رپورتاژ آگهی

۶ گوشی هوشمند که برای بازی کردن بهترین انتخاب هستند

۱
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
گوشی‌های بازی قدرتمند و بادوام هستند و می‌توانند تجربه‌ای چشم‌گیر از بازی کردن را برای شما فراهم کنند.
قیمت گوشی نوت 20 الترا 5G

آیا می‌خواهید امتیاز خود را در یک بازی خاص انجام دهید یا از طریق بازی موردعلاقه خود با دوستانتان رقابت کنید؟ اگر پاسخ شما بله است، وقت آن است که برای خرید یک گوشی هوشمند مناسب برای بازی کردن تصمیم بگیرید. این گوشی‌ها معمولا از پردازنده‌های بسیار سریع، گرافیک واضح و سیستم‌عامل روان برخوردارند تا بتوانند تجربه بازی مانند تجربه بازی با کامپیوتر یا تلویزیون را برای شما فراهم کنند. بنابراین، اگر تصمیم دارید یک گوشی هوشمند مناسب برای بازی کردن تهیه کنید در ادامه با ما همراه باشید تا با چند مورد از این گوشی‌ها آشنا شوید.

Samsung Galaxy Note 20 Ultra

وقتی به دنبال گوشی مناسب برای بازی کردن هستید می‌خواهید مطمئن شوید که گوشی از جهات دیگر نیز یک دستگاه قدرتمند باشد. در این شرایط، Samsung Galaxy note20 ultra یکی از بهترین انتخاب‌هاست. گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا دارای صفحه‌نمایش ۹/۶ اینچی و نرخ تازه‌سازی تطبیقی تا ۱۲۰ هرتز است که بازی‌ها در آن فوق‌العاده نمایش داده می‌شوند. قیمت گوشی نوت ۲۰ الترا ۵G ازنظر امکاناتی که دارد نیز مقرون‌به‌صرفه است و یک گوشی همه‌منظوره محسوب می‌شود.

بنابراین، اگر گوشی گیمینگی می‌خواهید که درعین‌حال، عملکرد عالی‌ای در عکس گرفتن، فیلمبرداری، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و هر چیز دیگری داشته باشد این گوشی یک گزینه بسیار مناسب است. دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی این گوشی می‌تواند تصاویر را با جزئیات فوق‌العاده‌ای ثبت کند.

Samsung Galaxy Z Fold 3

این گوشی که به‌صورت افقی تا می‌شود وقتی کاملا باز است یک صفحه‌نمایش کامل ۶/۷ اینچی را به شما ارائه می‌دهد که به‌نظر می‌رسد برای انجام چند کار و بازی بسیار عالی است. وقتی با این گوشی، بازی‌هایی مانند Call of Duty را اجرا می‌کنید هرگز با مشکل گرم شدن گوشی مواجه نخواهید شد.

علاوه بر این، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی این گوشی باعث می‌شود که از اپلیکیشن‌ها با حداکثر پتانسیل دستگاه استفاده کنید. از سوی دیگر، این گوشی دارای اسپیکرهای Dolby که از این ویژگی‌ها برخوردار است است که چنین قابلیتی باعث می‌شود در حین بازی عملکرد درخشانی را از این اسپیکرها دریافت کنید. مطمئنا این گوشی گران است اما اولین گام‌های واقعی را برای طراحی گوشی تاشو در آینده را برداشته است.

Nubia RedMagic 7 Pro

این گوشی با داشتن اجزای فوق‌العاده قدرتمندی مانند پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱، رم تا ۱۸ گیگابایت و صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی AMOLED می‌تواند تجربه فوق‌العاده‌ای از بازی کردن را برای شما فراهم کند. این گوشی از نرخ نمونه‌سازی لمسی چندانگشتی ۹۶۰ هرتزی برخوردار است که باعث می‌شود حرکات شما بر روی صفحه‌نمایش تمیز و دقیق بمانند. فن دارای سرعت ۲۰ هزار RPM نیز باعث می‌شود که همه‌چیز خنک نگه داشته شود.

اگرچه این گوشی ازنظر دوربین نمی‌تواند با گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ یا آیفون ۱۳ پرو رقابت کند اما ازنظر عمر بالای باتری و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۰ واتی یکی از بهترین گوشی‌های بازی موجود در بازار است. بنابراین، اگر تصمیم به خرید تلفن همراه مناسب برای بازی کردن هستید این گوشی یکی از بهترین موارد موجود است.

Apple iPhone 13 Pro

آیفون ۱۳ پرو مکس به‌سادگی بهترین گوشی گیمینگ است که می‌توانید بخرید. حتی بهترین گوشی‌های اندرویدی را نیز نمی‌توانید از این لحاظ با جدیدترین گوشی‌های اپل مقایسه کنید. آیفون ۱۳ پرو مکس از چیپست A15 Bionic، صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی و عمر باتری فوق‌العاده برخوردار است و می‌تواند هر بازی موبایلی را به‌راحتی اجرا کند.

آیفون ۱۳ پرو مکس نه‌تنها بهترین گوشی گیمینگ است، بلکه بهترین تلفن همراهی است که می‌توانید بخرید. این دستگاه دارای دوربین‌های فوق‌العاده، صفحه‌نمایش OLED 7/6 اینچی زیبا و مجموعه‌ای از ویژگی‌های شگفت‌انگیز است که باعث می‌شود استفاده از آن بسیار لذت‌بخش باشد. علاوه بر این، این گوشی می‌تواند تا یک ترابایت ظرفیت داشته باشد که این بدین معنی است که برای اجرای بهترین بازی‌های iOS هرگز با کمبود فضا مواجه نخواهید شد.

Motorola Edge

خرید گوشی موتورولا

گوشی موتورولا اج، صفحه‌نمایش بزرگ و واضحی و همچنین طیف وسیعی از مشخصات بی‌نظیر را ارائه می‌کند که هر گیمری را عاشق خودش می‌کند. علاوه بر این، در زیر این گوشی، دکمه‌های ماشه مجازی تعبیه شده است که موجب می‌شود تجربه منحصربه‌فردی در بازی با این گوشی داشته باشید. موتورولا اج ظرفیت ذخیره‌سازی فوق‌العاده‌ای دارد اما این ظرفیت قابل‌ارتقا نیست. دوربین‌های پشت و جلوی گوشی نیز دیگر امکانات عالی این تلفن همراه هوشمند محسوب می‌شوند.

احتمالا با معرفی این گوشی، گوشی‌های قدیمی تاشو موتورولا را به یاد آورده باشید. بااین‌حال، گوشی‌های این برند پیشرفت بسیار زیادی داشته‌اند. اگر به دنبال بهترین موبایل برای بازی هستید، انواع گوشی های موتورولا می‌توانند برای شما مناسب باشند. بنابراین، درصورتی‌که تصمیم به خرید گوشی موتورولا دارید می‌توانید به نمایندگی فروش این برند مراجعه کنید و با کمی جستجو آن را با قیمت مناسب تهیه کنید.

OnePlus 10 Pro

اگرچه ممکن است این گوشی اولین موبایلی نباشد که برای بازی به ذهن برسد اما درواقع، یک انتخاب مناسب برای گیمرهاست. این گوشی می‌تواند به‌خوبی وظایف مختلف را مدیریت کند که بخش عمده‌ای از آن به دلیل پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و پردازنده گرافیکی Adreno 730 این دستگاه است. علاوه بر این، شما می‌توانید این گوشی را با رم تا ۱۲ گیگ تهیه کنید.

با توجه به این ویژگی‌ها شما می‌توانید حتی سنگین‌ترین بازی‌ها مثل Call of Duty را با این گوشی اجرا کنید. این دستگاه همچنین عملکرد روانی ارائه می‌دهد و به لطف نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی به‌طور باورنکردنی‌ای دارای عملکرد پاسخگوست. صفحه‌نمایش ۷/۶ اینچی این گوشی نیز برای بازی کردن به اندازه کافی بزرگ است و فضای زیادی را برای شما فراهم می‌کند تا بازی را با جزئیات زیاد تماشا کنید.

درنهایت، اگر عاشق بازی کردن هستید پس مهم است بهترین گوشی را برای بازی کردن انتخاب کنید. خوشبختانه بسیاری از کمپانی‌ها این روزها تلاش می‌کنند که گوشی‌های خود را با بهترین امکانات برای بازی کردن ارائه دهند که از میان آن‌ها می‌توان به اپل، سامسونگ و موتورولا اشاره کرد. اگر تصمیم به خرید یک گوشی مناسب برای بازی کردن از میان این برندها دارید، گوشی‌هایی که در این مقاله مطرح شد می‌توانند چند مورد از بهترین انتخاب‌ها برای شما در این زمینه باشند.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۷ تیر ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…