رنگ‌های تابستانی را چگونه ست کنیم؟

۵
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
فصل تابستان فصل شادمانی و تفریح و سفر است. فصل سرزندگی است. ذات این فصل، پوشیدن لباس‌های رنگی در طیف‌های رنگی مختلف است. با همه این گفته‌ها، هر رنگی مناسب تابستان نیست.
ست کردن رنگ های تابستانه

گرمای روزهای فصل تابستان می‌تواند آزاردهنده باشد. باید بدانیم برای رهایی از گرمای فصل تابستان چه بپوشیم یا چه رنگ لباس‌هایی را استفاده کنیم. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع ست کردن رنگ های تابستانه می‌پردازیم.

ست کردن رنگ های تابستانه

ترکیب رنگ‌های پاستلی با هم معجزه می‌کند

با ترکیب رنگ‌های پاستلی حس خنکی برای خودتان ایجاد کنید. ترکیب دو تا سه رنگ نتیجه خوبی می‌دهد. بلوز آبی آسمانی، دامن یاسی، کیف سبز پسته‌ای و کفش یاسی چطور است؟ مانتوی آبی ارغوانی، شلوار و شال یاسی، کیف و صندل آبی آسمانی حسابی تابستانی می‌شود. پیراهن ماکسی زرد لیمویی، صندل و کیف سبز نعنایی استایل متفاوت و جذابی‌ست.

فقط با یک رنگ پاستلی استایل مونوکروم تابستانی بسازید

یک رنگ پاستلی انتخاب کنید و به آن وفادار بمانید. رنگی ملایم مثل صورتی را انتخاب کنید. شومیز صورتی روشن، شلوار گشاد صورتی تیره، کمربند صورتی، کیف صورتی روشن، صندل صورتی چرک و عینکی با فریم صورتی شما را شبیه شاهزاده‌ها می‌کند.

این استایل را برای لباس بیرون هم می‌توانید داشته باشید. مانتو، شلوار، کمربند، کوله‌پشتی، و کفش پیاده‌روی را از طیف صورتی روشن انتخاب کنید. همین کار را روی رنگ‌های دیگر می‌توانید پیاده کنید.

رنگ های تابستانه

چه رنگ لباس‌هایی مناسب تابستان است؟

  • از رنگ‌های تیره دوری کنید

رنگ‌های تیره، به ویژه رنگ مشکی، گرما را به خودت جذب می‌کنند. در واقع بازتاب این رنگ‌ها کم است و پس از تابش خورشید به لباس، انرژی آن را در خود ذخیره می‌کنند. به همین دلیل باعث می‌شوند گرما را بیشتر احساس کنیم. بنابراین از پوشیدن این رنگ‌ها اجتناب کرد.

  • از رنگ‌های روشن بیشتر استفاده کنید

بر خلاف رنگ های تیره، رنگ‌های روشن انعکاس بالایی دارند. این رنگ‌ها، نور خورشید و انرژی حاصل از آن را بازتاب می‌دهند به همین خاطر از احساس گرما جلوگیری می‌کنند.

ست کردن رنگ لباس

  • رنگ‌های گرم را کمتر بپوشید

رنگ‌هایی مانند رنگ قرمز، نارنجی و زرد و غیره در دسته رنگ‌های گرم قرار می‌گیرند، به این معنا که این رنگ‌ها احساس نشاط و گرما را منتقل می‌کنند. بنابراین سعی کنید میزان استفاده از این رنگ‌ها را در تابستان کاهش دهید.
اگر به رنگ‌های گرم علاقه‌مند هستید، از رنگ‌های ملایم ترشان استفاده کنید. به‌طور مثال اگر به رنگ زرد علاقه دارید، به جای استفاده از رنگ زرد پر رنگ، می‌توانید از لیمویی استفاده کنید. هرچه رنگ کم رنگ‌تر و به سفید نزدیک‌تر باشد، هم از نظر رنگ شناسی رنگ خنک‌تری است و هم از نظر بازتاب نور خورشید.

  • رنگ‌های سرد را از یاد نبرید

در مقابل رنگ‌های گرم، رنگ‌های سرد قرار دارند. مانند آبی، فیروزه‌ای، نقره ای، این رنگ‌ها برخلاف رنگ‌های گرم، احساس سردی و آرامش را منتقل می‌کنند. به همین دلیل این رنگ‌ها برای فصل تابستان مناسب است.

  • رنگ‌های خنثی را در تیپ خود جای دهید

رنگ‌هایی مانند خاکستری، سفید و غیره رنگ‌های خنثی هستند، در واقع بین گرمی و سردی این رنگ‌ها تعادل وجود دارد. به همین جهت در این رنگ‌ها به سادگی سِت می‌شوند. رنگ‌های خنثی باعث می‌شوند توجه به رنگ اصلی بیشتر شود. بنابراین توصیه می‌شود که برای فصل تابستان ترکیبی از رنگ‌های سرد و خنثی را بپوشید.

رنگ‌های خنثی

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ۳ مدل لباس مهمانی بسیار شیک و کاربردی را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ تیر ۱۴۰۱ در ۱۱:۵۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ تیر ۱۴۰۱ در ۷:۰۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ تیر ۱۴۰۱ در ۱۲:۵۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱ در ۵:۱۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…