بازدید رایگان از موزه‌های معروف جهان

۶
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
موزه‌ها همیشه در جهان طرفداران خود را داشته‌اند. یکی از راه‌هایی که این روزها ساده‌تر به نظر می‌رسد بازدید آنلاین از این موزه‌هاست. می‌توانید روی مبل خانه خود بنشینید و از دیدن آن لذت ببرید.
چند موزه معروف آنلاین جهان

امروزه بیشتر موزه‌های معروف و بزرگ، دسترسی آنلاین به مجموعه‌های خود را در اختیار مخاطبین می‌گذارند. از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا، گشت‌های مجازی در موزه‌ها جایگزین محبوبی برای بازدید حضوری از آنها شده‌اند. با مجله دلتا همراه باشید تا چند موزه معروف آنلاین جهان را بشناسید.

The Louvre Museum، فرانسه

گالری پتیت لوور تورهای مجازی از موزه معروف پاریس ارائه می‌دهد. این بهترین راه برای کاوش در معماری، نمایشگاه‌ها و تاریخ موزه برجسته فرانسه بدون بلند شدن از روی کاناپه و ترک خانه است.

فرانسه

موزه اورسی Musée d’Orsay فرانسه

آثار هنرمندان مشهور مانند مونه، رنوار، ونگوگ، دگا، کلودل و بسیاری دیگر را با گشت‌وگذار آنلاین از موزه اورسی پاریس ببینید.

2 بازدید رایگان از موزه‌های معروف جهان

Rijksmuseum، هلند

این موزه در آمستردام یکی از موزه‌های پیشرو در اروپا است. از طریق پروژه هنر و فرهنگ Google، یک گشت آنلاین رایگان از موزه داشته باشید.

چند موزه معروف آنلاین جهان

Van Gogh Museum، هلند

یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های اروپا، موزه ونگوگ در آمستردام است. یک تور مجازی کامل از نمایشگاه موزه داشته باشید و خود را در هنر ونگوگ غرق کنید.

ونگوگ

Vatican Museums، واتیکان

موزه‌های واتیکان از ۵۴ گالری تشکیل شده‌است. این موزه در سال ۲۰۱۹ با ۶ میلیون بازدید کننده، به سومین موزه بزرگ جهان تبدیل شد. می‌توانید گالری‌ها را در وب‌سایت موزه‌های واتیکان کاوش کنید.

ایتالیا

 Uffizi Galleries، ایتالیا

این موزه، خانه برخی از مشهورترین آثار هنری در جهان است. اگر از وب‌سایت موزه دیدن کنید، می‌توانید مجموعه‌های آنلاین آن را کشف کنید و یک تور مجازی رایگان در گالری جدید آن و همچنین نمایشگاه‌های دیگری مانند نمایشگاه سنت فرانسیس داشته باشید.

موزه های آنلاین جهان

 Reina Sofia، اسپانیا

اگر هنرمندان اسپانیایی قرن بیستمی مانند پابلو پیکاسو و سالوادور دالی را دوست دارید، پس موزه Reina Sofia در مادرید موزه‌ای برای شماست و این تور مجازی و منابع آنلاین موزه را از دست ندهید.

 Acropolis Museum، یونان

موزه آکروپولیس خانه گنجینه‌های باستان‌شناسی آکروپولیس آتن است. این موزه مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و منابع آنلاین را ارائه می‌دهد و به لطف همکاری موزه با Google Art and Culture، می‌توانید از آن به‌صورت آنلاین بازدید کنید.

The State Hermitage Museum، روسیه

هرمیتاژ در سن پترزبورگ یکی از چند موزه معروف آنلاین جهان است که بیش از سه میلیون اثر هنری را در خود جای داده است؛ از مصری و یونانی گرفته تا رنسانس و هنر مدرن. اگر به بازدید از موزه‌های داخلی علاقه دارید، مطلب موزه هنرهای معاصر تهران را بشناسید را بخوانید.

موزه فرانسه

Pergamon Museum، آلمان

موسسه مشهور جهانی برلین طیف گسترده‌ای از مطالب و آثار آنلاین و مجازی را در اختیار بازدیدکنندگان می‌گذارد. می‌توانید یک گشت‌وگذار آنلاین و دیدنی در این موزه داشته باشید.

چند موزه معروف آنلاین جهان

پیشنهاد مطالعه: اگر به عجایب دیدنی علاقه دارید، دریاچه‌ای که ناگهان غیب می‌شود! را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. طناز

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ در ۱:۲۶ ب٫ظ

    خوب بود

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۱ در ۶:۰۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۱ در ۸:۲۰ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۱ در ۷:۵۲ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۱ در ۷:۵۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…