مانتوهای تابستانی‌ که امسال باید بخرید

۱۷
12
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با فرا رسیدن فصل تابستان و گرمای شدید، همه دختران و زنان به دنبال مدل مانتوی تابستانی مناسب این آب و هوا هستند تا بتوانند علاوه بر تحمل گرمای طاقت‌فرسا، استایل شیک و زیبایی داشته باشند.
مانتو هایی که برای تابستان باید بخرید

مانتوی تابستانی، معمولا در انواع مدل‌ها و طرح‌های رنگ روشن و با پارچه‌های نخی، ابروبادی و غیره دیده می‌شود. آیا شما می‌دانید، مانتوی مناسب فصل تابستان چیست و باید چگونه باشد؟ با پوشیدن این مانتوهای خنک و نخی به هیچ وجه احساس گرمای شدید نمی‌کنید. خوشبختانه در دنیای مد و استایل زنانه امروز، طراحی‌های متنوع و جذابی از مانتوهای گشاد و جلو باز گرفته تا مدل‌های اسپرت و حریر، برای همه سلیقه‌ها وجود دارد. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع مانتو هایی که برای تابستان باید بخرید می‌پردازیم.

مانتو هایی که برای تابستان باید بخرید

مدل مانتوی ابروبادی

یکی از به روزترین مدل مانتوهای تابستانی زنانه که اخیرا نیز، در مد و استایل ترند شده است، مانتوی ابروبادی است. مانتوی ابروبادی؛ بسیار خنک و سبک بوده و در طرح‌های ساده، گلدار یا تک‌رنگ در رنگ‌های تیره و روشن تولید می‌شود و برای آب و هوای گرم ایده‌آل است. شما این مانتوهای تابستانی سال ۱۴۰۱ را در مدل‌های متنوع کوتاه، جلوباز و بلند، اسپرت و چین‌دار می‌توانید تهیه کنید.

مانتو های تابستانه

مانتوی لنین نخی

مانتوی لنین نخی، یکی دیگر از مدل مانتوهای تابستانی زنانه است که امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده. مدل مانتوهای لنین نخی، بسیار سبک و خنک هستند. مانتوی لنین در رنگ‌های ساده و شاد تابستانه و مدل‌های کتی، یقه دار، مدل گشاد و ست با شلوار هم‌رنگ خود به فروش می‌رسند. مانتوی لنین، کشسانی ندارد و کمی آهاردار است. همچنین آن‌ها چروک نمی‌شوند و معمولا آبرفت دارند. مانتوهای لنین، مناسب برای بهار و تابستان در مدل‌های کوتاه و بلند و اورال وجود دارند.

مانتوی لنین نخی

مدل مانتو اسپرت تابستانه

دوست‌داران استایل و سبک اسپرت، می‌توانند در فصل تابستان نیز نگران انتخاب مدل مانتوی تابستانه خود نباشند. زیرا مدل مانتوهای اسپرت کوتاه در جنس نخی، لینن و غیره و در رنگ‌های سفید، آبی، سبز و بنفش در فروشگاه‌ها وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها بهره بگیرید.

مدل مانتو اسپرت تابستانه

مانتو شومیزی خنک و تابستانی

دختران جوان می‌توانند با استفاده از یک شومیز جلو دکمه‌دار با آستین مچ‌دار، کشی و حتی ساده در رنگ تابستانه سفید و حتی رنگ‌های روشن یا تیره‌تر، استایل خود را در این فصل گرم، تکمیل نمایند. قطعا یک جفت کتانی سفید رنگ یا صندل با این مانتوی شومیزی جذاب‌تر به نظر می‌رسد. همچنین می‌توانند با استفاده از یک کمربند مشکی، اندام خود را کمی کشیده‌تر و بلندتر کنند.

مانتوهای دامنی بلند زنانه

برخی از انواع مانتوهای تابستانی در مدل‌های دامنی و گشاد بلند، همراه با یک شومیز ساده سفید یا کرمی، ست می‌شوند که یکی از بهترین گزینه‌های مدل مانتوی تابستانی زنانه است. همچنین، می‌توان این مانتوها را با یک جفت کفش صندل پاشنه‌دار یا کتانی و همراه با یک دامن یا شلوار مدل گشاد یا بگ بپوشید تا علاوه بر داشتن یک استایل جذاب، در فصل تابستان خنک شوید.

مانتوهای دامنی بلند زنانه

مانتوی سفید تابستانه

امروزه، مانتوها و شومیزهایی به رنگ سفید در میان دختران بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. مانتو یا شومیز سفید، گرما و نور را به خود جذب نمی‌کند. به همین دلیل ما با پوشیدن آن‌ها احساس خنکی می‌کنیم. علاوه بر این مانتوهای سفید در مدل‌های مختلف کوتاه، بلند، جلوباز، جلو دکمه‌دار و اسپرت وجود دارند.

مانتوی سفید تابستانه

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب پیراهن‌های ساحلی برای یک سفر تابستانه هیجان‌انگیز  را بخوانید.

۱۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۱:۴۴ ب٫ظ

  2. هلیا

    ۱۸ تیر ۱۴۰۱ در ۴:۱۲ ب٫ظ

    جالب بود خیلی خیلی خوب بود

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۵۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۵۵ ب٫ظ

  5. آدینه

    ۱۳ تیر ۱۴۰۱ در ۸:۵۹ ق٫ظ

    بایدی وجود نداره که این مدلها رو بخریم،اگه با فرهنگ و شآن خانوادگی و مذهبیمون جور نباشه.

    پاسخ

  6. ناشناس

    ۱۳ تیر ۱۴۰۱ در ۱:۴۹ ق٫ظ

    خیلی جالب بود

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۱۳ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۰۰ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  7. ناشناس

    ۱۳ تیر ۱۴۰۱ در ۰:۴۹ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۲ تیر ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۹ ب٫ظ

    همه جلو باز هستند برای بانوان ایران لقب حضرت
    فاطمه زهرا هستند درست نیست

    پاسخ

    • ناشناس

      ۲۶ تیر ۱۴۰۱ در ۱:۴۴ ق٫ظ

      هرکسی اختیار خودشو داره که هرجور دلش میخواد بپوشه و ربطی به کشور و مردمش و…نداره،هرشخصی این حق رو داره و آزاده که به دلخواه خودش لباس بپوشه

      پاسخ

  9. ناشناس

    ۱۲ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۰۶ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۱۲ تیر ۱۴۰۱ در ۸:۳۰ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۱۲ تیر ۱۴۰۱ در ۵:۱۹ ب٫ظ

    خیلی موضوعاته خوبی میزارید ممنون

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۱۳ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۰۰ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  12. ناشناس

    ۱۲ تیر ۱۴۰۱ در ۵:۱۲ ب٫ظ

  13. ناشناس

    ۱۲ تیر ۱۴۰۱ در ۳:۳۴ ب٫ظ

  14. ناشناس

    ۱۲ تیر ۱۴۰۱ در ۳:۳۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…