با عجیب‌ترین مناسبت‌های تقویم آشنا شوید

۲
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مناسبت‌هایی در تقویم جهانی وجود دارد که بسیاری از افراد از آن‌ها آگاه نیستند. این در حالی است که آشنایی با این مناسبت‌ها می‌تواند به شما بهانه‌ای برای جشن و انجام فعالیت‌های مرتبط را بدهد.
مناسبت های تقویم

این مناسبت‌ها باعث می‌شود که روزهایی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده داشته باشید. به همین دلیل، ما کمی تحقیق کردیم و چند مناسبت عجیب را در تقویم جهانی پیدا کردیم تا برای شما ایده‌ای به منظور جشن گرفتن بدهیم. برخی از این مناسبت‌ها مبتنی بر غذا هستند اما برخی دیگر، با فعالیت‌ها و اشیا ارتباط دارند. اگر می‌خواهید با عجیب‌ترین مناسبت های تقویم آشنا شوید در ادامه با مجله دلتا همراه باشید.

روز ملی ماکارونی

هر سال، چهارم ژانویه، به عنوان جشن ملی اسپاگتی جشن گرفته می‌شود. سالانه، سفارش ماکارونی در حال افزایش است زیرا ماکارونی اکنون یکی از غذاهای اصلی محسوب می‌شود که از مواد مغذی بسیار زیادی برخوردار است.

روز ملی ماکارونی

روز ملی در آغوش گرفتن

روز جهانی در آغوش گرفتن یک رویداد سالانه است که به بغل کردن و در آغوش گرفتن اختصاص داده شده است. گفته می‌شود که روز ملی در آغوش گرفتن برای اولین بار در ۲۱ ژانویه ۱۹۸۶ در ایالت میشیگان امریکا جشن گرفته شد. هدف از این ایده تشویق افراد به بغل کردن بیشتر خانواده و دوستانشان است. روز ملی بغل کردن هر سال در ۲۱ ژانویه جشن گرفته می‌شود.

روز جهانی تعریف و تمجید

در روز اول مارس همه باید از یکدیگر تعریف و تمجید کنند! وقتی به این روز عمیق‌تر نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که این روز چقدر زیباست. جشن گرفتن روز جهانی تعریف و تمجید باعث می‌شود قلب عزیزانمان را به دست بیاوریم و همچنین، آن‌ها را خوشحال کنیم. گفتن چند کلمه شیرین برای خوشحال کردن اطرافیانمان کافی است. بنابراین، این مناسبت بیشتر از آنکه عجیب باشد، دوست‌داشتنی است.

روز جهانی تعریف و تمجید

روز بدون ظروف کثیف

می‌توان این روز را به‌نوعی روز جهانی ظرف شستن نامید. می‌توانید روز بدون ظروف کثیف را با شستن ظروف یا با عدم استفاده از ظروف جشن بگیرید. بنابراین، امیدواریم در روز ۱۸ می، کوه عظیمی از ظروف منتظر شما نباشند.

روز هراس

خود نام این روز می‌تواند نشان دهد که ما می‌خواهیم در مورد مناسبتی عجیب صحبت کنیم. شما می‌توانید از هر چیزی به عنوان بهانه‌ای برای هراس استفاده کنید زیرا ۱۸ ژوئن هر سال با عنوان روز هراس جشن گرفته می‌شود. هدف از این روز کاهش و مدیریت استرس افراد است و این روز ما را تشویق می‌کند که از راه‌هایی برای انجام این کار استفاده کنیم.

روز جهانی پشه

در تاریخ ۲۰ اوت ۱۸۹۷ سر رونالد راس نشان داد که پشه‌ها مالاریا را از فردی به فرد دیگر منتقل می‌کنند. به همین دلیل، این تاریخ به‌عنوان روز جهانی پشه جشن گرفته می‌شود. هدف از این روز، زندگی در دنیایی سالم و عاری از پشه است. این روز یکی از عجیب‌ترین روزها در تقویم جهانی است.

مناسبت های تقویم ، روز پشه

روز دکمه‌های خود را بشمار

روز شمردن دکمه‌ها نه‌تنها یکی از عجیب‌ترین مناسبت‌ها در تقویم جهانی است، بلکه بسیار سرگرم‌کننده نیز هست. این مناسبت هر سال ۲۱ اکتبر جشن گرفته می‌شود. چگونه آن را جشن بگیرید؟ از یک مجموعه دکمه شروع کنید و تمام دکمه‌هایی که دارید را بشمرید.

روز ملی خوردن یک سیب قرمز

اول دسامبر هر سال به عنوان روز ملی خوردن یک سیب قرمز جشن گرفته می‌شود. معنای این مناسبت، جشن گرفتن یکی از سالم‌ترین میوه‌هایی است که طبیعت ارائه می‌دهد. شما می‌توانید این روز را با درست کردن پای سیب، نوشیدن مقدار زیادی آب سیب یا تهیه سرکه سیب در خانه جشن بگیرید یا می‌توانید یک سیب بردارید و آن را بخورید.

روز جهانی من را فراموش نکن

همه ما افرادی را در زندگی خود داریم که به آن‌ها اهمیت می‌دهیم اما در برقراری ارتباط با آن‌ها کمی ضعیف هستیم. روز جهانی من را فراموش نکن یک مناسبت غیررسمی است که افراد را تشویق می‌کند بارها و بارها با افرادی که نمی‌توانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند دوباره ارتباط بگیرند. این روز هر سال ۱۰ نوامبر جشن گرفته می‌شود و خوب است بدانید که ریشه آن ارتباط نزدیکی با سربازانی دارد که برای کشورشان جان باخته‌اند.

عجیب ترین مناسبت های تقویم

پیشنهاد مطالعه: مطلب دامادی که دسته گل به آب داد! را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ تیر ۱۴۰۱ در ۴:۴۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…