با انتخاب بهترین لباس، در مهمانی‌ها بدرخشید

۳
8
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خانم‌های باسلیقه و خوش‌پوش ایرانی علاقه دارند در هر جمعی بدرخشند. ما در این مطلب به شما کمک می‌کنیم چگونه در مجالس خود خوش‌تیپ باشید.
انتخاب بهترین لباس برای مهمانی

فصل تابستان، فصل مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی است. در این مهمانی‌ها، خانم‌های خوش استایل و خوش‌تیپ به لباس‌های خود توجه ویژه‌ای می‌کنند. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع انتخاب بهترین لباس برای مهمانی می‌پردازیم.

تی‌شرت و جین

محال است در ترکیب لباس‌ها سرک بکشید و خبری از شلوار جین نباشد. جین ساخته شده برای اینکه دوست همه‌کاره شما باشد. برای مهمانی‌های خود شلوار جین‌تان را به فراخور مجلسی که دارید و موقعیتی که در آن هستید با تی‌شرت، شومیز، تاپ یا نیم‌تنه ست کنید. برای آن وقت‌هایی که خیلی با مهمان‌تان تعارف ندارید و در واقع رسمیتی در کار نیست، تی‌شرت‌های کمی شل یا آن‌هایی که یقه‌های افتاده دارند، انتخاب مناسب‌تری به حساب می‌آیند. اگر میزبان یا مهمان رسمی‌تری هستید، بهتر است به شومیزهای رنگی و شاد فکر کنید. تاپ و نیم‌تنه هم بیشتر برای روزهای دوستانه مناسب هستند.

انتخاب بهترین لباس

دامن‌های شلواری

نخی، خنک، رنگی و شاد. دامن شلواری‌ها راحت هستند. نوید یک روز خوش بدون دردسر را می‌دهند. ست کردن دامن شلواری یک ترفند مخصوص دارد. اینکه باید لباسی بپوشید که تقریبا نیم‌تنه باشد. آن هم ترجیحا نیم‌تنه گشاد.
بالاپوشی که مجبور شوید آن را داخل دامن شلواری‌تان بگذارید، انتخاب مناسبی نیست. البته اگر شومیز بلند دارید و می‌توانید چند دکمه پایین را باز بگذارید و آن را گره بزنید، قطعا به ترکیب جذابی خواهید رسید.

بهترین لباس برای مهمانی

پیراهن یا بلوز دامن

پیراهن‌ها نیز دوست روزهای خوشی شما هستند. انواع و اقسام، رنگ به رنگ، مدل به مدل. این‌ها دست‌تان را باز می‌گذارند برای اینکه در روزهای نوروز، راحتی را مهمان خودتان کنید. در انتخاب نوع لباس‌تان سعی کنید آن قدری کوتاه نباشد که مجبور شوید مدام آن را پایین بکشید یا بلندی‌اش به آن اندازه نباشد که نیاز باشد دائم با دست‌تان آن را کنترل کنید. یک پیراهن نخی با سایز مناسب، گزینه خوبی است.

شلوارهای تنگ و ساپورت

ترکیب تی‌شرت‌های بلند با شلوارهای تنگ چند سالی است، وارد سبک پوششی کشور ما شده و طرفداران زیادی دارد. هم ارزان‌قیمت است هم شیک و به صرفه. البته به شرطی که شلوار یا ساپورتی که قصد پوشیدن آن را دارید، از جنسی باشد که اذیت‌تان نکند و میزان چسبان بودنش، خیلی آزاردهنده نباشد. زمانی‌که نشستن و ایستادن با شلوارهای تنگ برای شما کار سختی باشد، قطعا نمی‌توانید از مهمانی‌تان لذت ببرید. علاوه‌بر شلوارهای تنگ و چسبان، بلوزهای تنگ نیز نه تنها آزاردهنده هستند، بلکه باعث می‌شوند مدام زیر بغل‌تان عرق کند و منظره ناخوشایندی را به تصویر بکشد.

یقه‌های باز را فاکتور بگیرید

پذیرایی از مهمان شما را وادار می‌کند دفعات زیادی را خم و راست شوید. اگر یقه لباس شما گشاد، شل و بیش از حد معمول باز باشد، قطعا در تمام مدت مهمانی باید دست‌تان به یقه‌تان باشد و با آن درگیر شوید.

پیراهن یا بلوز دامن

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب تنها با یک شومیز سفید، چند ست جذاب داشته باشید را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ابرا

    ۱۹ تیر ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۳ ق٫ظ

    خوبه کاش میشد درباره همه چیز مطالب داشت

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۱ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۹ ق٫ظ

      سلام ممنون از همراهی شما، در مجله دلتا در رابطه با بیشتر موضوعاتی مطالب مورد نظر خود را پیدا می‌کنید.

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۲۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…