این لباس‌ها مخصوص خانم‌های قد کوتاه است

۲۱
12
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لباس پوشیدن خانم‌های قد کوتاه اغلب یکی از معضلاتی است که همه بانوان که به نسبت سایرین قد کوتاهی دارند در طول زندگی با آن سر و کله می‌زنند.
لباس مناسب خانم های کوتاه قد

لباس مناسب خانم های کوتاه قد را همه افراد باید بشناسند. خانم‌هایی که اندام ریزه‌ و قد نسبتا کوتاه‌تری دارند باید در لباس پوشیدن برخی نکات را رعایت کنند. ما سعی کرده‌ایم در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به برخی از موارد اشاره کنیم. برخی لباس‌ها هستند که می‌توانند شما را کشیده‌تر نشان دهند.

لباس مناسب خانم های کوتاه قد

شلوار برای افراد قد کوتاه

لباس مناسب خانم های کوتاه قد باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ یکی از فاکتورهای مهم برای لباس پوشیدن افراد کوتاه‌قد، انتخاب صحیح شلوار است. شلوارهای کلوش و گشاد هیچ کمکی برای بلند قد نشان دادن شما نخواهد کرد.

پس سراغ شلوارهای اسکینی و راسته بروید. البته اگر اندام چاقی هم دارید، باید خلاف این قانون عمل کنید! چرا که خانم‌هایی که اغلب هم قد کوتاهی دارند و هم دچار اضافه وزن هستند، نباید شلوارهایی را انتخاب کنند که چسبان و فیت باشد.

به این دلیل که هم ساییدگی زیاد در بخش ران پا باعث فرسودگی زودتر شلوار می‌شود و هم اینکه زیاد جلوه خوبی برای ظاهرشان نخواهد داشت.

بلکه شلوارهایی که پاچه کلوشی دارند و حدود چند سانت از بدنشان فاصله دارد (مام استایل‌ها و غیره)، می‌تواند هم چاقی پا‌ها را خوب پوشش دهد و هم جذابیت زیادی برای این دست از افراد بیافریند.

شلوارهای پارچه‌ای اغلب بهترین انتخاب برای بانوانی است که قد کوتاه و اندام چاقی دارند. بانوانی که مشکل اضافه وزن ندارند، می‌توانند از انواع شلوار جین راسته، دمپا و غیره استفاده کنند.

نکته مهمی که باید بدانید اینکه شلوارهای راه‌راه پارچه‌ای قدتان را بلندتر نشان می‌دهد. همچنین شلوارهای اسلش هم با جدا کردن مچ پا از ساق و ران‌ها کمی به تناسب قدتان خواهد افزود.

شلوار برای افراد قد کوتاه

مدل کت و دامن برای افراد قد کوتاه

لباس مناسب خانم های کوتاه قد به شلوار محدود نمی‌شود و برای مجالس هم همین موضوع دخالت دارد. مدل کت و دامن برای افراد قد کوتاه همیشه انتخاب سختی بوده است، ولی تنها نکته‌ای که باید رعایت کنید رنگ کت و دامن است!

بله تنها رنگ می‌تواند در نوع کت و دامن و استایل شما ظاهری زیبا بیافریند. باز هم می‌رویم سراغ قانون قبل اگر اندام چاقی دارید، رنگ‌های روشن را کنار بگذارید و به سراغ رنگ‌های تیره بروید.

خانم‌های کوتاه قد در انتخاب اندازه دامن هم باید توجه خاصی کنند. به طور مثال پوشیدن دامن بلند یا خیلی کوتاه اصلا پیشنهاد نمی‌شود. اندازه استاندارد دامن برای این افراد باید تا روی زانو باشد.

هرچند اگر بتوانید کفش پاشنه بلند پنجه گرد بپوشید، می‌توانید خیلی راحت در هر نوع ست و مدلی که از یک کت و دامن مدنظر دارید، استفاده کنید. پس سعی کنید راه رفتن با کفش پاشنه‌دار را امتحان کنید تا در انتخاب خود نه در رنگ محدودیت داشته باشید و نه در اندازه!

مدل کت و دامن برای افراد قد کوتاه

روسری مناسب افراد قد کوتاه

تا به اینجا با برخی از فاکتورهای مهم لباس پوشیدن افراد کوتاه قد، آشنا شدیم. یکی از معیارهای دیگری که در لباس پوشیدن خانم‌های قد کوتاه دخیل است، نوع روسری است. روسری مناسب افراد کوتاه قد بهتر است قواره زیاد کوتاه یا خیلی بلندی نداشته باشد.

در واقع بهترین پیشنهاد برای خانم‌ها شال است ولی خب اگر به دنبال استفاده از روسری هستید، بهتر است از روسری‌هایی استفاده کنید که قواره به اندازه‌ای داشته باشد و زیاد شانه‌هایتان را نپوشاند.

مانتو مناسب برای افراد قد کوتاه

مانتو مناسب برای افراد کوتاه قد باید حتما تا روی زانو باشد. برای مانتوهای جلوباز محدودیتی در اندازه وجود ندارد. ولی اگر به دنبال مانتویی هستید که جلو بسته است، حتما تا روی زانو باشد و خیلی چسبان و خیلی هم گشاد نباشد. مانتوهایی که ساده‌اند و اغلب فاقد طرح هستند، قدتان را بلندتر نشان می‌دهند ولی اگر دنبال مانتوی طرح‌دار هستید، حتما سراغ جلوباز‌ها بروید.

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب بدون هزینه کردن زیبا شوید را بخوانید.

۲۱ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۱۱:۵۶ ق٫ظ

    عالیست

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ در ۴:۳۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ در ۴:۰۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ در ۴:۲۰ ق٫ظ

    سلام و سپاس،عالی بود و واقعا نیاز داشتم👏🙏

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ در ۱:۰۸ ب٫ظ

      درود بر شما و ممنون از حضورتون در مجله🌹

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ در ۴:۱۵ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۷ ب٫ظ

  7. عاطفه

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ در ۸:۵۴ ب٫ظ

    سپاس عالی بود

    پاسخ

  8. ناشناس

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ در ۷:۳۲ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ در ۵:۱۹ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱ در ۰:۱۴ ق٫ظ

    سلام : 🙏🙏💐

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۶ آبان ۱۴۰۱ در ۹:۰۶ ق٫ظ

      درود بر شما

      پاسخ

  11. ناشناس

    ۳۰ تیر ۱۴۰۱ در ۱:۵۸ ب٫ظ

  12. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۱ در ۶:۰۹ ب٫ظ

  13. ناشناس

    ۸ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۳۶ ب٫ظ

  14. ناشناس

    ۸ تیر ۱۴۰۱ در ۶:۵۴ ق٫ظ

  15. ناشناس

    ۷ تیر ۱۴۰۱ در ۴:۱۰ ق٫ظ

  16. ناشناس

    ۳ تیر ۱۴۰۱ در ۷:۰۱ ق٫ظ

  17. ناشناس

    ۲ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۴۲ ب٫ظ

  18. ناشناس

    ۲ تیر ۱۴۰۱ در ۵:۱۵ ب٫ظ

  19. ناشناس

    ۲ تیر ۱۴۰۱ در ۴:۲۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…