مرگ بر اثر پرخوری سرنوشت این افراد بود!

۳
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
وسوسه خوردن غذاهای مختلف، میوه‌های رنگارنگ و نوشیدنی‌های خوشمزه از آن وسوسه‌هایی است که خیلی‌ها نمی‌توانند در مقابل آن مقاومت کنند.
پرخوری مرگ بر اثر پرخوری سرنوشت این افراد بود!

اغلب مردم پرخوری می‌کنند بدون اینکه فکر کنند که نتیجه این همه غذا خوردن ممکن است اتفاقات ناگواری باشد که نامشان را برای همیشه در تاریخ و در فهرست اسامی انسان‌هایی که در اثر پرخوری مرده‌اند ماندگار کند. مرگ بر اثر پرخوری سرنوشت این افراد بود! با مجله دلتا همراه باشید.

کلوچه خوری تا حد مرگ

سال ۲۰۰۸ در یکی از دانشگاه‌های هندوستان مسابقه سریع‌ترین کلوچه خوری برگزار شد. ساراوا سابهاروال ۲۲ ساله نیز در کنار دوستانش قرار گرفت تا مسابقه دهد. با شنیدن صدای سوت ، دانشجوها شروع به خوردن کلوچه کردند تا در کمترین زمان ممکن همه کلوچه‌هایی که در بشقاب جلویشان بود را بخورند.

ساراوا در حال خوردن چهارمین کلوچه بود که ناگهان کلوچه در گلویش گیر کرد و دیگر نتوانست نفس بکشد. گروه اورژانس هرچه برای نجات او تلاش کرد نتوانست وی را نجات دهد و به این ترتیب مرگ او در بیمارستان اعلام شد.

کلوچه خوری تا حد مرگ

بازیگری که مسموم شد

باندو میتسو گورا یک بازیگر بسیار مشهور ژاپنی در دهه ۱۹۷۵ بود. باندو هم در نقش مردان و هم در نقش زنان در فیلم ها ظاهر می‌شد. مرگ باندو در سال ۱۹۷۵ همه را شگفت‌زده کرد زیرا او دچار هیچ گونه بیماری‌ای نبود و هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد که این بازیگر مشهور بر اثر پرخوری جان خود را از دست بدهد.

او یک روز به سرآشپز خود دستور داد تا فور فوگو که نوعی ماهی سمی است را برای غذا آماده کند. البته نه خود ماهی را بلکه جگر آن را. سرآشپز می‌بایست این غذا را برای آقای بازیگری آماده می‌کرد.

باندو مقدار زیادی از جگر این ماهی را خورد و دچار مسمومیت شد. مسمومیت او آن قدر شدید بود که وی توان مقاومت نداشت و بعد از بستری شدن در بیمارستان جان سپرد.

بازیگری که مسموم شد

اشتهای کشنده

اوکراینی‌ها پودینگ سنتی‌ای دارند که آن را با میوه‌های پخته‌شده پر می‌کند. محتویات این پودینگ شامل قارچ‌، سیب زمینی‌، گوجه و گیلاس است و همه این خوراکی‌ها در کنار هم بسیار سنگین هستند به‌طوری که کمتر کسی می‌تواند دو عدد از آن را پشت سر هم بخورد.

سپتامبر سال ۲۰۱۱ مسابقه‌ای در شهر توکماک اوکراین برگزار شد تا اوکراینی‌هایی که می‌توانند بیشترین پودینگ را بخورند با یکدیگر رقابت کنند. برنده این مسابقه ایوان مندل ۷۷ ساله بود. او پس از اینکه یک لیتر از مربای کرمی و ترشی را که داخل پودینگ‌ها بود خورد احساس کرد که حال چندان خوبی ندارد.

پیرمرد روی دو زانویش خم شد و به زمین افتاد. وقتی آمبولانس به محل حادثه رسید ایوان دیگر جان باخته بود. آزمایشات پزشکی قانونی نشان داد پیرمرد بعد از پرخوری دچار حالت تهوع شده اما از این کار امتناع کرده و همین مسئله باعث مرگش شده است.

مرگ بر اثر پرخوری ، اوکراین

پنکیک خور روسی

سال ۲۰۰۹ مسابقه‌ای در کالینگراد یکی از شهرهای روسیه برگزار شد. در این مسابقه هر شرکت کننده‌ای که پنکیک بیشتری می‌خورد برنده بود اما این بار پایان پنکیک خوری همراه با تراژدی بود.

بوریس ایسایف ۴۶ ساله بیشترین پنکیک را خورد و برنده میدان شد. همه او را تشویق می‌کردند و وی از روی سکو پایین آمد تا خود را برای گرفتن جایزه‌اش آماده کند.

وقتی او به جایگاه مخصوص رفت تا جایزه را بگیرد ناگهان در برابر چشم حضار نقش زمین شد و این درحالی بود که همه محتویات معده‌اش از دهانش بیرون می‌ریخت. او دیگر نفس نمی‌کشید و اقدامات اولیه برای نجات جان وی بی تاثیر بود.

بلیت مرگ ۱۰ دلاری

نوح آکرز، دانش آموز مدرسه‌ای در سن پدرو آمریکا بود. او به همراه ۱۲۰ دانش آموز دیگر ، سال ۲۰۱۰ در مسابقه ای شرکت کردند تا درآمد حاصل از آن را صرف افراد زلزله زده هائیتی کنند. در این مسابقه فعالیت‌های گوناگونی ازجمله نواختن موسیقی و مسابقه خوردن اجرا می‌شد و هر دانش‌آموزی که قصد شرکت در مسابقه را داشت می‌بایست ۱۰ دلار پرداخت می‌کرد.

نوح به همراه ۱۲۰ دانش آموز دیگر سر میز غذا حاضر شدند تا در مسابقه هات داگ خوری شرکت کنند. نوح همان‌طور که مشغول خوردن هات‌داگ‌ها بود ناگهان به سرفه افتاد.

نفس پسرک بالا نمی‌آمد. افراد حاضر در سالن به او کمک کردند تا هات‌داگ‌ها را از گلوی پسرک خارج کردند. وقتی نوح را به بیمارستان منتقل می‌کردند زنده بود اما وقتی به بیمارستان رسید از هوش رفت و دیگر به هوش نیامد. به گفته پزشکان او مدت زیادی بدون اکسیژن بوده و همین باعث شده تا وی جان خود را از دست بدهد.

مرگ بر اثر پرخوری و زیاده روی

پیشنهاد مطالعه: مطلب ترسناک‌ترین راه برای ورود پسران به دنیای مردانگی! را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۰:۰۰ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ تیر ۱۴۰۱ در ۴:۳۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ تیر ۱۴۰۱ در ۳:۱۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…