مکان‌های دیدنی برای لذت بردن از تنهایی

۴
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جزایر کرگولن که بیشتر به جزایر ویران شناخته می‌شوند، یکی از منزوی‌ترین مکان‌ها برای تعطیلاتی دورافتاده در جزایر خلوت هستند.
مکان های خلوت گردشگری

به دنبال مکانی برای تعطیلات هستید که در آن از تنهایی خود لذت ببرید؟ پس این جزایر دورافتاده برای شما مناسب خواهند بود. می‌توانید چند روز را در آنجا بگذرانید تا درون خود را بیشتر کشف کنید. در برخی از این مکان‌ها افراد بسیار کمی زندگی می‌کنند. هیچ مرکز خرید پر زرق و برقی در اطراف آن وجود ندارد که جمعیت را در تعطیلات جذب خود کند. این جزایر را به عنوان مطالعه یک تجربه فراموش‌نشدنی بخوانید. با مجله دلتا همراه باشید تا مکان های خلوت گردشگری را بشناسید.

جزایر ویران یکی از مکان های خلوت گردشگری

این جزایر به‌جز حدود ۸۰ دانشمندی که در آنجا زندگی و کار می‌کنند، جمعیت محلی ندارند. اگر می‌خواهید سرمای عمیق‌تر از سرمای استخوان‌سوز را تجربه کنید، این مکان برای شماست، زیرا با یخچال‌های عظیمی که تقریبا ۱۰۰ مایل امتداد دارند پوشیده شده است. اینجا یک مکان فوق‌العاده با کانون فعالیت‌های آتشفشانی است.

جزایر ویران

اسپیتس‌برگن

دو چیز شگفت‌انگیز در جزیره اسپیتس‌برگن وجود دارد، مرکز خزانه جهانی بذر سوالبارد و خرس‌های قطبی. این جزیره بزرگ‌ترین جزیره نروژ و پوشیده از برف است. اگر به دیدنی‌های جهان علاقه دارید، شهری عجیب که جن‌ها آن را ساخته‌اند را بخوانید.

اسپیتس برگن

جزیره پیتکرن

می‌توانید یک چهارچرخه سوار شوید یا از کنار باغ‌های موز و انبه، میوه‌های نان و درختان بنیان عبور کنید. اینجا فروشگاهی وجود دارد که ۳ روز در هفته به مدت یک ساعت باز است و مردم محلی بیرون از آن می‌نشینند و از آفتاب لذت می‌برند. در زمستان، نهنگ‌های عظیمی آنجا هستند که به راحتی می‌توان آن‌ها را دید. تابستان‌ها می‌توانید در آب‌های فیروزه‌ای استخر سنگی طبیعی شنا کنید. مردم آنجا خوش‌برخورد و صمیمی هستند و اقامت شما در آنجا خاطره‌انگیز خواهد بود، حتی با شنا در میان آب‌های بی‌رحمانه دریا!

مکان های خلوت گردشگری

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری دریاچه‌ای که ناگهان غیب می‌شود! را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ تیر ۱۴۰۱ در ۷:۲۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱ در ۵:۵۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱ در ۱۲:۲۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…