هرگز در اولین قرار عاشقانه این‌گونه لباس نپوشید

۴
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
وقتی بحث از قرارهای عاشقانه به میان می‌آید، اولین‌ها همیشه پر تنش و استرس‌زا هستند. افراد غالبا به این موضوع فکر می‌کنند که باید چه لباسی بپوشند یا چگونه صحبت کنند تا فرد مورد علاقه‌شان را بیشتر تحت تاثیر قرار دهند.
نحوه لباس پوشیدن در قرار عاشقانه

آقایان و خانم‌ها هر دو برای اولین قرار سعی در بیشترین تاثیرگذاری دارند. زیرا طبق گفته‌ روان‌شناسان، قرار اول معمولا تعیین کننده‌ ادامه‌ رابطه است پس به هیچ عنوان نباید از آن به سادگی عبور کرد. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع نحوه لباس پوشیدن در قرار عاشقانه می‌پردازیم.

لباسی خارج از روتین لباس‌های روزمره‌ خود انتخاب کنید

قطعا پوشیدن شلوار جین‌هایی که هر روز به تن می‌کنید، ایده‌ خوبی برای اولین قرار عاشقانه‌ شما نیست. زیرا ممکن است بر اثر زیاد پوشیده شدن، کهنه یا حتی نخ‌کش شده باشند. توصیه ما به شما پوشیدن لباس تازه و تقریبا نو است.

یکی از راه‌هایی که به سرعت باعث جذابیت شما می‌شود نوع لباس پوشیدن شما است. البته باید به خاطر داشته باشید که نحوه لباس پوشیدن در قرار عاشقانه قبل از هر چیزی تاحدودی بیان‌گر نوع شخصیت شما نیز هست، پس در انتخاب آن نهایت دقت را داشته باشید. این‌که لباس شما چه قیمتی دارد یا حتی برند است یا نه، اهمیت چندانی ندارد اما به این نکته توجه داشته باشید که حتما سایز شما باشند و به بهترین شکل ظاهر شما را تکمیل کند.

 انتخاب‌های بیش از حد افراطی در پوششتان را کنار بگذارید

هنگام انتخاب اکسسوری یا لباستان حتما سلیقه‌ خود را اولویت قرار دهید اما اگر در مورد پوشیدن لباس یا یک مدل اکسسوری شک داشتید، توصیه‌ ما به شما این است که آن قطعه را به طور کل کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که جذابیت در سادگی است. استایل شلوغ و پیچیده در اولین قرار خیلی جذاب به نظر نخواهد رسید.

نحوه لباس پوشیدن در قرار

نوع لباس خود را با توجه به مکان قرار هماهنگ کنید

برای مثال اگر اولین قرار خود را در یک کافه یا سینما گذاشته‌اید از پوشیدن لباس‌های خیلی رسمی به شدت اجتناب کنید. این نوع لباس‌ها تنها باعث می‌شود تا هم خودتان و هم طرف مقابلتان کمی معذب شود. سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که علاوه بر این‌که راحت است، با موقعیت مکانی قرارتان هم کاملا تطبیق داشته باشد. به یاد داشته باشید هر حسی که در طول قرار نسبت به خودتان داشته باشید، قطعا به طرف مقابلتان نیز انتقال پیدا می‌کند. پس اگر در لباسی احساس ناراحتی کردید یا پوشش اشتباهی را برای خود انتخاب کنید، علاوه بر خودتان، شخص مقابل را نیز معذب و ناراحت کردید.

در اولین قرار عاشقانه‌ خود از آرایش‌های افراطی به شدت پرهیز کنید

سعی کنید در روز قرار یک آرایش کاملا طبیعی و در عین حال زیبا داشته باشید. استفاده بیش از حد از لوازم آرایشی برای شخص مقابلتان جز زنندگی و عدم اعتماد به نفس شما، پیغام دیگری نخواهد داشت. برای مثال اگر از رژ لب به مقدر زیاد استفاده کنید، در حین صحبت ممکن است به دندانتان بچسبد و صحنه‌ ناخوشایندی را ایجاد کند یا حتی استفاده‌ بیش از حد از لوازم آرایش اکلیلی ممکن است تمام لباستان (یا حتی میز رستوران!) را پر از اکلیل کند.

لباس قرار اول

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب بهترین و مناسب‌ترین کفش تابستانی زنانه را انتخاب کنید را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ تیر ۱۴۰۱ در ۸:۵۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ تیر ۱۴۰۱ در ۰:۳۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۵ تیر ۱۴۰۱ در ۶:۵۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۴ تیر ۱۴۰۱ در ۴:۳۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…