کفش‌هایی که باید با شلوار جین بپوشید

13
11
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شلوار جین از جمله لباس‌هایی است که افراد علاقه زیادی به پوشیدن آن را دارند؛ اما نکته مهمی که باید رعایت کنید، ست کردن کفش با این شلوارها است.
کفش های مناسب با شلوار جین

کفش های مناسب با شلوار جین از جمله مواردی اشت که افراد همیشه در مورد آن سوال می‌کنند. شلوار جین در سال‌های گذشته از مدل‌هایی بوده است که با طرح‌های متنوعی به بازار عرضه شده است پس برای یک ست جذاب در این مطلب از دلتامگ بررسی می‌کنیم که کدام مدل جین زنانه را با چه کفشی باید پوشید تا جذاب‌ترین استایل متعلق به شما باشد.

کفش های مناسب با شلوار جین

در این مطلب چند مدل کفش را برای شما آماده کرده‌ایم تا همیشه یک استایل شیک داشته باشید.

کفش های مناسب با شلوار جین مثل کفش پاشنه بلند

یکی از جذاب‌ترین ست‌ها شلوار جین اسکینی و با طرح سنگشور یا پاره را می‌توانید با کفش پاشنه بلند ترجیحا با رنگی تیره است. اگر باید برای جلسه‌ای کاری یا مهمانی رسمی آماده شوید یا حتی در کافه‌ای قرار عاشقانه‌ای دارید، برای انتخاب این ست هرگز تردید نکنید. این ست را با شلوار جین آبی روشن و کفش پاشنه بلند سفید هم امتحان کنید. تصور کنید شلوار اسلیم فیت یا اسکینی با رنگی تیره مانند سورمه‌ای یا حتی آبی روشن را با کفش پاشنه بلند با رنگی کرم یا مشکی هماهنگ کنید.

شلوار جین

کفش های مناسب با شلوار جین مثل کالج

اگر در زندگی بسیار پرمشغله هستید و راحتی در یک استایل برایتان اولویت دارد، همچنین اگر به سبک کژوال و رسمی علاقه دارید، کالج برای شما همان انتخاب عالی است.

کفش کالج با شلوار جین برای شخصی که قد کوتاهی داشته باشد و تا مچ را پوشش دهد از جذابیت‌های این ست جذاب است. برای حضور در جلسات کاری و دورهمی‌های نیمه رسمی و دوستانه می‌توانید این ست جذاب را امتحان کنید.

کفش های مناسب با شلوار جین مثل صندل

برای فصل‌های گرم به سراغ صندل‌ بروید. ترکیب صندل و شلوار جین زنانه همیشه جذاب‌ترین ایده برای فصل گرم سال هستند. اگر می‌خواهید از صندل‌هایی با بند استفاده کنید پس شلوار جین‌تان را از میان طرح‌ها و مدل‌های کوتاه‌تر انتخاب کنید تا هم شلوار و هم صندل جذابیت و زیبایی خود را حفظ کنند.

مطلب پیشنهادی:  مغان، غاری اسرارآمیز و طلسم شده در مشهد!

برای پوشیدن صندل می‌توانید شلوار جین را از مدل اسلیم فیت یا اسکینی انتخاب کنید. فصل‌های گرم سال این مدل از بهترین و جذاب‌ترین مدل‌هایی است که می‌توانید آن را بپوشید و لذت ببرید. پس با این انتخاب می‌توانید بهترین ست را داشته باشید و از انتخاب خود مطمئن شوید.

کفش های مناسب با شلوار جین مثل کفش‌های اسپرت  

کفش های مناسب با شلوار جین مثل کفش‌های اسپرت

در هر فصل سال و برای هر موقعیتی انتخابی وجود دارد که نمی‌توان از آن به راحتی عبور کرد. کفش اسپرت سفید هم از آن دسته کفش‌هایی است که می‌توانید با هر مدلی از شلوار جین بپوشید و از زیبایی استایل‌تان اطمینان خاطر داشته باشید. تنها موردی که شاید خیلی‌ها را از این ست جذاب دور می‌کند مراقبت و نگهداری از کفش اسپرت سفید رنگ است.

کفش مناسب شلوار بوت کات و بگ

شلوار بوت کات زنانه شلواری است که هم به عنوان یک شلوار با تیپ کژوال می‌توان استفاده کرد و هم یک شلوار مناسب برای مهمانی است. به همین دلیل کفش‌های مختلفی را می‌توان با این شلوار ست کرد. یکی از انتخاب‌های عالی برای این شلوار کفش کتانی سفید برای ست کردن با شلوار بوت کات و بگ آبی تیره و روشن است.

کفش کتانی آل استار هم یکی دیگر از انتخاب‌هاست. این کفش رنگ‌های متنوعی دارد که دست شما را برای ست کردن با انواع رنگ‌های شلوار جین باز گذاشته‌ است. کتانی‌های لژدار هم که این روزها زیاد در بازار می‌بینیم انتخاب خوبی برای ست کردن با شلوار بوت کات و شلوارهای بگ زنانه هستند.

13 دیدگاه

  1. ناشناس

    13 تیر 1401 در 12:35 ب.ظ

  2. ناشناس

    13 تیر 1401 در 10:00 ب.ظ

  3. ناشناس

    13 تیر 1401 در 10:00 ب.ظ

  4. ناشناس

    14 تیر 1401 در 8:27 ق.ظ

  5. ناشناس

    14 تیر 1401 در 3:10 ب.ظ

  6. ناشناس

    16 تیر 1401 در 4:55 ق.ظ

  7. ناشناس

    4 مرداد 1401 در 10:16 ب.ظ

  8. ناشناس

    26 مرداد 1401 در 12:15 ب.ظ

  9. ناشناس

    6 شهریور 1401 در 4:26 ب.ظ

  10. ناشناس

    3 آذر 1401 در 0:51 ق.ظ

  11. ناشناس

    3 آذر 1401 در 0:51 ق.ظ

  12. ناشناس

    24 مهر 1402 در 10:22 ب.ظ

    عالی است

    پاسخ

  13. عباس

    30 مهر 1402 در 1:41 ب.ظ

    🙏🙏🙏

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

چگونه با کودک لجباز رفتار کنیم؟

بهترین راه برای مقابله با لجبازی کودک این است که به او نشان دهید، رفتار لجبازانه او، به چی…