چگونه در عکس سلفی بدرخشیم؟

۱۳
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
توجه به جزئیات همیشه به گرفتن یک عکس شگفت‌انگیز کمک می‌کند. بنابراین در این مطلب، قصد داریم چند نکته و ترفند کاربردی برای گرفتن یک سلفی خوب را با شما به اشتراک بگذاریم.
ترفندهای سلفی گرفتن

توانایی گرفتن یک سلفی خوب چیزی کمتر از یک مهارت نیست. سلفی گرفتن قوانین و ترفند‌های خاص خودش را دارد که بلاگرها و سایر افرادی که درگیر مد هستند، برای مدت طولانی از آن استفاده می‌کنند. ترفندهای سلفی گرفتن را در مجله دلتا بخوانید.

به نور توجه کنید

بهترین راه برای گرفتن عکسی با کیفیت، نور طبیعی است. نور مصنوعی هیچ‌وقت به آن اندازه خوب نیست و فلاش هم اغلب ما را مسن‌تر نشان می‌دهد و سایه‌های بدی ایجاد می‌کند. هنگام عکس گرفتن، جلوی پنجره بایستید و مطمئن شوید که منبع نور در جلوی شما است و نه پشتتان.

بنابراین:

  • اگر داخل خانه هستید، به پنجره نزدیک‌تر شوید.
  • اگر در شب و در شهر عکس می‌گیرید، به ویترین فروشگاهی با نور ملایم نزدیک شوید.
  • بهترین زمان برای عکس گرفتن هنگام طلوع یا غروب خورشید است.
  • از گرفتن عکس‌ در محیط خانه با منبع نوری بالای سر خودداری کنید.

از ترفند چهره مدل استفاده کنید

یکی از ترفندهای سلفی گرفتن ترفند مدل چهره است. این ترفند بسیار ساده است: دهان خود را تا جایی که می‌توانید باز کنید، لبخند بزنید و ابروهای خود را بالا ببرید. حالا ابروهایتان را بالا نگه دارید، اما لبخند زدن را متوقف کنید. شما موفق شدید چهره‌ای مشابه یک مدل بسازید.

زیبا به نظر رسیدن

دهان خود را کمی باز کنید

برای ملیح نشان دادن صورت، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کمی لب‌های خود را باز کنید و از طریق دهان نفس بکشید. در این حالت، لب‌های شما پرتر به‌نظر می‌رسند.

چگونه خوش عکس باشیم

به گوشه‌های لب توجه کنید

گوشه لب‌ رو به پایین حداقل ۱۰ سال به شما اضافه می‌کند. همیشه باید به این مورد توجه کنید، حتی اگر می‌خواهید با چهره‌ای جدی در عکس ظاهر شوید. فراموش نکنید که با چشمان خود لبخند بزنید و به جای جایی روی صفحه، مستقیما به دوربین کنید.

ترفندهای سلفی گرفتن زیبا

زاویه مناسب خود را پیدا کنید

یافتن زاویه مناسب چهره شما می‌تواند تفاوت‌های زیادی را در عکس ایجاد کند. احتمالا یک سمت از صورتتان و حالتی خاص از چهره‌تان را بیشتر دوست دارید. اگر نه، کمی تمرین کنید: تعداد زیادی سلفی از زوایای مختلف بگیرید، به آینه نگاه کنید و به دنبال بهترین زاویه خود بگردید.

یکی دوست دارد سرش را کج کند، یکی نه، این به سلیقه شما بستگی دارد. به هر حال، اگر دوربین را از بالا به سمت خود بگیرید، زیباتر به‌نظر خواهید رسید: در این حالت چشم‌ها بزرگ‌تر و چانه و لب‌ها کوچک‌تر به‌نظر می‌رسند. اگر از پایین یک سلفی بگیرید، نگاه شما مرموزتر خواهد بود زیرا لب‌ها بزرگ‌تر و چشم‌ها کوچک‌تر می‌شوند.

بهترین ترفندهای سلفی گرفتن

آرایش خاصی انجام دهید

می‌توانید برای سلفی، آرایشی روشن‌تر از حد معمول انجام دهید. به‌عنوان مثال، می‌توانید از کانتورینگ بدون سایه استفاده کنید و خط لب‌ها را با رژ لب‌ها بزرگ‌تر کنید. در این حالت، صورت زنده‌تر و به یاد ماندنی‌تر به‌نظر می‌رسد. در زندگی واقعی، چنین آرایشی ممکن است نامرتب به‌نظر برسد اما دوربین رنگ‌ها و سایه‌ها را ثبت نمی‌کند، بنابراین برای سلفی، چهره‌ای با چنین آرایشی بهتر به‌نظر می‌رسد.

از لوازم تزئینی استفاده کنید

اگر از سلفی‌های یکنواخت خسته شده‌اید، سعی کنید از لوازم تزئینی استفاده کنید تا حس جدیدی به عکس‌های خود بدهید. عینک‌های آفتابی شیک، کلاه‌های مد روز، جواهرات، روسری‌ها و شال‌ها می‌توانند به شما کمک کنند که ظاهری جدید داشته باشید.

سعی کنید طبیعی به نظر برسید

یک عکس باید حال و هوای واقعی شما را نشان دهد. مردم از عکس‌های بی‌نقص خسته شده‌اند و عکس‌های طبیعی و تصادفی بسیار محبوب‌تر هستند. بسیاری از سلبریتی‌ها نیز متوجه این موضوع شده‌اند. آن‌ها اغلب سلفی‌های بدون آرایش پست می‌کنند و زندگی روزمره خود را نشان می‌دهند.

سلفی خیلی نزدیک به صورت نگیرید

دوربین جلو ویژگی‌های صورت را مخدوش می‌کند. برای حفظ آن‌ها، باید تا جایی که ممکن است از دور سلفی بگیرید. سعی کنید که دست خود را تا جایی که ممکن است دراز کنید. برای حذف دست از عکس، از زوم یا برش تصویر استفاده کنید.

ترفندهای سلفی گرفتن چیست

پیشنهاد مطالعه: مطلب وقتی ماشین جوش می‌آورد چه کار کنیم؟ را بخوانید.

۱۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۲:۵۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۵:۳۱ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۵۳ ب٫ظ

  6. رحیمه

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۳۳ ب٫ظ

    خوب بود

    پاسخ

  7. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۳۳ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۳۱ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۲۸ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۱۴ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۱۲ ب٫ظ

  12. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۰۷ ب٫ظ

  13. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۶:۰۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…