شمیم طراوت و شادابی با دکوراسیون بهاری

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای هر فصل دکوراسیونی با استفاده از رنگ‌های همان فصل می‌توان چید. برای سال جدید با رنگ‌‌ها و دکوراسیون بهاری به استقبال بهار برویم.
decorasion bahari شمیم طراوت و شادابی با دکوراسیون بهاری

بهترین ایده برای زیباتر کردن دکوراسیون منزل در فصل بهار استفاده از رنگ‌های بهاری در دکور خانه است پس در ابتدا باید رنگ‌های بهاری را بشناسیم تا بتوانیم از آن‌ها در دکوراسیون استفاده کنیم. در این مطلب به معرفی رنگ‌های بهاری می‌پردازیم تا بتوانیم آن‌ها را در یک دکوراسیون بهاری استفاده کنیم.

آبی ملایم

رنگ آبی

به گزارش دلتا به نقل از نمناک؛ آبی کمرنگ یکی از رنگ‌های بهاری و پرطرفدار بین ایرانی‌ها برای اتاق نشیمن است، آبی از آرامش‌بخش‌ترین رنگ‌ها است که در دکوراسیون استفاده می‌شود. استفاده از رنگ آبی ملایم در چیدمان بهاری منزل انتخابی ایده‌آل است که فضا را به آرامش دعوت می‌کند. از آنجاکه بسیاری از صنایع دستی ایران تم رنگ‌های فیروزه‌ای و آبی را دارند، شما می‌توانید از این رنگ هم برای دکوراسیون سبک مدرن و هم سنتی استفاده کنید و با خیال آسوده ملزومات و لوازم دکوری مناسب را تهیه کنید.

 زرد

رنگ زرد

زرد جزو شادترین رنگ‌هایی است که در دکوراسیون بهاری منزل از آن استفاده می‌شود, با استفاده از رنگ زرد می‌توانید خورشید را به منزل‌تان دعوت کنید و فضایی انرژی‌بخش را به سبک بهاری دیزاین کنید. همنشینی زرد با سفید باعث شادی می‌شود.

لاجوردی

رنگ لاجوردی

از رنگ لاجوردی می‌توانید در دکوراسیون اتاق غذاخوری استفاده کنید, به سادگی با اضافه کردن جزئیاتی به رنگ لاجوردی فضای غذاخوری را بهاری و دلنشین کنید. رنگ لاجوردی یکی از رنگ‌های بهار ۲۰۱۹ است که پیشنهاد می‌کنم حتماً در دیزاین خانه از آن بهره ببرید.

صورتی کمرنگ

رنگ صورتی

رنگ صورتی در دکوراسیون منزل معجره می‌کند و فضا را دوست داشتنی و منحصربه فرد می‌کند، از پرطرفدارترین رنگ‌های بهاری می‌توان صورتی ملایم را نام برد. این رنگ مورد پسند بسیاری از خانم‌ها است. در استفاده از رنگ صورتی این نکته را در نظر داشته باشید که اگر فرد به مدت طولانی در فضایی با رنگ صورتی قرار بگیرد، فردی مطیع و آرام می‌شود.

یاسی

رنگ یاسی

یاسی یا همان بنفش ملایم یکی از رنگ‌های پرکاربرد در دکوراسیون و از رنگ‌های سال ۲۰۱۹ است.  رنگ یاسی را همه دوست دارند زیرا رنگی زننده و تند نیست و بسیار ملایم است. با نگاه کردن به رنگ یاسی غرق در آرامش خاصی خواهید شد.

سبز

رنگ سبز

سبز نماینده بهار است. این رنگ بسیار باطروات و پرنشاط  است و در کنار رنگ‌های سفید و زرد همنشینی بسیار خوبی ایجاد می‌کند. این رنگ در طرح‌های کاغذدیواری‌های بسیار زیبا نیز استفاده شده است. با به‌کار بردن این رنگ در دکوراسیون منزل‌‌تان، بهار را به خانه خود مهمان کنید.

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد معماری و دکوراسیون، دکوراسیون، از  مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…