چگونه با پوشیدن لباس قرمز جذاب شویم؟

۵
7
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قرمز یک رنگ قدرتمند است. لباس قرمز نشان‌دهنده جسارت بالا در افراد است. پوشیدن آن به مدل‌های مختلف و در ترکیب با سایر رنگ‌ها باعث می‌شود شما با داشتن یک یا چند لباس قرمز بتوانید چندین مدل مختلف آن را بپوشید.
نحوه ست کردن لباس قرمز

استفاده از رنگ قرمز اعتماد به نفس را بالا می‌برد و باعث می‌شود احساس کنیم کمی از خطوطی که همیشه بر روی آن حرکت می‌کردیم فاصله گرفته‌ایم.
اغلب ما عاشق رنگ‌های خنثی هستیم اما چه کسی می‌‌تواند در برابر رنگ قرمز مقاومت کند؟ در این مطلب از مجله دلتا به موضوع نحوه ست کردن لباس قرمز می‌پردازیم.

ست لباس قرمز با طرح‌دار

ترکیب قرمز با انواع پترن‌های سیاه و سفید بسیار جذاب می‌شود. به عنوان مثال راه راه و خال خالی.

لباس قرمز و طرح پلنگی و حیوانات

در مناسبت‌های مهم می‌توانید با جنس پارچه‎‌های مخمل و ساتن که سنگین هستند توجه لازم را داشته باشید. همچنین با جزئیات طلایی و جواهرات سنگین نیز می‌توانید جلوه بسیار زیبایی به لباستان ببخشید. در موقعیت‌هایی که نه خیلی رسمی و شیک و نه خیلی روزمره و کژوال هستند می‌توانید از ترکیب قرمز با شلوارهای کتان و طرح‌های پوست حیوانات استفاده کنید. در موقعیت‌های کژوال و روزمره زیورآلات مینیمال مخصوصا طلا به همراه متریال و جنس‌های نخی و مناسب بهار و تابستان در کنار شلوار جین مناسب است.

 ست کردن لباس قرمز

ست لباس قرمز و رنگ خنثی

قرمز با رنگ‌های خنثی، طوسی و خاکی و طیف سفید تا مشکی مورد استفاده‌ است. همچنین لباس روشن طیف قرمز مانند صورتی، سرخابی، زرشکی و گلبهی ترکیب‌های بسیار جذابی ایجاد می‌کند که برای تابستان و بهار مناسب هستند و امسال جزو ترند‌های فصل هم دیده شده‌اند.

ست قرمز و طیف قرمز

ترکیب رنگ‌های چرک و مرده مانند صورتی چرک و زیتونی تیره و قهوه‌ای در کنار رنگ‌های خنثی مانند طوسی و کرم و خاکی برای موقعیت‌های رسمی و شیک مناسب‌اند.

ست قرمز با لباس ملوانی

ترکیب رنگ‌های لباس‌های ملوانی که راه‌راه‌های سفید و آبی و انواع رنگ‌های طیف آبی مانند سرمه‌ای و آبی کاربنی دارند با رنگ قرمز پرکاربرد هستند.
مثلا ترکیب کفش قرمز و شومیز بنفش و شال نارنجی داغ‌ترین بحث محافل مد و فشن در فصل اخیر است.

 لباس قرمز

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب موارد بسیار مهم که باید در مورد لیزر موهای زائد بدانید را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ تیر ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۲۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۶ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۶ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…