محمد تقوی: لزوم توجه به مشاوره علمی در بخش املاک

۱
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محمد تقوی مدیرعامل هلدینگ دلتادر کارگاه آموزشی اتحادیه املاک گفت: توجه به مشاوره علمی و استفاده از افراد تحصیل کرده در بخش معاملات ملکی باید به عنوان رویکرد جدید مدیران شرکت‌های خدمات مشاوره املاک مدنظر قرار بگیرد.
مشاوره علمی

در دومین روز نمایشگاه بین‌المللی املاک و مستغلات محمد تقوی بنیانگذار گروه املاک دلتا در سخنانی بر لزوم مشاوره علمی در بخش املاک تاکید کرد. وی که به دعوت رسمی مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران در جمع مدیران شرکت های حاضر در نمایشگاه سخن می‎گفت، از زحمات و تلاش برگزار کنندگان نمایشگاه و به خصوص مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه آژانس‌ها و مشاوران املاک قدردانی کرد و گفت: طبیعتا برگزاری نمایشگاهی با ابعاد بین‌المللی کاری پر زحمت و شایسته تقدیر است.

نمایشگاه املاک فرصت مغتنم همکاری سازندگان و مشاوران

محمد تقوی در ادامه خطاب به مدیران شرکت‌ها تاکید کرد: تمام شرکت‌های فعال در این نمایشگاه باید حداکثر توان خود را  در جهت بهره‌گیری از این فرصت مغتنم به کار بندند. حضور سازندگان در کنار مشاوران در این نمایشگاه می‌تواند همکاری هایی گسترده و مفید را پدیدآورد.

ضرورت بکارگیری افراد تحصیلکرده در بخش معاملات ملکی

بنیانگذار گروه املاک دلتا در ارتباط با نقش مشاوره علمی املاک در بهبود فضای کاری مشاوران گفت: صنعت املاک تاثیر زیادی در اقتصاد و فضای اشتغال کشور دارد. وی افزود: وجود واحد دانشگاهی علمی کاربردی زیر نظر اتحادیه آژانس‌های املاک که به طور اختصاصی به موضوع املاک می‌پردازد توانسته است سطح کیفی مشاوران را ارتقاء دهد.

محمد تقوی در پایان خاطر نشان کرد: لازم است که مدیران آژانس‌ها نسبت به ارتقاء دانش آکادمیک و برگزاری دوره‌های آموزشی برای مشاوران خود اقدام کنند و در رویکرد جدید جذب نیرو حتما افراد تحصیلکرده، علاقه‌مند و با استعداد در این عرصه را به خدمت بگیرند. همین اقدامات کوچک باعث خواهد شد تا تحولی ملموس در حوزه  مشاوران املاک ایجاد شود.

به گزارش مجله دلتا،ششمین نمایشگاه بین‌ المللی املاک و مستغلات از ۱۰ تا ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ در محل دائمی نمایشگاه تهران در سالن خلیج فارس در حال برگزاری است و متقاضیان می‌توانند از خدمات ارائه شده در این نمایشگاه و به خصوص خرید خانه با تخفیف استفاده کنند.

گروه املاک دلتا با بیش از ۴۰ سال سابقه درخشان در حوزه معاملات املاک و مستغلات، در این نمایشگاه حضوری فعال دارد و کارشناسان دلتا  آخرین اطلاعات در بخش معاملات املاک را در اختیار  بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرار می‎دهند.

ثبت فایل، گفت‌وگو با مدیران آژانس‌ها و مشاروان ملکی دلتا از جمله خدماتی است که در دو غرفه ۲ و ۱۸ دلتا ارائه خواهدشد.

برای دیدن مطالب مرتبط پیرامون این خبر صفحه خبر و گزارش و اخبارمسکن  مجله دلتا را ببینید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۳۹۸ در ۴:۲۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…