این پرده‌ها آشپزخانه را شیک و مدرن می‌کنند

6
6
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به دنبال آن هستید که انرژی و حس و حال تازه‌ای به آشپزخانه خودتان ببخشید بهترین راهکار انتخاب مدل پرده آشپزخانه تازه است.
این پرده‌ها آشپزخانه را شیک و مدرن می‌کنند

انتخاب یک پرده مناسب برای دکور آشپزخانه می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی فضا و البته شیک‌تر به‌نظر رسیدن آن داشته باشد. در این مطلب از دلتا به معرفی پرده های شیک در دکور آشپزخانه می‌پردازیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

پرده های شیک در دکور آشپزخانه

فرقی نمی‌کند که در خانه‌ای روستایی زندگی کنید یا یک برج مدرن. پرده‌های آشپزخانه انواع مشخصی دارند که مهم‌ترین آن‌ها را در ادامه بررسی می‌کنیم.

پرده‌های وینتیج آشپزخانه

پنجره کوچکی که در این تصویر مشاهده می‌کنید، صرفا با یک پرده چاپی معمولی پوشش یافته که طرح‌های سیاه و سفید آن، حس و حال یک چیدمان جذاب وینتیج را به ذهن ما می‌آورد. انتخاب پرده‌های وینتیج فضای آشپزخانه‌تان را دنج خواهد کرد.

پرده های شیک در دکور آشپزخانه

پرده‌های رولی کلاسیک از پرده های شیک در دکور آشپزخانه

اگر به دنبال آن هستید که از الهامات سبک کلاسیک نیز در دکوراسیون آشپزخانه‌ خود استفاده کنید می‌توانید به دنبال پرده‌های آشپزخانه رولی بروید. چیزی که نمونه بسیار زیبایش را به خوبی در این تصویر مشاهده می‌کنید. پرده‌های رولی کلاسیک در عین حال که ساده هستند، فضای کلاسیک و شیکی در خانه ایجاد می‌کنند.

پرده های شیک در دکور آشپزخانه

پرده والان آشپزخانه

آشپزخانه‌ای که در این تصویر می‌بینید، با استفاده از تضادی که میان فضای خنثی و همین‌طور پرده طلایی ایجاد کرده، توانسته حس و حال سلطنتی خوبی در فضا پیاده‌سازی کند. اگر شما هم به دنبال چنین ایده‌هایی هستید، به یاد داشته باشید که بهتر است به سراغ پرده‌های ضخیم‌تر و سنگین‌تر بروید. استفاده از پرده والان طلایی، این آشپزخانه را لوکس‌تر کرده است.

پرده والان آشپزخانه

پرده آشپزخانه رومن

به‌طور کلی پرده‌های آشپزخانه رومن این توانایی و قابلیت را دارند که در هر رنگ و طرحی که هستند، بتوانند به‌عنوان یک انتخاب خوب، مورد استفاده قرار بگیرند. نکته مهم اینجاست که بتوانید تناسب خوبی میان فضای آشپزخانه و همین‌طور طرح و رنگ پرده‌ خود برقرار کنید. پرده رومن با تنوع بالایی که دارد می‌تواند برای آشپزخانه‌های متفاوتی مناسب باشد. پرده آشپزخانه رومن

مطلب پیشنهادی:  با ذهن آگاهی به آرامش برسید

پرده‌های مدرن کافه‌ای از پرده های شیک در دکور آشپزخانه

احتمالا شما هم این مدل از پرده‌ها را بیشتر در کافه‌ها دیده‌اید، پرده‌هایی که بیشتر حس و حال کافه‌های اروپایی را تداعی می‌کنند و می‌توانند جان دوباره‌ای به آشپزخانه شما ببخشند. بنابراین اگر شما هم بدتان نمی‌آید که جذابیت‌های دراماتیکی به آشپزخانه‌تان بدهید، می‌توانید به سراغ این مدل‌ها بروید. این مدل از پرده‌ها معمولا حس و حال کافه‌های اروپایی را یادآور می‌شوند.

پرده‌های مدرن کافه‌ای

پرده سفید آشپزخانه

استفاده از پرده‌های سفید در فضای آشپزخانه، بیشتر می‌تواند حس و حال چیدمان‌های قدیمی را تداعی کند و فضاهایی ساده و در عین حال مطبوع که می‌توانند ایده خوبی برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه‌ شما باشند. استفاده از پرده‌های سفید، علاوه بر آرام‌تر کردن خانه، فضایی قدیمی را در ذهن شما تداعی می‌کنند.

پرده سفید آشپزخانه

تلفیق الگوهای پارچه

یکی‌دیگر از ایده‌هایی که برای مدل پرده آشپزخانه‌ شما داریم، این است که از پرده‌هایی با الگوهای متفاوت استفاده کنید. با این کار می‌توانید فضایی منحصربه ‌خودتان را داشته باشید. می‌توانید با تلفیق پارچه‌های مختلف، فضای منحصربه‌فردی را در خانه‌ ایجاد کنید.

تلفیق الگوهای پارچه

پرده آشپزخانه با گل‌های درشت

اگر این مدل از پرده آشپزخانه با سلیقه و البته طراحی آشپزخانه‌ شما تناسب دارد، می‌توانید به‌عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها روی آن حساب کنید. قطعا با نصب چنین مدل‌هایی از پرده می‌توانید زیبایی پنجره‌ خود را چندین برابر کنید. این مدل از پرده‌ها برای آن دسته از افرادی که عاشق پرده‌ها و پارچه‌های طرح‌دار هستند، بسیار ایده‌آل خواهد بود.

پرده آشپزخانه با گل‌های درشت

 

6 دیدگاه

  1. ناشناس

    5 تیر 1401 در 6:30 ب.ظ

  2. ناشناس

    5 تیر 1401 در 10:06 ب.ظ

  3. ناشناس

    6 تیر 1401 در 8:48 ق.ظ

  4. ناشناس

    6 تیر 1401 در 3:27 ب.ظ

  5. ناشناس

    11 تیر 1401 در 1:23 ب.ظ

  6. ناشناس

    12 تیر 1401 در 10:37 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

راه دور کردن پشه‌ها و حشرات چیست؟

پشه‌ها حشراتی آزار‌دهنده هستند. در ماه‌های گرم سال‌، آن‌ها در طلوع آفتاب ظهور کرده و پرواز…