هرگز این لباس‌ها را با هم ست نکنید

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب رنگ لباس و ست کردن آن‌ها در تیپ و استایل شما اهمیت زیادی دارد. پوشیدن برخی از رنگ‌ها با هم مناسب نیستند و هیچ جذابیتی ندارند.
ست کردن اشتباه لباس ها

هر چند انتخاب رنگ لباس یک امر سلیقه‌ای است و به شخصیت افراد برمی‌گردد اما به این دلیل که رنگ‌ها در پوشش ما و اطرافیانمان اثر غیر قابل انکاری می‌گذارد، باید در انتخاب رنگ لباس دقت کرد و هرگز برخی از رنگ‌ها را با یکدیگر نپوشید. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع ست کردن اشتباه لباس ها می‌پردازیم.

ست کردن اشتباه لباس ها

قهوه‌ای و مشکی

قهوه‌ای از رنگ‌های محبوب در نیمه دوم سال و مناسب حال و هوای سرد فصل پاییز و زمستان است. در ست کردن این رنگ با سایر رنگ‌ها باید دقت کنید. بهتر است قهوه‌ای و مشکی را در ست کردن لباس استفاده نکنید زیرا این‌گونه استایل شما درخششی نخواهد داشت.

خاکستری و قهوه‌ای

رنگ قهوه‌ای و خاکستری هر دو از رنگ‌های خنثی هستند و ست کردن آن‌ها با یکدیگر سبب می‌شود که ظاهری خسته و کسالت‌آور به افراد دهد. اگر می‌خواهید این دو رنگ تاثیرگذاری‌شان را از دست ندهند، باید از آن‌ها در کنار رنگ‌های سفید، گرم و روشن استفاده نمایید.

آبی تیره و مشکی

بسیاری از افراد همیشه مشکی را انتخابی زیبا و بسیار مطمئن می‌دانند اما ست کردن مشکی با همه رنگ‌ها درست نیست و پوشیدن یک لباس آبی تیره به همراه یک کت مشکی چندان مناسب به نظر نمی‌رسد. می‌توانید به همراه رنگ آبی تیره، لباس نقره‌ای بپوشید و این‌گونه جلوه‌ای زنده و پرانرژی ایجاد نمایید.

ست کردن لباس

قرمز و سبز

قرمز رنگ عشق و سمبل حیات و زندگی و بیان‌کننده هیجان و شورش است. مکمل رنگ قرمز در لباس رنگ سبز است این رنگ‌ها متضاد هم هستند و به راحتی با هم ترکیب می‌شوند اما استفاده از این رنگ‌ها در استایل روزانه انتخاب خوبی نیست.

سبز روشن و صورتی

رنگ سبز، نماد طبیعت، حیات و سرزندگی است اما جزو رنگ‌هایی است که به سختی با هر رنگی ست می‌شود. ترکیب رنگ صورتی و سبز برای استایل روزانه انتخاب مناسبی نبوده و واقعا زیبا نیست.

سبز و نارنجی

رنگ سبز طرفداران زیادی در دنیای مد دارد اما در صورت پوشیدن لباس رنگ سبز باید از رنگ مناسبی استفاده نمایید. رنگ سبز در اصطلاح رنگ خنثی است این به این معنی است که دقیقا وسط رنگ‌های گرم و سرد واقع شده است و ست کردن آن با رنگ‌های گرم مناسب به نظر نمی‌رسد، پس دو طیف رنگی سبز و نارنجی اصلا کنار هم زیبا نیستند.

سبز و نارنجی از رنگ‌های بسیار زنده هستند و استفاده از این ۲ رنگ در کنار هم ترکیب شلوغی ایجاد می‌کند. رنگ سبز و نارنجی را جداگانه با رنگ‌های خنثی مثل طوسی، قهوه‌ای، کرم و مشکی سِت کنید.

ست کردن اشتباه

بنفش و زرد

بنفش از رنگ‌هایی است که اگر آن را انتخاب کنید استایلتان متفاوت به نظر می‌رسد. بنفش و زرد تضاد زیادی باهم داشته و زرد تکمیل‌کننده رنگ بنفش است. شاید ترکیب این دو رنگ به نظر برخی از افراد خیلی بد نباشد اما رنگ‌های بهتری برای ست کردن با رنگ بنفش وجود دارد.

قرمز با بنفش، نارنجی و صورتی

رنگ قرمز می‌تواند ته‌رنگ نارنجی یا ته‌رنگ بنفش داشته باشد و این دو رنگ قرمز متفاوت در کنار هم افتضاح می‌شوند! دلیل این عدم همخوانی آن است که نارنجی یک رنگ گرم است، در حالی‌که بنفش از دسته رنگ‌های سرد به شمار می‌رود.

 اشتباه ست کردن

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب هرگز در اولین قرار عاشقانه این‌گونه لباس نپوشید را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۱۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ تیر ۱۴۰۱ در ۸:۵۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۹ تیر ۱۴۰۱ در ۲:۲۱ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۵ تیر ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۴ ب٫ظ

    ممنون اما بنفش خیلی خوش رنگ

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۶ تیر ۱۴۰۱ در ۸:۴۸ ق٫ظ

      ممنون از نظر شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…