چند نکته طلایی برای انتخاب رژلب مناسب پوست شما

۱
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در دنیای امروز و تمرکز وسواس‌گونه بر روی مسئله زیبایی، رنگ‌های نامحدودی از رژلب وجود دارد. این تنوع رنگ، در عین حال که حق انتخاب زیادی به خریداران می دهد می تواند باعث سردرگمی نیز بشود. شما برای پیدا کردن رنگ مناسب، به دانستن اطلاعاتی در مورد پوست خود احتیاج دارید.
انتخاب رژلب مناسب پوست خود

با انتخاب بهترین رنگی که مناسب چهره و رنگ پایه پوست شماست، در واقع اغواکننده‌ترین رنگ را برای صورت خود انتخاب کرده‌اید. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع انتخاب رژلب مناسب پوست خود می‌پردازیم.

انتخاب رژلب مناسب پوست خود

رژلب مناسب پوست‌های روشن

خانم‌هایی با پوست روشن احساس رنگ پریدگی می‌کنند. پوست این افراد در زیر آفتاب می‌سوزد، ولی پس از مدتی در بعضی از آن‌ها ممکن است که سوختگی تبدیل به حالت برنزه بشود. اگر چنین رنگ پوستی دارید، رنگ‌های صورتی، بژ متمایل به صورتی، گل‌بهی و هلویی برای شما بسیار مناسب است. کسانی که دارای پوست روشن هستند نباید از رنگ‌هایی با تن زرد و طلایی استفاده کنند و به جای آن رنگ‌هایی با تنالیته رنگی گل رز و تافی به کار ببرند. اگر به دنبال رنگ پر مایه‌تری هستید، رنگ صورتی، قرمز یا گل‌بهی با تن قرمز برای شما مناسب است. تمشکی نیز مانند رنگ موکا به افرادی با چهره‌های سرد می‌آید. اگر ته رنگ پوست شما گرم است می‌توانید رنگ‌های صورتی کمرنگ، هلویی، گل‌بهی با تن نارنجی و همچنین رنگ بژ شتری را نیز استفاده نمایید.

 انتخاب رژلب مناسب

رژلب مناسب پوست‌هایی با رنگ متوسط

این رنگ پوست به آسانی برنز شده و عموما نمی سوزند و معمولا حساس هم نیستند. اگر دارای این رنگ پوست هستید رژهایی به رنگ گل رز، ارغوانی و بنفش برای شما مناسب هستند. به طور کلی رنگ ارغوانی قهوه‌ای انتخابی بسیار خوب و همچنین رنگ بژ و صورتی روشن، برازنده شما است. برای افرادی با پوستی به رنگ متوسط با ته رنگ سرد، انواع رنگ‌های صورتی و تمشکی می‌توانند رنگ‌های تکمیل کننده‌ای باشند. همچنین بهترین رنگ رژلب برای مهمانی‌های شب نیز، رژهایی به رنگ شرابی هستند. از طرف دیگر اگر ته رنگ پوست شما گرم است، رنگ‌های قرمز با تن نارنجی، خودِ نارنجی و حتی مسی و برنز برای شما مناسب است. مطمئن باشید از جلوه زیبای این رنگ‌ها بر روی صورت‌تان شگفت‌زده خواهید شد.

 رژلب مناسب پوست خود

رژلب مناسب پوست‌های برنزه

این طیف رنگ پوست در برگیرنده تن‌های برنز و زیتونی است. اگر در این رده قرار می‌گیرید، پوست شما به ندرت در زیر آفتاب می‌سوزد و تقریبا در تمام فصول سال، پوستی برنزه دارید. خانم‌هایی با این رنگ پوست بهتر است از رژهایی به رنگ قهوه‌ای و بنفش دوری کنند؛ چراکه این رنگ‌ها با پوست‌شان در تضاد است. این افراد می‌توانند به جای آن از رنگ‌های دیگری مانند گل‌بهی، صورتی تیره و رنگ‌هایی با تن نارنجی استفاده کنند. مخصوصا رنگ‌های قرمز با تن نارنجی و خودِ نارنجی، برروی چهره‌های گرم بسیار زیبا به نظر می‌آیند و پوست‌هایی با ته رنگ سرد با رنگ قرمز گیلاسی و شرابی سازگار هستند. افرادی با پوست زیتونی که دارای ته رنگ خنثی هستند تقریبا با هر رنگی، از رنگ پوست گرفته تا قرمز، نارنجی و صورتی بسیار جذاب به نظر می‌رسند.

رژلب مناسب پوست‌های برنزه

رژ لب مناسب پوست‌های تیره

افرادی که این رنگ پوست را دارند، صورت تیره‌ای داشته و هیچگاه آفتاب سوخته نمی‌شوند. آن‌ها همچنین ممکن است دارای موی سیاه یا قهوه‌ای تیره باشند. اگر شما در این دسته قرار می‌گیرید، رنگ‌های قهوه‌ای با سایه‌هایی از رنگ بنفش مانند گردویی، کاراملی و شرابی برازنده شما است. همچنین برای این افراد رنگ آلویی تیره، بنفش تیره و انواع قرمز بسیار جذاباست. درحالی‌که باید از رژهای کم رنگ دوری کنند. البته این بدین معنا نیست که از رژلبی به رنگ پوست استفاده نکنید. بلکه می‌توانید رنگ‌هایی با تن گرم مانند قهوه‌ای متالیک، کاراملی گرم، رزگلد یا رنگ بنفش تیره را برای جذاب به نظر رسیدن در نظر بگیرید.

رژ لب مناسب پوست‌های تیره

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب در خانه با این ماده طبیعی بوتاکس کنید را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۳۰ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۵۰ ب٫ظ

    پوست سبزه خیلی جذابهه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…