ارزان‌ترین فرش‌ها در دکور منزل

۱
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نکته مهم در مورد فرش ارزان قیمت توجه به کیفیت الیاف و بافت آن است تا در کنار قیمت پایین، طول عمر خوبی نیز داشته باشد. 
ویژگی های فرش ارزان قیمت

با توجه به اوضاع اقتصادی و گرانی محصولات مختلف، خرید فرش ارزان اولین هدف برای خریداران فرش ماشینی است. در این مطلب از مجله دلتا به بیان ویژگی های فرش ارزان قیمت می‌پردازیم.

ویژگی های فرش ارزان قیمت

این دسته از فرش‌هایی که به‌عنوان فرش ارزان قیمت شناخته می‌شوند فرش‌های خوبی هستند و برای کسانی که نمی‌توانند پول بیشتری هزینه کنند بسیار مناسب است. به‌عنوان مثال در یک فرش ۱۲متری به‌جای ۳۷ کیلو نخ اکریلیک ۳۳ کیلو و کمتر استفاده می‌کنند در نتیجه قیمت تمام شده فرش هم ارزان است.

به‌عنوان مثال در تصویر زیر نمونه‌ای از یک فرش ارزان قیمت را می‌بینید که بسیار زیبا و خوش‌رنگ است و در طرح ۷۰۰ شانه بسیار شبیه اصل ۷۰۰ شانه بوده که تشخیص آن سخت است.

ویژگی های فرش ارزان قیمت

کیفیت فرش

یکی از موارد مهم و مطرح شده در خرید فرش ارزان، کیفیت فرش است. حتما خریداران مایل هستند در کنار پرداخت پول کمتر، از کیفیت فرش نیز مطمئن باشند. به‌طور کلی در قیمت فرش ماشینی موارد بسیاری موثر است.

دلایل ارزانی قیمت برخی از فرش‌ها چیست؟

عوامل زیادی در قیمت فرش ماشینی تاثیر دارد. که در ادامه آن‌ها را ذکر خواهیم کرد:

دستگاه بافت فرش ماشینی

یکی از اصلی‌ترین دلایل تفاوت قیمت در فرش‌های مختلف، نوع دستگاه بافت فرش ماشینی است. دستگاه بافت فرش نقش زیادی در تعداد شانه و تراکم آن دارد. هر چقدر دستگاه بافت قادر باشد، تراکم بالاتری تولید کند، قیمت فرش نیز بالاتر می‌رود و فرش گران‌تر خواهد بود.

ویژگی های فرش ارزان قیمت

الیاف و متریال اولیه از ویژگی های فرش ارزان قیمت

بیشترین عامل تاثیرگذار در قیمت فرش، جنس نخ آن است. امروزه در بافت بیشتر فرش‌های ماشینی از نخ اکریلیک یا نخ‌های پلی‌استری استفاده می‌شود. فرش‌های اکریلیک قیمت بالاتری نسبت به فرش‌های پلی‌استری دارند. دلیل این تفاوت نیز کیفیت بالای الیاف اکرولیک و طول عمر بیشتر آن است. فرش‌های پلی‌استر نیز به دلیل قیمت ارزان‌تر مورد توجه هستند. فرش‌های پلی‌استر، کیفیت پایین‌تر و در نتیجه قیمت ارزان‌تر دارند.

فرش افشان

فرش افشان ۷۰۰ شانه یکی از فرش های ارزان قیمت است. ارتفاع خاب این فرش ۷ میلی‌متر بوده و بسیار نرم و لطیف است. فرش ارزان قیمت افشان در رنگ‌های مختلف، آبی، نقره‌ای و غیره بافته می‌شود. برای اینکه چیدمان خانه خود را زیبا کنید به مطلب در خانه خود لوستر فانتزی شیک بسازید سر بزنید.

فرش ارزان قیمت ۷۰۰ شانه

فرش ارزان قیمت در همه شهرها مشتریان خود را دارد و خانواده‌هایی هستند که مشتاق خرید فرش ارزان قیمت هستند. خرید فرش با قیمت پایین باعث رضایت آن‌ها خواهد شد چون شاید برای جهیزیه عروس یا برای تازه کردن دکوراسیون منزل، هزینه‌ بسیار کمی برای خرید فرش در نظر داشته باشند که خرید فرش ارزان به‌صرفه‌تر بوده و نمایی تازه و شاد به منزلشان می‌دهد.

فرش ارزان قیمت 700 شانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب قاتل خاموش گلدان‌های شما را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۴ تیر ۱۴۰۱ در ۵:۳۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…