این ترکیب رنگ‌ها هیچ وقت از مد نمی‌افتند

۶
10
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با ترکیب کردن برخی رنگ‌ها خیالتان از این بابت که همیشه مد روز هستید می‌تواند راحت باشد. در استفاده از این رنگ‌ها ریسک بسیار کمی وجود دارد و شما همیشه می‌توانید روی بورس باشید.
ترکیب رنگ هایی که از مد نمی افتند

در این دنیای بیکران، رنگ‌هایی وجود دارند که هیچ وقت از مد نمی‌افتند و با توجه به سلیقه افراد می‌توان از آن‌ها در کنار یکدیگر استفاده کرد. دنیای فشن امروزی بسیار بهتر شده است و انتخاب رنگ در آن کار راحت‌تری است. همراه ما باشید در این مطلب از مجله دلتا تا ترکیب رنگ هایی که از مد نمی افتند را با هم بررسی کنیم.

ترکیب رنگ هایی که از مد نمی افتند

ترکیب رنگی نقره‌ای با سفید یا مشکی

رنگ نقره‌ای از طیف رنگ‌های براق، که بسیار در استایل نیز چشمگیر است. حضور رنگ نقره‌ای در استایل‌ها از قدیم تا به امروز به چشم می‌آید که مخصوصا در ترکیب لباس‌های رسمی از آن‌ها استفاده می‌شود. براق بودن رنگ نقره‌ای به مانند لبه تیز براق چاقو است. ترکیب نقره‌ای با مشکی و سفید در عین جذابیت بسیار ریسک‌پذیر است.
در این ترکیب به شیب و فرم لباستان بسیار دقت کنید. ترکیب نقره‌ای با مشکی به دلیل شدت رنگ جذاب‌تر است ولی ترکیبش با سفید بسیار شیک و با وقار است، گاهی ترکیب این رنگ در حد یک اکسسوری برای زیباتر شدن استایل شما، کافی است. ناگفته نماند ترکیب نقره‌ای با طوسی و صورتی نیز بسیار جذاب است.

رنگ هایی که از مد نمی افتند

ترکیب رنگ آبی دریایی و زرد

آبی دریایی یکی از رنگ‌های خنثی است که تقریبا می‌توانید آن را با تمام رنگ‌ها همراه کنید. البته همراه کردن آن با رنگ زرد می‌تواند یک استایل دلچسب، جذاب و رنگی بسازد که هیچ وقت از مد نمی افتد.

رنگ های مد

ترکیب خاکستری روشن و رنگ صورتی پاستیلی

یکی از ترکیب‌هایی که می‌تواند در طیف خاکستری و بین رنگ‌های خنثی جذابیت بسیار خوبی برای شما بسازد ترکیب همین دو رنگ است. رنگ خاکستری روشن به علاوه رنگ صورتی پاستیلی می‌تواند یک ترکیب زیبا برای دورهمی‌ها باشد. اگر به دنبال مانتو برای تابستان خود هستید به مطلب مانتوهای تابستانی‌ که امسال باید بخرید مراجعه کنید.

ترکیب خاکستری روشن و رنگ صورتی پاستیلی

ترکیب رنگ سبز با سرمه‌ای

سبز و سرمه‌ای نیز از رنگ‌هایی هستند که بسیار پرکاربردند البته در بیشتر استایل‌هایی که از رنگ سبز استفاده می‌کنند، بیشتر رنگ آبی را برای ترکیب می‌بینیم اما برای اینکه یک رنگ خوب داشته باشید که هیچ وقت قدیمی نمی‌شود و از مد نمی‌افتد بهتر است به سراغ سرمه‌ای برویم. این ترکیب رنگی بسیار زیبا جذاب و رسمی است.

ترکیب رنگ سبز با سرمه‌ای

ترکیب مشکی با سفید

همانطور که می‌دانید هر دوی این رنگ‌ها از رنگ‌های خنثی هستند و شما می‌توانید در استایل‌های مختلف می‌توان از آن‌ها استفاده کنید. بی‌شک یکی از بهترین ترکیب‌ها در بین رنگ‌هایی که هیچ وقت از مد نمی افتند مشکی و سفید است. نکته قابل توجه در رابطه با این ترکیب رنگی میزان وسعت رنگ در استایل شماست. اگر رنگ سفید غالب استایل شما باشد بیشتر نظرها را به خود جلب می‌کند پس در انتخاب درست به رنگ سفید و مشکی دقت کنید.

ترکیب مشکی با سفید

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب کفش‌هایی که باید با شلوار جین بپوشید را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ آذر ۱۴۰۱ در ۱:۰۱ ب٫ظ

    👌

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۱۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۵ تیر ۱۴۰۱ در ۴:۵۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۱ تیر ۱۴۰۱ در ۲:۲۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۵۸ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۱ در ۸:۱۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…