لوکس ترین مراکز خرید تهران را بشناسید

۱۲
10
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مراکز خرید تهران فقط به بازارهای قدیمی نظیر بازار بزرگ تهران و بازار تجریش خلاصه نمی‌شوند و پاساژهای مدرنی در گوشه‌وکنار پایتخت فعال هستند که مشتریان پروپاقرص خود را دارند.
لوکس ترین مراکز خرید تهران

تهران، کلان‌شهری بزرگ و مدرن است که جاذبه‌های گردشگری و تفریحی متعددی دارد. یکی از جاهای دیدنی تهران را می‌توان مراکز خرید و مجموعه‌های تجاری دانست که برخی جزو لوکس‌ترین مراکز تجاری ایران به حساب می‌آیند. برای آشنایی با تعدادی از لوکس ترین مراکز خرید تهران همراه مجله دلتا باشید.

گران‌ترین مراکز خرید تهران

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم یکی از مدرن‌ترین و لوکس ترین مراکز خرید تهران است که در زعفرانیه قرار دارد. این مجتمع تجاری با عرضه بهترین برندهای داخلی و خارجی در زمینه‌ پوشاک، زیورآلات، کیف و کفش و غیره شهرت زیادی پیدا کرده است.

پالادیوم

مرکز خرید ارگ تجریش

مرکز خرید ارگ تجریش در ۱۰ طبقه در ضلع شمالی میدان تجریش واقع شده که پنج طبقه آن تجاری و مابقی پارکینگ اختصاصی است. پارکینگ یکی از مهم‌ترین بخش‌های این پاساژ است؛ چراکه بازدیدکنندگان می‌توانند با آسودگی خیال و بدون دغدغه به خرید بپردازند.

لوکس ترین مراکز خرید تهران

مرکز خرید گالریا

مرکز خرید گالریا یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید شمال تهران در منطقه ولنجک است که در سال ۱۳۹۵ ساخته شد. در این مرکز خرید از کیف و کفش، پوشاک و لوازم خواب گرفته تا لوازم تزیینی، لوازم آرایشی، طلا و جواهرات و غیره به فروش می‌رسد.

گالریا

مرکز خرید سام سنتر

مرکز خرید سام سنتر در سال ۱۳۹۰ در ۹ طبقه آغاز به کار کرد و نمای سازه و نورپردازی جذابش در طول شب باعث شده‌ است که این مجموعه همچون جعبه‌ای زیبا به نظر برسد. معماری داخلی چشم‌نواز، آب‌نمای دیواری با جلوه‌ای خاص و لابی وسیع، جذابیتی دوچندان به این مجموعه بخشیده‌اند.

سام سنتر

مرکز خرید تندیس

مرکز خرید تندیس در سال ۱۳۸۳ در میدان تجریش تهران آغاز به کار کرد و به مرکز خرید معروفی در منطقه یک تبدیل شد. این مجموعه چهار طبقه بیش از ۱۷۰ فروشگاه دارد که طیف گسترده‌ای از کالاها را از برندهای معروف خارجی و داخلی عرضه می‌کنند.

مجتمع تجاری کوروش

مجتمع تجاری کوروش یا کوروش مال یکی دیگر از مراکز لوکس و مدرن در شمال غرب پایتخت است که در واحدهای تجاری آن محصولات متنوعی همچون پوشاک زنانه و مردانه، اسباب‌بازی، لوازم‌خانگی، سیسمونی، لوازم آرایشی، طلاو جواهر، موبایل، آجیل خشکبار و غیره به فروش می‌رسد.

لوکس ترین مراکز خرید تهران

مرکز خرید روشا

مرکز خرید روشا اولین فروشگاه بدون مرز در ایران است که در آن از واحدهای تجاری مجزا خبری نیست و به سبک دپارتمان استور طراحی شده است. این مرکز خرید در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد.

مرکز خرید اسکای سنتر لواسان

مرکز خرید اسکای سنتر، از لاکچری‌ترین مراکز خرید شمال تهران در منطقه خوش‌آب‌وهوای لواسان است که با معماری مجلل و تزیینات شیک، سقف‌ زیبا و رفیع و ستون‌های باشکوه، نگاه هر بازدیدکننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

اسکای سنتر

بام لند

مجموعه تفریحی تجاری بام لند از لوکس ترین مراکز خرید تهران به حساب می‌آید که علاوه بر خرید، امکان انجام تفریح‌هایی همچون ماهیگیری، پیاده‌روی، قایق سواری و غیره را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است. مرکز خرید بام لند با عرضه کالاهای باکیفیت و متنوعی از برندهای معروف دنیا، طرفداران زیادی دارد. برای دیدنی‌های نزدیک تهران، مطلب ۴ هزار سال زیبایی در روستای کندلوس را بخوانید.

بام لند

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری تفریح یک‌روزه در تاریخ گمشده تهران را بخوانید.

۱۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۷:۰۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۵۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۰۶ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۳ تیر ۱۴۰۱ در ۸:۳۲ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۳۸ ق٫ظ

    • زهره

      ۱ تیر ۱۴۰۱ در ۸:۵۷ ب٫ظ

      این مطلب برای تعداد خاصی جذابیت دارد و اکثر مردم در این شرایط حتی قادر به تامین مایحتاج زندگی نیستند

      پاسخ

      • مونا اصفهانی

        ۲ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۰۶ ق٫ظ

        ممنونیم که نظرتون رو برای ما می‌نویسید.

        پاسخ

  6. ناصر

    ۱ تیر ۱۴۰۱ در ۷:۵۲ ق٫ظ

    مجتمع تجاری اپال در میدان کتاب سعادت آباد ، بمراتب از چند مجتمع یاد شده ، پیشرفته تر و لوکس تر ودر عین حال ارزان‌تر است.واین نظرم نتیجه چندین بار خرید از مراکز تجاری مختلف در شمال تهران است

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱ تیر ۱۴۰۱ در ۸:۵۷ ق٫ظ

      خیلی ممنون دوست عزیز از نوشتن نظرتون. بله درست می‌فرمایید. خیلی از مراکز نوشته نشده و علتش محدودیت کلمات برای ماست.

      پاسخ

  7. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۳ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۷:۲۷ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۶:۱۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…