در کمترین زمان دکور خانه را متحول کنید

۸
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر قصد دارید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید ولی دوست ندارید بی‌اندازه هزینه کنید یا زمان بگذارید پس در جای درستی هستید.
تغییر دکور خانه

یکی از نگرانی‌های مردم در هنگام تغییر دکور خانه، مدت زمانی است که باید صرف ایجاد تغییر و تحولات خانه کنند. مجله اینترنتی دلتا در این مقاله چند راهکار ساده برای ایجاد تغییر در خانه در کمترین زمان ممکن به شما ارائه خواهد داد.

چگونه در کمترین زمان ممکن تغییر دکور خانه را انجام دهیم؟

تغییر دکور خانه کار چندان سخت و زمان‌بری نیست، تنها کافی است چند وسیله اساسی را عوض کنید یا حتی از شر چند وسیله اضافی بدون کاربرد رها شوید. برای متحول کردن دکور خانه در کمترین زمان ممکن، می‌توانید از راهکارهای سریع و ساده استفاده کنید. در ادامه چند پیشنهاد برای شما آورده شده است.

رنگ های جدید

تغییر رنگ دیوارها

با رنگ‌آمیزی دیوارها می‌توانید تاثیر زیادی روی فضای کلی خانه بگذارید. انتخاب رنگ‌های تازه و متفاوت می‌تواند فضای جدیدی را به وجود آورده و اتاق‌ها را زنده و شاداب کند.

تغییر پارچه‌ها و پوشش‌ها

تعویض پارچه‌های روی مبلمان، پرده‌ها و روتختی‌ها می‌تواند به‌سرعت ظاهر کلی اتاق را تغییر دهد. انتخاب الگوها و رنگ‌های جذاب می‌تواند تازگی و جذابیت به فضا بخشیده و در تغییر دکور خانه موثر باشد.

اضافه کردن لوازم جدید

با اضافه کردن چند وسیله تزئینی جدید می‌توانید دکور خانه را تغییر دهید. مثلا استفاده از پرده‌های جدید، یک قالیچه متفاوت، تزئینات دیواری مختلف و یا جعبه‌های تزئینی می‌تواند در ظاهر کلی اتاق یک تحول اساسی ایجاد کند.

دکوراتیو

تغییر نورپردازی

با اضافه کردن چراغ‌های جدید و تغییر نورپردازی می‌توانید اتاق را روشن‌تر و دلنشین‌تر کنید. استفاده از نور گرم و طبیعی به فضا جو دوست‌داشتنی‌تری می‌بخشد.

عوض‌کردن فرش‌ها

عوض‌کردن فرش‌ها می‌تواند به‌سرعت ظاهر کلی اتاق را تغییر دهد. انتخاب فرش با الگوها و رنگ‌های جدید می‌تواند به فضا طراوت و شادابی ببخشد. بااین‌وجود نیازی نیست حتما تمامی فرش‌ها را عوض کنید. شما می‌توانید از رو فرشی‌های جدید که ارزان‌تر و سبک‌تر هستند نیز استفاده کنید.

فرش

تغییر مبلمان

در صورت امکان، تغییر مبلمان و انتخاب قطعاتی با طرح و رنگ جدید می‌تواند تاثیر زیادی بر تغییر دکور خانه داشته باشد.

استفاده از گل و گیاهان زینتی

قراردادن گل و گیاهان زینتی در اتاق می‌تواند به طراوت و زیبایی داخل منزل شما کمک کند. گلدان‌ها با طرح‌ها و اشکال متنوع و برگ‌های سبز و تازه می‌توانند فضایی زنده و دلنشین را ایجاد کنند.

استفاده از آینه‌ها

قراردادن آینه در مکان‌های استراتژیک می‌تواند اتاق را بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر برساند. همچنین، آینه‌ها به‌عنوان وسایل دکوراتیو زیبا نیز عمل می‌کنند.

آینه

پیشنهاد مطالعه: مطلب دکوراسیون عربی سبکی با اصالت و غنی در طراحی داخلی را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۵:۰۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ تیر ۱۴۰۱ در ۰:۲۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۵ تیر ۱۴۰۱ در ۱:۳۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۲۴ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۸:۲۸ ق٫ظ

    سلام خیلی عالیه

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۰ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۰:۱۶ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۶:۰۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…