عادت‌های مخفی ۳ فرد مشهور چیست؟

۴
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
عادات عجیب افراد مشهور! عنوانی جذاب و خواندی است که علاوه بر اینکه چند دقیقه‌ای شما را سرگرم می‌کند، ممکن است برخی از افراد داخل این لیست هم جز سلبریتی‌های مورد علاقه شما باشند!
عادات افراد مشهور

همه آدم‌ها در زندگی روزمره خود عادت‌های خاص رفتاری دارند که شاید به نظر خودشان خیلی نرمال و معمولی به نظر برسد. افراد مشهور از آن‌جا که همیشه در معرض دید مردم و رسانه‌ها قرار می‌گیرند، بیشتر به خاطر رفتارهای عجیب و غریب‌شان مورد توجه واقع می‌شوند. بیایید با مجله دلتا سری به زندگی آدم‌های مشهور بزنیم تا ببینیم عجیب‌ترین عادات افراد مشهور چیست.

بیل گیتس، دست چپش همیشه در جیبش است | Bill Gates

بیل گیتس از جمله افراد مشهوری است که باید همیشه دست چپش را در جیب نگه دارد. او حتی در دیدار با شخصیت‌های سیاسی بزرگ سایر کشورها دستش را از جیب بیرون نمی‌آورد. طی یک مصاحبه مطبوعاتی بیان نمود که اگر دستش را از جیب خارج کند به طور کل رشته افکار خود را از دست داده و نمی‌تواند به راحتی با سایرین ارتباط برقرار کند.

عجیب ترین عادات افراد مشهور

بتهوون، تشت آب سرد | Ludwig van Beethoven

بتهوون آهنگساز مشهور جهان زمانی که می‌خواست، یک اثر جدید را خلق نماید، ساعت‌ها در اتاقش راه می‌رفت و مدام نت‌ها را با صدای بلند زمزمه می‌کرد. او اگر به آنچه که دلخواهش بود، نمی رسید، یک تشت آب سرد را روی سرش خالی می‌نمود تا بتواند تمرکز بیشتری به دست بیاورد. گاهی حتی در سرما شدید زمستان ساعت‌ها در برف می‌نشست و تا به خواسته‌اش نمی‌رسید، کوتاه نمی‌آمد.

بتهوون

داروین، چشیدن طعم غذای حیوانات | Charles Darwin

یکی دیگر از عادات افراد مشهور مربوط به داروین دانشمند بزرگ علم زیست جهان است. او در اقدامی عجیب به شدت علاقه‌مند به چشیدن مزه غذای حیوانات بود. داروین در تلاش بود با این کار به شناخت خوبی از ذائقه یا ساختار گوارش آن‌ها برسد. داروین تمام عمر خود را به تحقیق بر کالبد جانداران پرداخت. بخش اعظمی از علم امروز مدیون این دانشمند مشهور است.

عادات افراد مشهور چیست

پیشنهاد مطالعه: مطلب با عجیب‌ترین مناسبت‌های تقویم آشنا شوید را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۰ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۰۳ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ تیر ۱۴۰۱ در ۰:۰۲ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۱ در ۲:۲۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…