه این مدل لوسترها بسیار ساده است. کافی است، روی یک بادکنک بادشده چسب چوب بمالید و نخ‌های کنفی را به سبک دلخواه دور آن بپیچید؛ به نحوی که فضایی خالی برای نصب لامپ باقی بماند. پس از آن می‌توانید روی آن را رنگ کنید. بعد از اتمام کار باید بادکنک را بترکانید و با یک سرپیچ و سیم ساده، لوستری زیبا و مدرن داشته باشید.

نصب بوم نقاشی از راهکارهای تزیین خانه با وسایل ارزان

بوم نقاشی یا همان نقاشی دیواری یکی از روش‌های جذاب و خلاقانه برای تزیین خانه است. این نوع نقاشی‌ها به شکل مستقیم بر روی دیوارها ایجاد می‌شوند و به عنوان یک آثار هنری دیواری ویژه، فضایی جذاب و دلنشین را به خانه می‌بخشند؛ اما توجه داشته باشید که دیواری را برای نصب تابلو در نظر بگیرید که بزرگ‌تر از باقی دیوارهای خانه باشد.

نصب بشقاب به دیوار از تزیینات شیک منزل

یکی دیگر از راه‌های ساده و ارزان برای تزیین خانه با وسایل ارزان، نصب چند بشقاب‌ دکوری به دیوار است؛ بشقاب‌ها به دلیل طرح و رنگ مختلف این ویژگی را دارند که بتوانند به دیوارهای بی‌روح خانه طراوت و شادابی ببخشند؛ بنابراین اگر دکوراسیون خانه شما قدیمی است، استفاده از بشقاب برای تزیین خانه با وسایل دورریختنی، ایده‌ای بسیار کاربردی و ارزان است.

مطلب پیشنهادی:  تمیز کردن ظروف آلومینیومی سوخته با 6 ماده جادویی!

تزیین خانه با نصب بشقاب به دیوار

برای این منظور می‌توانید از بشقاب چینی، سرامیکی، چوبی یا حتی فلزی استفاده کنید. همچنین اندازه و طرح بشقاب را با مکانی که می‌خواهید نصب کنید تطبیق دهید. در نهایت برای نصب بشقاب به دیوار می‌توانید از چسب دو طرفه یا پیچ و مهره استفاده کنید؛ یا اینکه کافی است سیم‌های آویز بشقاب به پشت آن وصل و بشقاب را از میخ‌های مخصوص تابلو آویزان کنید.

استفاده از بافت حصیری برای تزیین خانه قدیمی

استفاده از بافت حصیری به دلیل طبیعی بودن، زیبایی، و قدمت آن بسیار محبوب هستند و به عنوان یک عنصر تزئینی در دکوراسیون خانه‌های قدیمی و کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرند. بافت حصیری به صورت صفحه و رول در بازار موجود است. از این بافت‌ها می‌توانید برای پوشش دیوارها در نقاط خاصی از خانه استفاده کنید. مثلاً می‌توانید یکی از دیوارهای اتاق نشیمن یا اتاق خواب را با بافت حصیری پوشش دهید تا طبیعت و زیبایی را به داخل منزل بیاورید.

با وسایل ارزان، اثر هنری خلق کنید

برای تزیین خانه با وسایل ارزان، می‌توانید طرح یا تصاویر مورد علاقه خود را چاپ و آن‌ها را قاب و روی دیوار نصب کنید. البته برای نمای بیشتر می‌توانید آن‌ها را روی شاسی چاپ و در بالای شومینه نصب کنید.

با وسایل ارزان، اثر هنری خلق کنید

سخن پایانی

برای تزیین خانه با وسایل ارزان، فقط به کمی خلاقیت و توجه نیاز داریم. با استفاده از چند قلم متریال می‌توانیم لوازم دکوری شیک و جالبی بسازیم که بسیار کم هزینه هستند. همچنین می‌توانیم با تعمیر لوازم قدیمی و استفاده مجدد از آن‌ها، در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنیم.

5 دیدگاه

  1. ناشناس

    17 تیر 1401 در 5:19 ب.ظ

  2. ناشناس

    18 تیر 1401 در 10:00 ق.ظ

  3. ناشناس

    29 تیر 1401 در 1:47 ق.ظ

  4. ناشناس

    3 مرداد 1401 در 3:21 ق.ظ

  5. ناشناس

    25 مرداد 1401 در 9:52 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

تزیین باغچه با ایده‌های خلاقانه و بکر

به گزارش دلتا تزیین باغچه خانه، به شما روح و جان تازه‌ای می‌دهد و شما می‌توانید از نگاه کر…