۳ مدل لباس شیک مجلسی که شما را فوق‌العاده می‌کند

۲۳
11
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لباس برای مهمانی چی بپوشم؟ احتمالا این اولین سوالی است که پیش از رفتن به هر مهمانی از خودتان می‌پرسید. انتخاب لباس برای مهمانی رسمی، خانوادگی، مختلط و غیره همیشه کار آسانی نیست.
پیراهن های مهمانی شیک

پیراهن های مهمانی شیک برای تمام خانم‌ها لازم است. از دورهمی دوستانه تا مهمانی رسمی یا عروسی؛ شما برای هر موقعیت به یک ست لباس مجلسی متفاوت نیاز دارید. اینجا یاد می‌گیریم چطور بهترین لباس مهمانی را متناسب با موقعیت انتخاب کنیم و چطور لباس‌ها را با هم ست کنیم. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

پیراهن های مهمانی شیک برای دورهمی‌های دوستانه و غیررسمی

چی بپوشم؟

ترکیب جین و تیشرت، یک انتخاب راحت و همیشگی برای یک مهمانی دوستانه و کاملا غیررسمی است. بعد از آن هم می‌توانید سراغ پیراهن‌های کوتاه نخی و رنگارنگ یا دامن‌های اسپرت دخترانه بروید. اینجا دستتان در انتخاب رنگ‌ها باز است، از رنگ‌های طبیعی و ساده تا رنگ‌های جذاب و تند.

به‌خصوص اگر برای یک مهمانی تابستانی حاضر می‌شود، بهترین گزینه انتخاب لباس‌های خنک و نخی است؛ لباس‌هایی که با آن‌ها می‌توانید برای مدت طولانی احساس راحتی کنید.

چه لباسی نپوشم؟

هر چیز پاره یا لک‌دار: یادتان باشد که گرچه قرار است برای این نوع مهمانی یک ست لباس راحت و روزمره بپوشید اما لباس‌های شما باید تمیز و مرتب باشد.

لباس‌های ناراحت و دست و پاگیر: این قانون برای تمام مدل‌های لباس مهمانی زنانه یا مردانه صدق می‌کند. هیچ‌وقت نباید لباس‌هایی را برای مهمانی انتخاب کنید که در آن‌ها معذب هستید و احساس راحتی ندارید. به ویژه در مورد این نوع مهمانی که ممکن است طولانی‌تر باشد و در جمع دوستان‌تان هم هستید، انتخاب لباسی که به شما آزادی حرکت می‌دهد و در آن احساس راحت‌تری دارید گزینه بهتری است.

پیراهن های مهمانی شیک

پیراهن های مهمانی شیک برای دورهمی‌های نیمه‌رسمی

چی بپوشم؟

پیراهن کوتاه غیررسمی یا پیراهن‌های زنانه‌ دکمه‌دار که ظاهری مرتب و خاص و در عین حال همچنان راحت و روزمره برایتان می‌سازند.

بلوز یا شومیز مجلسی زنانه می‌تواند انتخاب بعدی باشد که برای هر مهمانی یک ست زنانه‌ کلاسیک محسوب می‌شود. در روزهای سردتر سال می‌توانید این استایل را با یک کت مجلسی زنانه ست کنید.

شلوار جین زنانه با رنگ تیره معمولا ظاهری رسمی‌تر نسبت به جین‌های آبی رنگ دارد. به‌طور کلی این مدل شلوار جین زنانه می‌تواند حالتی رسمی و مرتب به هر ست لباس زنانه‌ای بدهد. علاوه بر این، رنگ مشکی، اندام شما را ظریف‌تر و کشیده‌تر هم نشان می‌دهد.

تاپ مجلسی زنانه انتخاب بعدی است. فقط توجه کنید که این تاپ در عین حال که نباید روزمره و کژوال باشد، بهتر است بیش از اندازه مجلسی و زرق و برق‌دار هم نباشد. این مدل تاپ‌ها هم با انواع شلوار جین، هم با شلوار کتان یا پارچه‌ای و هم با انواع دامن به خوبی ست می‌شوند.

سرهمی‌ها هم این روزها از ترندهای پرطرفدار زنانه هستند. این لباس‌های یک تکه و راحت هم مد روز هستند و هم بیش از یک استایل روزمره‌ معمولی شیک به نظر می‌رسند. علاوه بر این، سرهمی‌های مهمانی و مجلسی معمولا قد شما را بلندتر و کشیده‌تر نشان می‌دهند.

چه لباسی نپوشم؟

کفش کتانی: اگرچه برای استایل دورهمی‌های دوستانه پوشیدن کفش کتانی، کاملا پذیرفته شده است اما اینجا بهتر است کتانی نپوشید؛ به ویژه کتانی‌های ورزشی. البته اگر یک کفش کتانی زنانه‌ کاملا تمیز و مرتب دارید، شاید اینجا هم بتواند انتخاب خوبی باشد.

شلوارک: شلوارک‌ها هم در این موقعیت خیلی برای استایل مهمانی شما پذیرفته نیستند.

پیراهن های مهمانی شیک برای مجالس کاملا رسمی

چی بپوشم؟

منظور از مجلس کاملا رسمی معمولا مهمانی‌هایی در حد عروسی است. برای انتخاب لباس مجلسی مناسب عروسی باید دقت بیشتری نسبت به مهمانی‌های دیگر داشته باشید.

پیراهن مجلسی و شیک زنانه بهترین انتخاب برای این نوع مهمانی‌هاست. تلاش کنید پیراهن شیک و خوش‌فرمی را انتخاب کنید که فرم بدنتان را زیباتر نشان دهد. استایل‌تان را با اکسسوری‌ها و زیورآلات کامل کنید. این استایل را با کفش پاشنه بلند مجلسی یا صندل پاشنه بلند بندی کامل کنید. لباس مهمانی بلند یا زیر زانو برای این نوع مجالس انتخاب مناسب‌تری است.

پیراهن های مهمانی

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب عید امسال لباس‌های خود را اینگونه ست کنید را بخوانید.

۲۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۱۱:۱۷ ب٫ظ

    واقعا مدلها روبه درستی نشون دادین شما بهترین مدلها و نمایش میدین؟

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ در ۶:۱۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ در ۶:۵۲ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۲ در ۹:۳۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۳ فروردین ۱۴۰۲ در ۵:۵۰ ب٫ظ

  6. عاطفه

    ۳ فروردین ۱۴۰۲ در ۵:۲۸ ب٫ظ

    بسیار عالی وکاربردی بود سپاسگزارم ازشما خانم گل 🙏🙏

    پاسخ

  7. ناشناس

    ۲ فروردین ۱۴۰۲ در ۱۱:۳۲ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۲ فروردین ۱۴۰۲ در ۱۱:۳۲ ق٫ظ

  9. ناشناس

    ۲ فروردین ۱۴۰۲ در ۸:۲۲ ق٫ظ

  10. ناشناس

    ۲ فروردین ۱۴۰۲ در ۷:۴۲ ق٫ظ

    بی نهایت از مطالب آموزنده ی شما متشکریم

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۳ فروردین ۱۴۰۲ در ۱۲:۱۴ ب٫ظ

      ممنون از حضورتون در مجله🌹

      پاسخ

  11. ناشناس

    ۲ فروردین ۱۴۰۲ در ۱:۵۸ ق٫ظ

  12. ناشناس

    ۱ فروردین ۱۴۰۲ در ۹:۲۴ ب٫ظ

  13. ناشناس

    ۱ فروردین ۱۴۰۲ در ۹:۲۳ ب٫ظ

  14. ناشناس

    ۱ فروردین ۱۴۰۲ در ۹:۲۳ ب٫ظ

  15. ناشناس

    ۱ فروردین ۱۴۰۲ در ۹:۱۲ ب٫ظ

    شیک بود

    پاسخ

  16. سعیدی

    ۱ فروردین ۱۴۰۲ در ۹:۰۸ ب٫ظ

    واقعا ویژه برای تمام خانمها

    پاسخ

  17. ناشناس

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۱:۰۲ ب٫ظ

  18. ناشناس

    ۲۹ تیر ۱۴۰۱ در ۵:۴۶ ب٫ظ

  19. نازیلا

    ۱۹ تیر ۱۴۰۱ در ۴:۲۲ ب٫ظ

  20. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۱ در ۵:۳۴ ب٫ظ

  21. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۵ ق٫ظ

  22. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۰۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…