رپورتاژ آگهی

خوشمزه‌های شهر رشت را به‌صورت آنلاین سفارش بده

۵
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شهر رشت مهد انواع خوراکی‌ها و غذاهای خوش‌طعم و بی‌نظیر است، به طوری که این شهر به عنوان یکی از شهرهای مبتکر در تهیه انواع غذاهای لذیذ به ثبت یونسکو رسید.
سفارش آنلاین غذا

علاوه بر اینکه شهر رشت غذاهای خوشمزه زیادی دارد، به منظور سفارش غذا رشت شما می‌توانید از سرویس سفارش غذا آنلاین استفاده کنید. با مجله دلتا همراه باشید.

۴ غذای محلی خوشمزه رشت را بشناسید

برخی از شهرهای ایران همانند رشت از منابع غذایی غنی برخوردار هستند و تنوع زیادی در غذاهای محلی آن‌ها وجود دارد. خوشمزه‌های شهر رشت نیز به سنت، فرهنگ و تاریخ خاص و متفاوت این شهر برمی‌گردد. با کمک سرویس سفارش غذا رشت شما می‌توانید هر نوع غذای محلی را در منزل خود میل کنید.

از آنجایی که تهیه غذاهای محلی به دانش کافی نیاز دارد و درست کردن این غذاها کار ساده‌ای نخواهد بود، توصیه می‌کنیم از سرویس سفارش غذا آنلاینhttps://snappfood.ir/برای امتحان کردن این غذاها کمک بگیرید. در ضمن با این کار لازم نیست برای تهیه مواد اولیه غذاهای محلی خود را اذیت کنید.

جوجه ترش یا کباب ترش رشت را امتحان کنید

شاید در رستوران‌های تهران، لواسان و حتی فشم جوجه کباب ترش خورده باشید ولی بدون‌شک طعم اصیل جوجه یا کباب ترش را تنها در شهر رشت می‌توان تجربه کرد. البته که تهیه این نوع جوجه ساده نیست و بهتر است برای میل کردن این غذای لذیذ به یکی از رستوران‌های رشت سر بزنید.

جوجه ترش

در واقع باید از قبل مواد اولیه این جوجه یا کباب ترش را  در سس مخصوصی بخوابانید. این سس از مواد زیر تهیه می‌شود:

  • گردوی خردشده
  • پیاز
  • سیر
  • رب انار
  • آب انار

بعد از مزه‌دار شدن گوشت یا مرغ در این سس شما می‌توانید آن‌ها را به سیخ بزنید. در نظر داشته باشید این غذای محلی با برنج کته خوشمزه‌تر خواهد بود.

باقلا قاتوق رشت چیز دیگری است

ممکن است این غذای لذیذ گیلانی را در رستوران‌‌های شهرهای دیگر همانند تهران و سایر شهرستان‌ها نوش‌جان کرده باشید ولی باقلا قاتوق شهر رشت چیز دیگری است و به اصطلاح می‌توان گفت رو دست ندارد. بیشتر افراد با هر نوع سلیقه و علاقه‌ای که دارند این غذای خوشمزه را می‌پسندند.

این نوع غذای خوشمزه و محلی از انواع سبزیجات و به صورت گیاهی طبخ می‌شود. به عبارت دیگر این غذای خوشمزه از خوراکی‌های طبیعی همانند باقلا رشتی، شوید، سیر و چند نوع ادویه تهیه می‌شود. در کنار تمام این مواد تخم‌مرغ نیز باید به این غذا اضافه شود.

سیر قلیه شهر رشت را از دست ندهید

یکی دیگر از غذاهای لذیذ و محلی شهر گیلان سیر قلیه است که در واقع نوعی خورشت به حساب می‌آید که با برنج کته سرو می‌شود. البته که درست کردن سیر قلیه در منزل کمی سخت است، بنابراین استفاده از سرویس سفارش غذا آنلاین بهترین راه برای برطرف کردن هوس سیر قلیه خواهد بود.

سفارش غذا رشت

سیر قلیه شهر رشت

به زبان ساده شاید تهیه مواد اولیه این غذای لذیذ و گیلانی برای شما سخت باشد و یا حتی حوصله انتظار طولانی نداشته باشید، از این‌رو از سیستم سفارش غذا رشت کمک بگیرید و سیر قلیه را از یکی از بهترین و معتبرترین رستوران های شهر رشت سفارش دهید. مواد اولیه این غذای خوشمزه عبارت هستند از:

  • برگ تازه سیر
  • پیاز
  • لپه
  • ادویه
  • تخم‌مرغ
  • گوشت مرغ

شوید قورمه گیلانی با قورمه سبزی فرق دارد

شاید در نگاه اول شوید قورمه شهر رشت را با قورمه سبزی معروف ایرانی اشتباه بگیرید ولی با کمی دقت به ظاهر این غذا و قبل از خوردن آن متوجه تفاوت‌های چشمگیر این ۲ غذا می‌شوید. در شوید قورمه به‌جای سبزی قورمه تنها از شوید استفاده می‌شود. همچنین این غذا لیمو عمانی ندارد بلکه از گوجه سبز در آن استفاده می‌کنند.

همان‎طور که لیمو باعث ترش‌مزه شدن قورمه سبزی می‌شود، گوجه سبز نیز باعث طعم ترش شوید قورمه خواهد بود. گوشت مرغ یا اردک نیز یکی از تفاوت‌های دیگر این خورشت گیلانی با خورشت قورمه سبزی است. این خورشت نیز همانند سایر خورشت‌ها با برنج کته سرو می‌شود.

شوید قورمه گیلانی

سفارش غذا

سفارش آنلاین غذاهای رشت، راحت‌ترین راه برای تجربه غذاهای محلی

علاوه بر غذاهای ذکرشده در بخش‌های قبلی، شما می‌توانید تمام غذاهای شهر رشت را به‌صورت آنلاین و از طریق اسنپ فود سفارش دهید. از آنجایی که تهیه غذاهای لذیذ محلی کار سختی است و نیاز به حوصله زیادی دارد، شاید بهتر باشد از روش سفارش غذا آنلاین شهر رشت استفاده کنید.

به طور کلی شما می‌توانید با کمک سرویس سفارش غذا رشت یکی از غذاهای خوشمزه این شهر را در هتل خود دریافت کنید و به عنوان مسافر از وعده غذای‌تان لذت ببرید یا به عنوان شهروند رشتی در منزل خود این غذا را تحویل بگیرید و میل کنید.

ایمیل اسنپ فود: info@snappfood.ir

نصب اپلیکیشن: https://snappfood.ir/app

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۷:۵۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ تیر ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ تیر ۱۴۰۱ در ۳:۲۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۱ در ۸:۳۶ ب٫ظ

  5. شوق

    ۱۶ تیر ۱۴۰۱ در ۷:۴۳ ب٫ظ

    رشت شهر جالبیه، من از این شهر بخاطر تنوع در توریسم بسیار راضیم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

طرز تهیه لیمو عمانی خانگی + ویدئو

درست کردن بعضی از چاشنی‌ها مانند رب گوجه فرنگی یا لیمو عمانی در خانه می‌تواند برای ما بسیا…